Arianna's pov
Vidregående skole ja. Dette kan jo bli litt sånn interessant. Jeg sitter i soffaen og venter på at venninna mi Peyton skal komme og hente meg. Jeg blar nedover mobilen min og får en melding fra ex'en min Julian på messenger.
"Jeg skal ikke hente deg på politi stasjonen eller noe snuppa? Kan komme hen til deg og vist du er hjemme," står det og jeg himler automatisk med øynene.
"Neida Julian, Peyton henter meg og jeg er hjemme takk som spør, ser deg sikkert," svarer jeg så care som mulig.
Ex'en min Julian er over gjennomsnittet intrisert i meg, ex'en hans. Han var utro mot meg en del ganger, og da var jeg selvfølgelig sånn typisk vrak som alle teite jenter på min alder. Men jeg bestemte meg at det ikke kunne fortsette sånn så jeg gjorde andre ting for og få han ut av tankene mine. Som og gjøre masse kødd og komme i trøbbel med politiet, det var foresten og sånn jeg møtte Peyton. Hun var og lei av og være snill og jålete som alle andre. Så vi fant hverandre og passer seriøst sykt bra sammen.
Men faren min er ikke så veldig fornøyd med forandringen min, og hente sin 16 år gammle datter på politistasjonen var ikke en hobby han ville ha. Stemoren min er bare flau av meg, hun sier til alle de jålete ekkle venninne sine at jeg er en stor skam for familien, hun tror seriøst hun er rik bare fordi hun er gift med en rik mann. Alt hun går i er sikkert 1000+ per plagg. Det er galskap at pappa elsker og er forelsket i den dama, hun er 15 år yngre og liksom. Broren min Jack er min bestevenn. Han er veldig lik meg skikkelig frekk mot folk han ikke liker men skikkelig snill og god med folk som er det mot han.
Det tuter utenfor og jeg spretter opp fra sofaen og går mot ganga og tar på meg den svarte skinnjakka mi og de svarte høyhelte skoene mine. Jeg har og en svart bukse og en hvit topp på.
"Hei beb," sier Peyton når jeg setter meg inn i bilen. "Hei puspeyn," svarer jeg tilbake og kysser henne hardt på kinnet.
"Så klar for skolen igjen eller, vi kommer til og ta det med storm vi ser jo helt perfekte ut begge to!" sier Peyton og smiler. Hun er, mye snillere en hun ser ut som.
Hun har en svart bukse og en stram svart crop top, hun rocker de knall røde leppene og sminka øyner. Vi ankomer skolen og går ut døra med stil, alles øyner er på oss når vi går opp skole gården og jeg blir med ett irritert. Men siden det er så viktig for Peyton at bitch gjengen til de gamle venninne våre som har slått seg sammen ikke skal få så mye oppmerksomhet skal jeg være stille. Men det kommer jeg ikke alltid til og være.
Vi kommer inn i skole korridoren for og gå til aulaen der alle i 1. klasse skal møte så klassene kan ropes opp. Plutselig blir alle still og alle flytter seg inn til veggen, først skjønner jeg ikke hvorfor men så ser jeg det, 3 mørkledde høye gutter kommer mot oss en etter en. Huff det er sånn klein badboy gjeng man bare må le av.
"Bare forsett og gå vi skal ikke være redde de der," mumler Peyton nesten uhørlig.
Når første passerer, en gutt med blondt hår og knall blå øyner smiler han til oss og gjør en sånn hilsen greie med hodet. Når numer to paserer med skittent blondt hår og grønne øyner plystrere han, og når jeg får øye på den siste støkker jeg nesten. Han har mørkt hår og helt iskaldemørke øyner, han har skikkelig pulesveis og putselig borrer han øynene sine i meg. Men putselig er øyeblikket over og de har pasert oss, jeg puster rolig ut. Vent holdt jeg seriøst pusten?
"De virka jo vel hyggelig, haha," sa Peyton og lo.
Putselig sto det to gutter foran oss. "Hei jenter jeg er Logan og dette er kompisen min Jordan, trenger dere hjelp til og finne frem eller, vi kan hjelpe dere jomfruer i nød hadde vært hyggelig vettu," sier han og gliser selvsikkert.
"Okay Logen eller hva det var du het, vi trenger ikke noen som helst hjelp iallfall ikke av en som deg. Og hva får deg til og tro at vi er jomfruer, bare fordi du ikke får deg no betyr ikke at vi ikke gjør det," sier jeg og går mot aulaen med Peyton hakk i helen.
Mange lager sånn teit oooo lyd og slenger komentarer som 'herlig' eller 'den svei Logen'.
"Det var rått Aria han ble helt rød i fjeset og drit flau," sier Peyton og kommer opp på siden min.
"Det er sånn du hånterer gutter Peypey vi må heve stoltheten av og være jente," sier jeg og legger hånden min rundt nakken hennes.
Vi kommer inn i aulaen og finner to stoler helt bak, folk ser lenge på oss og jeg gir et surt blikk og slutter sakte men sikkert og stirre.
De begynner og lese opp forskjellige navn på klasser som kan følge etter de gretne kontakt lærerene. Egentlig skjønner jeg ikke at vi skal ha en hoved klasse for vi skal bare ha to fag i den klassen, og klasse tur og sånn bullshit da.
"Klasse 13A: Navn, Navn, Navn, Logan, Navn, Navn, Brianna(æsj), Navn, Navn, Arianna, Navn" Hæ?! Jeg skal gå i klasse med ekkle Logan og Brianna verdens størst bitch?!
Jeg la hodet på skuldra til Peyton når de sa navnet hennes og jublet høyt, vi gikk sammen til klasse rommet noen meter bak de andre.
"Dere kan finne dere en plass så setter vi oss ned og begynner," sier læreren og smiler et varmt fake smil.
Dette kan bli 3 intresange år.
------------
I am back bitches, jeg publiserte introen 1.desember 2016 og sa jeg skulle begynne og legge ut da men gjorde jeg det? Nei. Men nå 2.April 2018 (lol) har jeg begynt og publisere. Så enjoy and i hope u like it.comment & vote
YOU ARE READING
Love A Psycho
Teen FictionArianna Palvin mer kjent som Aria er 17 år gammel. Hun og bestevenninne Peyton begynner sammen på videregående, men det blir ikke like lett som hun tror. Badgirl attituden hennes får badboyen Blake Berry til og få mer og mer lyst på henne. Men kan h...