Bu aralar cidden boş vaktim çok Ve ben de sizlere bomba bir mezuniyet bölümü yazıyorum.Bi önceki lise bölümünde beni çok mutlu eden @animesever00 ve @yazzpera adlı muhteşem okuyucularıma adıyorum bu bölümü.
Bizim mezuniyetimiz oldu gibi ama olmadı gibi.Yani bi tören ve bir de eğlence vardı Ve ben ikisinde de sadece çok az kapatıcı Ve şeffaf rimel kullandım.Öyle özel bir balo falan olmadı bizde.Ama balosu olan Ve makyaj yapmayı çok isteyen okuyucularıma aşağıyı okumalarını rica ediyorum.
Makyaj
1-Önce cildimi iyice temizliyor Ve günlük nemlendiricimi kullanıyorum.
2-Yüzümde çok büyük sıkıntı olmadığı İçin ki bence sizin de bir ten ürünü kullanmanıza o kadar gerek Yok bb krem uygulamıyorum.
Hem bana o bb krem ne kadar ince yapılı olursa olsun katman katman görünüyor.O yüzden sadece göz altlarımı Ve çok gözüme takılan bikaç sivilceyi kapatıyorum.
Kullandığım kapatıcı yüzümü oldukça aydınlattığı İçin ben burun kemiğime de azıcık uyguluyorum.
3-Bu kapattığım göz altlarımı çok hafif çok kapatıcı olmayan bir pudrayla sabitliyorum.
Tüm yüzüme asla uygulamıyorum.Sadece göz altlarıma.
4-Göz makyajında şeffaf rimel kullanabilirsiniz.Ama daha özel bişeyler olsun isterseniz Bence topaklanma yapmayan çok belli belirsiz bir rimel uygundur bunu İçin.
Dayanamayıp ekleyeceğim,h and m in muhteşem bir rimeli var bu iş için.
Koyabilirsem medyada olur.Ya da benim gibi rimel de şeffaf rimel de kullanmak istemezseniz sadece bir kirpik maşasıyla kıvırın yeter.Bir de kaşlarınız çok dağınıksa şeffaf kaş rimelleri kullanabilirsiniz.
5-Çok sıcak tonlu bir far uygulayıp belli belirsiz bir boyut katabilirsiniz gözlerinize.
6-Göz kalemi kullanacaksanız gözünüzün içine kirpik diplerinize uygulayın.Bu sayede hem gözleriniz daha sıcak Hem de kirpikleriniz daha bol görünecektir.Ya da eyeliner çekmek istiyorsunuzdur.O zaman mümkünse çok ince ve çok kısa kuyruklu bişeyler yapın.
Beceremiyorsanız hiç riske atmayın.
7-Şu highlighter bronzer olaylarına hiç girmeyin.Anlamsız oluyor Ve kesinlikle abartı.
Ben allık da sevmiyorum.Çok istiyorsanız yine toprak tonlarında bişey kullanın.
8-Dudaklara gelirsek kaçınmanız gereken ilk şey bordo mat rujlar.O kadar çok görüyorum Ki Bunlar ortaokul İçin fazla.Bir de dudaklarınızı büyük göstermeye kalkışmayın.Gül kurusu bir dudak kalemi bence yeterlidir.Sonra ben şeffaf bir dudak nemlendiricisi ile bunu dağıtıyorum.
Saç
Ben saçlarımı açıp taramıştım sadece birşeye ihtiyaç duymamıştım.
Tabiki elbisenize göre düz Ya da en fazla hafif su dalgası kullanabilirsiniz.Gittiğiniz kuaföre maşa yaptıracaksanız Bunun olabildiğince doğal olmasını söyleyin.Düğün maşası ya da düğün topuzunu Zaten geçin.Sim döktürmek gibi bir fanteziniz falan varsa bilemeyeceğim.
Elbise-Ayakkabı
Bizimki parti gibiydi ve ben siyah,omuzları açık kısa bir tulum giymiştim.Şortlu olmasına rağmen bayağı şıktı.Elbise giyen de vardı.Kot tişört gelen de.Ha smokinliler de vardı.
Ya aslında Hem makyaj Hem de giyim konusunda çoğunluk Ne tercih ediyorsa siz de o tarz bişeyler bakıyorsunuz.Herkes abiyeyle gidiyorsa siz de böyle gitmeyin mesela.Ya da herkes böyleyse abiye gitmeyin.Abes duruyor.
Genel söyleyebileceğim şey spor bir ortam varsa sade elbise Ya da şortlu tulumlar tercih edebileceğiniz.Bunların spor Ve günlük olurken şık da olmasına dikkat edin.Ha abiye giyecekseniz de rengi toprak-pudra tonlarında tamamen uzun olmayan şeyler tercih edin.(Yani upuzun abiye olmasın anlamında söylemiştim,yoksa dizde Ya da götte siz karar verirsiniz dkgldcmsnck😂.)
Altına topuklu ayakkabı giyme olayına hala sıcak bakmıyorum.Aynı şekilde bence Babet de giymeyin.İpli sandalet tarzı şeyler yine tercih edebilirsiniz.Ama çok şık bir elbiseyse ve altına mutlaka topuklu giyilmesi gerekiyorsa topuklu tercih edebilirsiniz.Minik bir çanta (Telefon-ruj İçin) yanınıza alabilirsiniz.H and m de çok çeşit mevcut.
Extra
Onun dışında gitmemezlik yapmayın.Bunlar bir kere olan şeyler.Bol bol fotoğraf çekilin.
Eğlenin.Makyajım olmadı,elbisem sade kaldı gibi saçma durumlardan uzak durun,gününüzü berbat etmeyin nolur.
Nereden-Nasıl bulurum?
Tabiki hepsini buralardan alacaksınız diye bişey Yok.Sadece buradakilerin hepsi uygun fiyatlı ürünler ve mağazalar.
Ayakkabı:Deichman
Elbise:Alacağınız elbise türüne göre çok değişir.İlle marka olması da gerekmiyor.Zaten abiye elbiseleri marka mağazalarda pek bulamazsınız.Ayrıca diktirtebilirsiniz de.
Çanta:H and M
Kapatıcı:Flormar
Pudra:Flormar
Rimel-Maskara-Eyeliner üçlüsü:H and M de küçük boyutta anahtarlık halinde üçü de var.
İşte o sete bayıldım ben.
Far paleti:Sleek-A new day paleti
Dudak Kalemi:Flormar-229 numara
Ve bir de fırça seti arıyorsanız performanslarını bilemem ama Watsons tan 20 YTL'ye bulabilirsiniz.
Ürünlerin Ayrıntılı isim ve numaralarını ilgilenenlere verebilirim.
Umarım beğenmişsinizdir ve işinize yaramıştır.
Bol bol yorum bekliyorum,hepinizi çok seviyorum💜💜💜