Hızımı alamadım,son bölümü yayınlar yayınlamaz Yen'i bir bölüm yazayım dedim.
Bunu yamamın asıl sebebi ilk günden gelen güzel yorumlar.Tatmin edici ve aşırı derecede mutluluk veriyor.
Okula açılıyorken bir okul çantamda Ne var bölümü yazmayacağımı falan mı düşündünüz.
Tabiki yazacağım.
Okul çantam mutlaka en pahalısından olmalı.
Çantamda 24 adet stabilio,3 tane uçlu kalem, 7 tane silgi bulunmalı.Çünkü çok silgi kaybediyorum.Artık götüme mi giriyor nereye gidiyorsa o silgiler 7 tane mutlaka olmalı.
Yara bandı falan mutlaka her gün bir yerlerimi yaralıyorum,hatta direk ilk yardım çantası benim Önerim.Ya bi de tabiki en önemlisi makyaj çantam.İçinde 3 çeşit rimel kesinlikle olmalı.Biri daha kıvrık diğeri daha uzun yapıyor.Diğeri de öylesine.Çünkü rimel de kaybediyorum ben.Bikaç çeşit fondoten taşıyorum,2 eyeliner.Biri kıl fırça diğeri keçe fırça olmak üzere.Bir de tabiki highlighter.
Yanımda maşa taşımak en büyük adetlerimden.Arada saçımın bir tutamı daha az kıvırcık olunca hemen bir priz buluyorum maşalıyorum.Hala Wattpad de böyle çantalar taşıyan yazarlar var sanırım.Çantanıza beni de atın.Çok yer kaplamam.Belki işe de yararım.Şeffaf ojeden daha çok işe yarayacağım kesin ama.
Eski yazdığım okul çantamda Ne var tarzı bölümühatırladım.O aralar baya ciddi ciddi yazıyormuşum.Gerçek bir şey söylemem gerekirse çantam artık öyle değil.Genel itibariyle çöplük gibi oluyor.Bu arada çantam adidas'tan.Bu sene de kullanırsam 5.senem olacak.Çok dayanıklı Ve 5.sınıfta almama rağmen hala çok beğenerek kullanıyorum cmsmxnsncmsmcndk😂.Siyah-kırmızı ekose desenliydi sanırım.Unuttum gitti gerçi görmeye görmeye keratayı.Çok okul değiştirmeme rağmen tüm formalarımla uyum sağladı şimdiye kadar.E tabi modası da hiç geçmedi.Fiyatı da uçuk bişey değildi diye hatırlıyorum.
Gelelim içindekilere.
💧Kitap,defter
💧Kalemlik:maksimum iki uçlu kalem,bir silgi,
bikaç renkli kalem (ama maalesef asla stabiliom olmadı.)Bi yedek toka da koyuyorum içine.
💧Termos:Kahve,çay,garip karışımlar(Bişey içmezsem ayılamıyorum.
💧Dosya
💧Bazen okuma kitabı
💧Telefon
💧Kulaklık
💧Akşam da dışarıda olacaksam şarj aleti ama genelde öyle bir şey olmuyor.Servise binip uslu uslu evime gidiyorum.
💧Para
💧Anahtarlar
💧Bazen ince yapılı bir pudra.Bunu sınav haftaları falan atıyorum belli olmuyor.Tüm yüzüme de sürmüyorum ayrıca.Çıkan tek tük sivilcem olursa.Zaten çok da kapatmıyor.
Kızarıklığı azaltıyor.
💧Dudak nemlendiricisi
Allahım şeffaf ojeyi unuttum nasıl olur.
Hiçbir okul senemde yanımda oje taşımadım.
Çorabım falan kaçmaz genelde kaçınca da öyle dolaşıyorum aq.Kocaman yırtığa bir işe yarayacağını da sanmıyorum.Ayrıca ortaokulda lise de de biraz dikkat ederseniz yırtılmaz sanırım?
Malum 3 aydır okulu görmüyorum çantamın rengini bile unutmuşken nasıl içindekileri hatırladım ben bile anlamadım.Mutlaka unuttuklarım olmuştur,artık okul tamamen açılınca tekrar yazarım İsterseniz.
Okulla ilgili başka Ne yazabilirim diye düşündüm de.Biraz ilk günden bahsedelim.
Kulağınızda kulaklık gergin bir şekilde evin önünde bekliyor Ya da yürüyorsunuz.
Servis geldi bindiniz.Pek kimseyle göz teması kurmadan tek kişilik bir yere geçin.Yani yanınıza oturacak biri yoksa tabi.Sonradan yanınız bol kalırsa Ve son alınanlardan tanımadığınız biri falan oturursa saçma olur bence.Tabi servise binince günaydın da diyebilirsiniz.Seçim sizin.Aileniz bırakıyorsa da gayet rahat olun.O ailem bırakıyor utanıyorum triplerine girecekseniz,girmeyin.
Okula gelince servisten inin,herkesin toplandığı bahçeye geçin.Arkadaşlarınızla konuşun.9.sınıfsanız tanıdık varsa selam verin.
Yoksa sessizce bekleyin.Tanıdık var ama verecek selam yoksa öylece bekleyin ne diyeyim.Ben de öyle yapacağım.Alın telefonu elinize arada girin snape falan bakın.Maalesef tanıdık varsa ama sizin hasret giderebileceğiniz birileri yoksa öylece beklemektense bişeyle ilgilenmek daha iç açıcı geliyor.Şey bi de.Telefonla uğraşırken mesaj atacak birisi yoksa bana atın.Hatta saat verin o sırada online bile olurum.Neyse sizi süzenler falan olursa Ne bakı10 amk salağı triplerine Allah İçin girmeyin.Öylece bekleyin.Laf falan atan olursa kendinizi korumayı bilin ama.Sonra sınıflar falan okunuyormuş sanırım.Komik bir isminiz Ya da soy isminiz varsa okunurken gerilmeyin.Gülüşen birileri olursa siz de gülüşün.Sınıflara geçtiniz.İstediğiniz sıraya oturun.Neresi iyi gelirse.Yanınıza biri oturur mutlaka yeniyseniz.Oturacak biri yoksa beni çağırın ben otururum?Benim de yanıma oturacak biri Yok.Yani sıkıntı Yok.Rahat olun.
Üst sınıflardan birilerinin dalgalarına maruz kalırsanız gülün geçin.Çok ortalarda görünmeyen falan demeyeceğim.Ama uslu uslu oturmak en mantıklısı.Birileri tanışmaya çalışırsa yabani olmayın,siz de birileriyle tanışın.Biri kantine davet ederse giderken bişey kaybetmezsiniz.Derslere girip çıkarken göz açıp kapayana kadar geçip gidecek.Akşam gelir gelmez gününüzü bana anlatmayı unutmayın.
Bir de yorumlarınız beni mutlu edince gaza geliyor atacağım bölümü daha erken yazıp atıyorum,aklınızda bulunsun.Aşağıya ilk gün çantaya alınması gerekenlerle ilgili yorum atmayı unutmayın.Şeffaf ojeyi çantanızdan,
gülümsemeyi o güzel yüzünüzden eksik etmeyin.Sevildiniz💓