Haftasonu Rutini(İstek Bölüm)+Bol Sohbet+Konuya Fransız

580 18 25
                                    

Hay gays!Gazamız mübarek olsun etütler bitti.
Bugün de tüm gün okuldaydım Ve çıkışta deli danalar gibi koşturup etüt bitti diye bağıran birkaç kişiye maruz kaldım.Ben gayet normaldim her zamanki gibi sessiz,yorgun azıcık depresyonda falandım İşte.Daha bitmedi gençler herşey Çarşamba günü başlıyor.Malum sınava 3 gün 16 saat kalmışken matematik konularını doğru düzgün yapamıyorken bu kadar rahatlık evet fazla.Tek tesellim teog sonrası gezi olacak.Baloda da sanırım sap takılacağım djkfjfmsksösns😂.Dediğim gibi okuldaydım Ve telefonuma gelen onlarca bildirim beni şu teog stresinden azıcık da olsa uzaklaştırdı.Sevgili@AybkeKorkmaz3 bu bölüm de senin için umarım beğenirsin,bu arada aramıza hoşgeldin❤️.
Öncelikle belirteceğim ki bu teogun ilk başlarındaki hafta sonu rutinim.Şimdikini yazsam sayfanın hepsi test çözdüm okula gittim geri geldimlerle dolacak.O yüzden bundan birkaç ay önceki hafta sonu rutinim karşınızda.
1-Saat 7 gibi kurduğum alarmla kalkıyorum.
Hiç üşenmeden bir yerlerim dona dona duş alıyorum.Akşam eve geldiğimde çok yorgun olduğumdan duş alma işini sabaha bırakıyorum çünkü.
2-Spotify dan bir DKTT açıp giyiniyorum,çantamı hazırlıyorum.Saçlarımı kurutup her gün yüzüme sürdüğüm kremimi sürüyorum.Genelde göz altlarım çok mor olduğundan onları çok hafif yapılı bir pudrayla azaltıyorum.Renksiz bir dudak nemlendiricisi ve hafif bir parfümle işim bitmiş oluyor.
3-Genelde bu günler kahvaltımı hazırlayıp okula götürüyorum çünkü hiç iştahım olmuyor.
Bir elma iki ceviz öğlene kadar tutuyor Zaten beni.
4-Saat 8 gibi servise biniyorum,okula gidiyorum.
5-Teogun ilk haftaları Cumartesi günleri öğlene kadardı bu yüzden dört ders Sonra eve dönüyorum.
6-Eve gelince annemin hazırlanmasını bekliyorum Ve dışarı çıkıyoruz.Bunu bazen direk okul çıkışı arkadaşlarımla da yapıyorum demek isterdim ama yapamıyorum çünkü pek arkadaşım Yok.
7-Eve gelince üstümü değiştirip ders çalışıyorum.
8-Genelde dışarıda yiyorum ama bir istisna yapıp yememişsem kendime makarna yapıyorum.Maksat kilo almak.Ama bilin bakalım Ne oluyor?Alamıyorum.Sonra yine 32-34 beden.
9-Yemekten sonra yine ders çalışıyorum Ve YouTube'a giriyorum.Birşeyler izliyorum dinliyorum.
10-Saat 23 gibi yatıyorum.
Değinmek istediğim birkaç nokta var:
1-Öncelikle şimdiye kadar bana destek olan yanımda duran herkese özellikle de @seliny1 ve @animesever00 adlı okuyucularıma kucak dolusu öpücüklerimi iletiyorum.Yaklaşık bir senedir zor zamanlardan geçiyorum,yanımda kimse yokken siz vardınız.Hala eski yorumlarınızı okuyunca gözlerim doluyor.Neyse çok şeye gerek Yok,sizi seviyorum sadece ❤️❤️❤️.
2-Çarşamba-Perşembe sınav var.Ve ben hazır değilim.istediğim kadar çalışamadım Ve konu eksiğim hala çok.Ama çok takmıyorum artık.
Mükemmel olmaya çalışmak bana hiçbir katkı sağlamadı.Duanın gücüne inanıyorum Ve Yine de benim için dua ederseniz çok sevinirim.
3-Şu aralar buraya çok yoğunlaşamıyorum.
İstek birkaç bölümünüz vardı.Yakın zamanda çok boş zamanım olacak söz en kısa sürede yetiştireceğim onları da.
4-Aslında sevdiğim şeyleri paylaşmayı sevmiyordum.Ama baktım Ki bencillik etmiş oluyorum.Youtube da daha yeni keşfettim diyebileceğim bir grup var.Konuya Fransız.
Sever misiniz bilmem ama ben gerçekten onlara destek olmak,izlenmelerini bir belki iki kişi de olsa yükseltmek istiyorum.Bugün Yen'i şarkıları yutupta😂,lütfen bir bakın.Yukarıya da koydum zaten.
5-Nolur yorum atın,mesaj atın konuşalım.Şu sıralar konuşacak birilerine ihtiyacım var,sizleri seviyorum.Kısa sürede görüşmek dileğiyle 💞👅😻

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin