39 - sex på pulten

996 35 9
                                    

(Vil bare si tusen takk til alle som stemmer og kommentere!)

Arianna's pov

"Pizzaen du krevde kommer sikkert snart," sier Blake og slenger seg ned på sofaen. Jeg setter meg ned ved siden av han og tar tak i fjernkontrollen som ligger på stuebordet. Når han ser at jeg har tatt fjernkontrollen og er på vei inn på netflix kommer han nærmere meg og prøver og ta fjernkontrollen ut av hendene mine.

"Slutt," hyler jeg når han begynner og skille meg så jeg skal slippe den. Men jeg holder like godt rundt fjernkontrollen så han får ikke tak i den, plutselig legger han hodet sitt i halsgropen min. Jeg hopper fort unna han og mister kontrollen i gulvet, jeg er våt i nakken og det renner vanndråper nedover ryggen min.

"Det er urettferdig! Du har klissvått hår, og ingen liker og ha klissvått hår gnidd inn i nakken," sutrer jeg og prøver og ta tilbake fjernkontrollen.

"Vi kan bli enige om noe og se på men jeg gidder faen ikke se på de sutrete seriene dine. Og iallfall ikke noe dokumentar," ler han.

"Dust," mumler jeg og setter meg tilbake der jeg satt før han startet kampen om kontrollen. Han gir meg bare ett surt blikk før han går  på kategorien "skrekk". Han går inn på filmen "death note" og jeg sukker tungt.

"Den filmen suger," sier jeg og legger hodet i venstre hånd.

"Du har ikke sett den engang, jeg vil se den så da ser vi den," 

"Det er ikke alle som synes det er så spennende og drepe andre," sier jeg uten og tenke meg om. Han ser fort hen på meg og gir meg et surt blikk.

"Hold kjeft," rekker han og si før det ringer på døra og pizzaen kommer.

Jeg sitter i sofaen og venter på at Blake skal komme tilbake med pizzaen og håper han ikke er irritert.

Vi spiser i stillhet mens vi ser på death note, jeg orka ikke krangle mer om hva vi skulle se på så jeg lot han få viljen sin. Selv om jeg ikke skjønner noe av filmen eller liker den i det hele tatt.

"Siden du er dama her må du rydde opp etter oss," sier Blake når vi er ferdig med og spise.

"I drømmene dine," svarer jeg og ler litt. Jeg vet han sa det med humor, ikke fordi han mente det.

 "Du skal iallfall hjelpe meg," sier han og begynner og rydde av bordet. Jeg ler litt og begynner og rydde av selv. Jeg følger etter han inn på kjøkkenet og setter tallerkenene og glassene inn i oppvaskmaskinen. Jeg kjenner hånden til Blake smyger rundt midjen min før han trekker meg inn mot han. Pulsen min stiger og jeg blir med et veldig nervøs, jeg må huske han ikke vil noe mer enn og pule meg. Jeg betyr ingenting for han, og han betyr ingenting for meg.

"Hva vil du gjøre nå," hvisker han inn i øret mitt. Jeg får frysninger over hele kroppen og trekker meg motvillig ut av grepet han sitt.

"Se ferdig filmen," svarer jeg og går tilbake og setter meg ned i sofaen.

"Trodde du ikke likte den," sier han og setter seg ned i sofaen veldig nærme meg. Nærme nok til at jeg kan føle varmen hans, og når han legger armen sin rundt meg og trekker meg mot seg angrer jeg på at jeg svarte jeg ville se film.

"Jeg gjør ikke det,"

"Så hvorfor vil du se den ferdig når vi kan gjøre noe mer spennende?"

"Fordi jeg liker og se filmer ferdig? Hvordan skal jeg ellers vite hvordan det ender, selv om jeg ikke liker eller skjønner meg filmen vil jeg jo få med meg hvordan det ender,"

"Javel da får vi vel bare se ferdig da," svarer han og himler med øyene.

Vi ser ferdig filmen i stillhet mens Blake holder rundt meg og leker med håret mitt. Filmen endte dårligere enn jeg hadde forventet som gjør at jeg angrer mer på at jeg sa jeg ville se den ferdig. Men hva ellers skulle vi gjort, jeg er ikke så veldig god på og finne på ting og gjøre med andre.

"Den var dårlig," sier Blake og tar hånden vekk fra meg.

"Ja jeg sa det men du kunne jo selvfølgelig ikke høre på meg og måtte bare se den," svarer jeg og setter meg litt opp så jeg ikke ligger lent inntil han mer.

"Jeg ville jo bare se den fordi du ikke ville da," sier han ertende og puffer meg lett i skulderen. 

"Det ante meg at det var derfor ja," svarer jeg tilbake og dytter han hart i skuldra.

"Ey jeg puffa lett så kommer du her og sår meg. Det gjør vondt!" brøler han og jeg klarer ikke la være og le. Han smiler av meg når jeg begynner og le som får meg sakte til og stoppe og le.

"Hva?" spør jeg når han har stirret på meg litt for lenge.

"Nei ikke no,"

"Jo du stirrer på meg det er creepy," Mobilen min som ligger mellom oss i sofaen begynner og ringe og begge ser ned på den samtidig. "Pappa" kommer opp på displayet og jeg sukker før jeg svarer og legger den inntil øret mitt mens jeg reiser meg fra sofaen og går inn på kjøkkenet.

"Arianna hvor er du? Du har verken kommet hjem eller vært på skolen i dag! Alt har jo vært så bra i det siste ikke si meg du er i trøbbel," skriker han inn i telefonen. Jeg får litt dårlig samvittighet over at han virker så stresset.

"Slapp av pappa, jeg er hos en kompis. Jeg ble dårlig i dag morges så jeg gikk hjem og sov litt, men jeg føler meg mye bedre nå så ikke tenk på det," svarer jeg og prøver og virke så overbevisende som mulig. Jeg har ikke lyst til og fortelle han at jo først hadde jeg sex oppå en pult, så ble jeg sulten så jeg stakk på butikken for og kjøpe mat der jeg møtte en kjekk gutt som ville kjøre bilen min.

"Okay bra og høre at du føler deg bedre, i snakkes når du kommer hjem," sier han og vi legger på.

"Jeg burde komme meg hjem det begynner og bli sent," sier jeg til Blake når jeg kommer ut i stua igjen.

"Eller du kan bli her til i morgen,"

Love A PsychoWhere stories live. Discover now