Hellö gençler!(Ne olur giriş cümleme takılmayın ,saçmalıyor olabilirim.)Şu aralar okulun başlamış olması, Teog konularının aşırı derecede zor olması(Ya da bana öyle geliyor.),okul için sabahın köründe uyanmak gibi nedenler beni fazla sıktı.(Şimdiden!)Ben de Wattpadde yeni bir bölüm yayınlayayım dedim.Ayrıca geçen günlerde inanılmaz derecede uğraşarak uuuuupuzun bir okula dönüş bölümü yazmama rağmen beğeniler çok düşük.İnanın bölümleri beğenip altına yorum yapmanız beni çok mutlu ediyor.O kadar uğraşmama rağmen beğeni sayısı gelmeyince de yeni bölüm yazmak gelmiyor içimden.Lütfen beğenip yorum atmaya devam edelim.😘Konumuza geçersek şu aralar yazacak konu bulamıyorum ve sizin istek bölümlerinizi seve seve yazarım diyorum.A'dan Z'ye her konuda yardımcı olmayı çok isterim.
Bu yüzden yorumlara bölüm isteği bırakırsanız çok sevinirim.
🌸Bakım,okul,saç modelleri vs.gibi zaten daha önceden de yazdığım genel konulardan yazmamı istedikleriniz olabilir.
🌸Kitabımın biraz daha Samimi bir ortam olmasını istediğim için benim Hakkı'mda merak ettiklerinizi de belli ölçüde cevaplarım.
🌸Bir de hepimizin sıkıntıları olabilir.Bu sıkıntıları ve günlük hayatta yaşadığınız sorunları bana bildirirseniz büyük bir anlayışla bu sorunlara çözüm üretebiliriz hep beraber.
(Mesaj atabilirsiniz ya da bu bölümün altına yorum atabilirsiniz.İsimleriniz verilmeyecektir)
🌸Bir de kesinlikle okurlarımın fikirlerince açığım.Düzeltmemi istediğiniz bir nokta ya da kitabında şuna da yer ver dediğiniz bir şey varsa lütfen bildirmekten çekinmeyin.
TEŞEKKÜRLER!❤️