Okulun İlk Günü

1.1K 50 13
                                    

     Öncelikle bu bölüme başlamadan önce 28 tane bildirim geldiğini görmenin benim için ne kadar mutluluk verici olduğunu bilin istiyorum.Ve bu upuzun bölümü tatlı okuyucularım book__queen ve biradetask isimli okuyucularıma ithaf etmek istiyorum.😘
Bölüm İçerikleri:💫Okula 1 gün kala
💫Okulun ilk günü çantamızın içinde neler bulunmalı?
💫Okul sabahı
💫Okulun ilk günü ne giyebiliriz?
💫Okulun ilk günü saç -makyaj
1-OKULA 1GÜN KALA
🎒Öncelikle okul açılmadan önceki gün şöyle bir odanızı temizleyin,derli toplu olsun yani.Çünkü okul Zaman'ında çalıştığınız ortam ne kadar düzenli olursa o kadar verim elde edersiniz.
🎒Akşam olduğunda eminim hepiniz heyecandan iki büklüm oldunuz.(Özellikle de yeni bir okula geçenler)Hemen ılık bir duş alın.Hem sabah kalkamazsanız okula pis pis gitmek istemezsiniz herhalde.Sabah kendime daha fazla vakit ayırmak için şahsen ben hep akşamdan duşumu alırım.
🎒Tüylerinizden kurtulun.Çok göze batıyorsa ve tabiki annenize de danışarak.Çünkü özellikle bazı saygısız oğlanlar bu konuda fazla kırıcı olabiliyor.
🎒Çantanızı hazırladıktan sonra da mutlaka 8saat uyku alabileceğiniz şekilde uyuyun.Yani saat 7de kalkacaksanız saat 23.00da uyumak gibi.
2-OKULUN İLK GÜNÜ ÇANTAMIZDA NELER BULUNMALI?
🎒Akşamdan mutlaka çantamızı hazırlıyoruz.
Sabahki telaşla koymanız gereken şeyleri unutursanız pek hoş  olmaz sizin açınızdan.Peki okulun ilk günü çantamızda neler olmalı:
🌸Islak ve kuru peçete
🌸Telefon
🌸Cüzdan ve tabiki bir miktar para
🌸Yedek toka
🌸Hafif renkli bir lipbalm
🌸Defter
🌸Kalemlik(İçinde kalem silgi olsa yeter bence)
🌸Okuma kitabı
🌸Su
🌸Kulaklık
3-OKUL SABAHI
🎒Servisimiz 8de kalkıyorsa 7 gibi uyanıyoruz ve hemen 1bardak ılık su içiyoruz.
🎒Kahvaltıya önem gösterin ve  kahvaltınızı bitirdikten sonra dişlerinizi fırçalayıp düzenli kullandığınız bir tonik vs. varsa eğer onu uygulayın.
🎒Kıyafetlerimizi giyinip saçımızı yapıyoruz ve hazırız!
4-OKULUN İLK GÜNÜ NE GİYEBİLİRİZ?
Üç farklı stili göz önünde bulundurarak üç farklı kombin yaptım.Umarım işinize yarar.Ancak burada ben 1.kombini tercih ettiğimi ve okula en çok bu kombini uygun bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim.
1.Kombin:Siyah dar paça yüksek bel jean+Beyaz dantelli crop top+Converseler+Krem rengi sırt çantası.
2.Kombin:Kot şort+Siyah crop top+Converseler+Kırmızı ve siyahlı ekose gömlek(belinize bağlamak için)+Siyah ya da krem rengi sırt çantası.
3.Kombin:Siyah pilili etek+Gri crop top+Converseler+Bordo ya da siyah diz altı çoraplar+Krem rengi sırt çantası.
Not!:Arkadaşlar bu üç kombinde de ekleyip çıkarabileceğiniz parçalar olabilir.Aksesuar vs.gibi.Ayrıca farklı ayakkabılar farklı tişörtler tercih edebilirsiniz.Bu arada eğer ilk gün crop top tarzı kısa tişörtler giyecekseniz ya yüksek bellerle kombin edin ya da göbeğinizi kapattığından emin olun.(Okuldayız sonuçta podyumda değil.)
🎒Eğer ki forma ile gidecekseniz birşey diyemem.Formayı giyin gidin işte.Aman ha bazı tavsiye sayfalarında rozet mozet diyor.Ne olur yapmayın öyle şeyler.
5-OKULUN İLK GÜNÜ SAÇ-MAKYAJ
🎒Benim tavsiyem sıfır makyaj gitmeniz.Okul burası ne olur unutmayın.Şimdi burada çok hafif bir makyaj önerisi paylaşacağım.!Unutmayın bu sadece liseliler için!:
💄Güneş kremi+Kapatıcı+Şeffaf rimel+Çok hafif renk veren bir ruj.
🎒Saçlarınızı Nasıl yapacağınız kıyafetlerinize bağlı.Ama bence en güzeli açık bırakmak.Unutmadan yanınızda mutlaka yedek toka taşıyın.Hocalar kızarsa toplarsınız.
       Umarım bölümü beğenmişsinizdir ve işinize yaramıştır.Beğenmeyi unutmayın.😘😘
NOT:Yazarın parmakları kopacak vaziyette ağrıyordu ama olsundu.😂Yeni bölüm yazmanın gururunu taşıyordu içinde.(Tamam susuyorum.)
Kendinize iyi bakın☺️!

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin