Selamlar,ciddi bir bölümle karşınızdayım.
Bi önceki bölümde koyduğum iki saç modeli vardı.Bölüm fake yazılmıştı arkadaşlar.Yani wattpadde bazı tavsiye kitapları yapabileceğiniz saç modelleri için çok abartılı şeyler koyuyordu farkettiğim kadarıyla.
Ben de bunları eleştiriyordum Aslında orada.
Yanlış anlaşılsın istemem.
Neyse gelelim konumuza.Yine okulla ilgili birşeyler yazmak istedim.Şu klasik formanızı nasıl giyebilirsiniz nasıl kombinlersiniz tarzı bir içerik olacak.
Etek boyu her yerde yazılan bi şey.Nasıl rahat ediyorsan nasıl kullanmak istiyorsan öyle kullanırsın kardeşim.Neymiş götümüzde olmasınmış orospu olurmuşuz.Neymiş dizimizde olmasın Kezban olurmuşuz.
Artık bazı şeylerin bizi ilgilendirmediğini bilmemiz insanları böyle ağır kalıplara sokmamamız gerekiyor bence.Okul eteğinin boyunu ortalama yerlerde kullanıyorum.Dizin 4-5 parmak üstü BENCE ideal.Yazın yarım çoraplarla,havalar biraz soğuyunca inçe siyah çorapla giyiyorum.Lacivert eteğe siyah çorap yakıştırıyorum.Ayakkabı olarak spor ayakkabısı giyiyorum.Adidasın klasik bir modeli var biliyorsunuz.Pahalı gelirse düz beyaz ya da siyah bi şey de alabilirsiniz.Ya da direk spor İçin giydikleriniz de olabilir.Bi de Nike ın böyle hafif uzun siyah süet bi modeli vardı.Jordan mıydı neydi ismi.Bence birçok etekle uyum sağlayabilecek değişik bir ürün.
İndirimde bakabilirsiniz.Üstünüze havalar çok soğumayana kadar bir kapüşonlu hırka alın.
Ben her sene başında bir tane alıp sene sonuna kadar haftanın 6 günü kullanıyorum clsm😂.
Her mağazada var artık bunlardan hani nereye girseniz en ucuzundan en pahalısına bulursunuz.Benim gibi çok sık giyiyorsanız biraz para verip güzel bişey almanızı tavsiye ederim.Ya da daha uygun fiyatlı bikaç çeşit alırsınız.Ben bu sene düz siyah aldım.Her renge her şeye uyuyor Zaten.Takı size kalmış.
Yani saçmalık okul, forma Ve takı üçlüsü ama hiç çıkarmadığımız bişey varsa kullanın.
Benim böyle bandanalar olur Ya onlardan var bileğime bağlıyorum baya kullanışlı oluyor.
Güzel duruyor Ve bir de iyi hissettiriyor.
Saç konusuna gelince genelde açık bırakmanızı öneriyorum.Bağlaya da bilirsiniz tabi.
Yakışıyorsa iki yandan balık sırtı.Hem temiz tutuyor Hem de sonraki gün güzel bir dalga oluyor saçlarınızda.Bu arada kısa saçlılar İçin de bikaç tavsiyem var.
İlk tavsiyem açık bırakman.Dümdüz doğal halleriyle belki yandan ayırarak bırakırsan daha dolgun görünebilir.İkincisi saç şekillendirme köpüklerinden alıp uçlarını hafifçe ellerinle yukarı kaldırmak.
Bu sayede hoş bir dalga olur diye düşünüyorum.Saçının yarısını bağlayıp topuz yaparsan da inanılmaz tatlı durur diye düşündüm.
Son Önerim ise yine saçının yarısını alıp ikiye ayırmak Ve balıksırtı örüp açık saçlarının üzerine bırakmak.Ya da becerebilirsen hepsini balıksırtı örmeyi dene.
Okulda makyaj konusuna başka bir videoda değineceğimden bu bölümü burada kapatmak durumundayım.Bölümü sevgili okuyucum sude_coban09'a ithaf ediyor,güzel yorumlarınızı bekliyorum💓.