Ne Var Ne Yok,Bikaç Duygu

394 13 15
                                    

Merhaba yeniden.Çok yorgun Ve tükenmiş hissediyorum.En son Yutup'ta Gördüğüm dolu kadehi ters tut konser videosu mutlu etti o kadar.
Beni normal hayatta tanıyan biri ne söylüyor bu kız gayet mutlu gülüyor falan diyecek de öyle değil işte.Oturup önce son yazdığım ama yayınlamadığım aşırı atarlı bölümü sildim.
Ve şu an  Yen'i bölüm yazma sözümü tutuyorum.
Teogla ilgili konuşmamız gerekiyor sanırım.
Evet,oldukça basitti ve bende zerre stres yoktu.
Haliyle istediğimden çok daha iyi bir sonuç elde ettim.Nazara çok inandığım İçin sonuçlar resmî olarak açıklanana dek sizinle de paylaşmayacağım.Yakın zamanda mutlaka bi teog tavsiyeleri gelecek.Bir de sevdiğinizi düşündüğüm şarkı tavsiyeleri yazmayı planlıyorum.Belki yarın da okulu kırarım Ve Evde oturup size yb yazarım.
Aslında anlatacak çok şeyim var ama yazmaya üşeniyorum.Random bile atacak halim Yok ama bölüm bitişinde bir dal atarım herhalde.
Cuma günü gaza gelip 75 mekik çektim,karın kaslarım hala ciddi ağrıyor.Hani mutlu görünmek için gülemiyorum bile.
Teog bitince dedim otur film izle.İlk filmim de psikolojik gerilim ve mükemmelliyetçilik adına bir filmdi.Siyah Kuğu.Birçok yerinde kendimi buldum,kızla birlikte stres oldum falan hani.
Bi hoş oluyorum gerilince artık mazoşist gibi.
Tavsiye ederim,film içinde uygun olmayan bikaç yer vardı bu arada.Anne Eğer bu yazıyı okuyorsan vallaha geçtim o sahneleri nxjfjdjsksk😂.
Bu bölüm altına sizden istediğim üç şey var:
1-Beğendiğiniz ve benim de okumamı İstediğiniz kitap tavsiyeleri
2-İstek bölümleriniz
3-Ve en önemlisi kitabımın adını değiştirmek istediğimi biliyorsunuzdur.Çünkü ciddi anlamda pek tavsiye kitabına benzer yanı kalmadı gibi.Bu konuda her türlü kitap adı önerilerinize sonsuza dek açığım.
Tişikkürler efeniöm 🙏🏻💞

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin