Bazen size tek bir cümle söyler,tek bir kelime.Böyle aşırı yüksek bir pozitif enerji alırsınız ondan.Hiç tanımamanıza rağmen Gidip sıkı sıkı sarılmak istersiniz.İşte buse_87'de benim için öyle.Bugün kitabımın bir bölümüne bir yorum atmış,görseniz.
Randomu bile ayrı güzel shsjskdkd😂.Şimdi okuyanlar benim cidden manyak olduğumu düşünecek.Eğer okuduysanız düşmüştüm de kalan beyin hücrelerimi de kaybetmiştim Ya işte ondan hepsi,hepsi o yüzden shdksl😂.
Konumuz abiler ve erkek kankalar.Benim bir abim yok,öyle ki anneme hala yalvarıyorum.
Anne bana bir abi doğur diye shsjsksl😁.Sonra annem herhalde bu benim kızım olamaz,kesin hastanede karıştı diye düşünüyor.Cidden kalbimin bir köşesi abisiz olmanın acısını derinden yaşıyor.Şimdi abisi olan okuyucularım gelip bana"Aa manyak mı ne abi istiyor,abinin olması iğrenç bir şey"diyecek,
biliyorum.Ama olsundu.Hani biri size karışınca onu dövecek,hiçbir erkekle görüşmenize izin vermeyecek,bir şey olunca sizi rahatlıkla annenize söyleyebilecek Sonra da piç smile yapacak bir abi.Tüm mesajlarınızı zorla okuyacak,kısa giymenize izin vermeyecek,ara sıra dövüşüp yumruk atabileceğiniz bir abi.
Onu tüm kızlardan kıskandığınız,bağıra çağıra kavga etseniz bile sonunda gözyaşlarınızı silip size koskocaman sarılabilecek bir abi.Ama benimki fazla hayal gücü sanki.Yani abisi olan arkadaşlarım hep bir şikayetçi, hep bir sinirli abilerine karşı.Bir de bir abi,bir kardeş yerini tutacak erkek kankalar var ki onlardan bulana helal olsun.Kitabımı okuduysanız biliyorsunuzdur kesinlikle.Erkeklerle daha iyi anlaştığımı.Ama bir erkek kankam Yok.Çünkü genellikle benim erkek kanka hikayelerim onların garip bir şekilde bana ilgi duymasıyla bitti maalesef.Ki ilginin boyutuna Ve karşılıksız olmasına göre arkadaş da kalamıyorsunuz.Ve bazen de sizden nefret etmeye başlıyor.Bir arkadaşım kanka ayağı göt ayağı diyordu da inanmıyordum dhdjskdls😂.
Kısacası abiniz varsa sevin ya,vallaha sevin.
Ha bi de şey öhehaha...(Taktım da bu aralar)