32 - jeg løy

1.1K 41 6
                                    

Ariannas pov

"Ikke så mye og fortelle egentlig. Jeg flyttet ut med en gang jeg ble 16 for og komme unna familien min og få pusterom for alt drittet som skjer i det huset," forteller han. Jeg kjenner armen hans stramme seg hard rundt meg av irritasjon. Uten og røre en muskel spør jeg forsiktig:

"Hva slags dritt er det snakk om?"

"Ah mora mi var utro mot min far, faren min ble knust og søkte skilsmisse. Men mamma nekta og skille seg så ho trua han med at vist han søkte skilsmisse skulle han aldri få se meg og Olivia igjen. De eneste gangene jeg ser mamma nå er til jul eller bursdager, pappa og Olivia ser jeg så ofte som mulig,"

"Så de lever i et ulykkelig ekteskap. Har faren din noen gang tenk til og gå fra moren din?" spør jeg nysgjerrig.

"Ja, siden Olivia er under atten har hun nettopp sent inn søknad til staten om og få bo hos pappa og la han få 100% foreldrerett. Vist alt går etter planen der er de skilt på under fire måneder,"

Jeg snur meg rundt i grepet han så vi ligger ansikt til ansikt, den ene armen hans ligger fortsatt stramt rundt midjen min mens den andre har han plassert under hodet så han ligger litt høyere enn meg.

"Jeg løy da jeg sa jeg ikke bryr meg om deg," mumler jeg og ser han inn i øyene.

"Jeg vet det," han smiler smått og flytter hånden fra midjen til håret mitt.

"Hvorfor gikk du fra og være en frekk og spydig dick til dette?"

"Jeg fant vel ut at jeg bryr meg litt om deg og liker ikke og se deg trist,"

Vist jeg bare hadde strekt hodet bitte litt fremover hadde leppene mine treffet hans. Det er som om leppene han skriker på meg at jeg må kysse dem. Jeg kjemper hardt i mot for ikke bøye meg frem og la det skje, uansett hvor lyst jeg har til og kysse de varme myke leppene hans kan jeg ikke. Noe i meg spør hva jeg er så redd for, hva kan være så farlig med og leke litt med han. Men jeg vet hva jeg er redd for, lar jeg han komme innpå meg og under huden min kommer han til og knuse hjertet mitt. Og det 10 ganger værre enn det Julian noen gang kunne drømme om og såre meg, for Blake har en mye større effekt på meg. Julian klarer jeg og holde meg unna. Men han som ligger i senga foran meg med krystallblå vakre øyne, varme fyldige lepper og et feilfritt ansikt, han er det umulig og holde seg unna. Og i det samme de tankene streifer hodet mitt gjør jeg slutt på mellomrommet mellom oss og legger leppene mine forsiktig mot hans.

Først blir han litt overrasket, men han kysser fort tilbake. Han legger hånden sin tilbake rundt midjen min og trekker meg hardt mot seg uten og bryte kysset. Jeg legger armen min rundt midjen han sin og klorer meg fast i ryggen hans. Han bryter kysset og begynner og gi små kyss fra kjeven, nedover halsen og over kragebeinet før han møter leppene mine igjen. Han legger seg på ryggen og drar meg over seg så jeg ligger oppå han. Og nei vi hadde ikke sex den natta, vi sovnet med armene rundt hverandre og jeg har aldri sovet så godt.

*

Jeg våkner av et høyt smell etter fulgt av et høyt "au, faen da!" og setter meg brått opp i den tomme senga. Jeg bruker et par sekunder på og huske hvor jeg er.

"Går det bra eller?" roper jeg inn på bade til Blake fra der jeg ligger slapt i senga. Jeg skjønte på lyden at Blake har bestemt seg for og ta en dusj, og med lyden av det høye smellet og at han brølte gjør meg litt bekymret.

"Nei faen," svarer han og skur av dusjen. Jeg hører en masse romestering før han låser opp døra og kommer ut fra badet. Jeg setter meg raskt opp og ser sjokkert på han. Et dypt kutt strekker seg fra midten av panna ned over brynet. Blodet renner nes i øyet hans så han kniper det igjen.

"Hva i alle dager er det du har holdt på med?" sier jeg forskrekket og går mot han for og se nærmere på kuttet. Jeg er verken lege eller har peiling på kutt men jeg vet en ting, og det er at vi må en tur på legevakta.

"Jeg sklei i dusjen," mumler han flaut og trekker hodet bakover og venter på reaksjonen min. Jeg ser først rart på han før jeg faller ut i en intens latterkrampe.

"Ja mhm få det ut," sier han oppgitt og ler litt selv og setter seg på sengekanten.

Etter jeg er ferdig med og le går jeg hen til han og stiller meg foran han for og studere såret enda litt til. Jeg kjenner hendene hans legge seg bak på lårene mine under rumpa og trekker meg litt nermære så jeg kjenner pusten hans mot halsen min.

"Du må på legevakta," sier jeg med så stødig stemme som jeg klarer.

"Vi må finne søsknene våres før vi tenker på noe som helst annet," svarer han smiler guttete og ser opp på meg.

"Da må du låve at vi drar rett på legevakta etter vi finner de. Og vist vi ikke finner dem innen en time kjører jeg deg på akutten og finner dem selv," svarer jeg og legger hendene mine rolig på skuldrene.

"Vist jeg får et kyss, kan vi følge planen din," Jeg ser ned på han og lar blikket mitt gli ned til leppene hans. Jeg har i grunn veldig lyst til og kysse han og la kroppen min kjenne frustrasjon over hva han får meg til og føle. Så jeg lever litt vågalt og lar leppene min streife forsiktig over hans. Men planen min om gi han er kort kyss går i dass når leppene våres smelter sammen og han drar meg ned i senga og legger seg over meg.

------------

Love A PsychoWhere stories live. Discover now