Ariannas pov
"Hva jeg holder på med? Nei jeg prøver og rulle den bevisstløse bestevennen din opp på gresset, men så kommer du og forstyrrer meg," svarer jeg Blake litt surere en planlagt.
Han ser rart på meg og skakker litt på hodet. "Og hvorfor dingte du ikke på og spurte om hjelp, siden du er her utafor mitt hus?"
"Fordi jeg ikke hadde lyst og snakke med deg og jeg aner ikke hvor han bor så jeg tenkte jeg kunne dumpe han her," svarer jeg.
"Javell men hjelp meg og få han inn for jeg skal faen ikke ha hundre naboer som spør hvorfor det ligger en bevisstløs gutt i hagen min," sier han og kommer mot meg. Han tar tak i armene til Nathaniel og drar han opp, jeg holder han i ryggen så det skal bli lettere og få han opp på beinene. Vi støtter han begge to så vi skal klare og dra han inn.
"Vent stopp nå litt, kommer jeg til og møte Brianna nå?" spør jeg og bråstopper. Det siste jeg vil nå er og møte det kreke.
"Neida slapp av hun ligger nede i senga mi, naken. Du kan med glede joine," sier han og smiler cocky.
"Er du ekkel? Tror du jeg vil ha de 10 værste formene for kjønnssykdom," svarer jeg og blir kvalm bare av tanken.
"Du har jo pult meg før og det gikk fint så hvorfor ikke igjen?" spør han litt butthurt.
"Det er ikke deg jeg snakker om, bare man er i samme rom som Brianna er det 90% sjangs for at man blir rammet av minst 3 kjønssykdommer. Og nå er det ganske garantert at du iallfall har 5," svarer jeg imens jeg brekker meg litt.
"Hvorfor har du så mye imot hun? Ho er jo bare en liten looser som har bra former?"
"Ikke spør hva jeg har i mot henne engang," svarer jeg bestemt.
Han tar bare opp hendene for og vise at han overgir seg som svar. Vi får han inn over dørstokken og legger han ned i soffaen.
"Har du drukket?" spør han etter og har stirret en stund på meg.
"Ikke mye," svarer jeg.
"Sov her eller så kan jeg kjøre deg hjem," sier han og tar hendene ned i lomma.
"Jeg gir langt faen i deg så kan du plis gi langt faen i meg og. Vi er begge to Jævler som gir faen i alle og alt, du er en hjerteløs drittsekk og at vi lå sammen i fylla forandrer ingenting. Du gjør greia mellom meg og deg så jævla ny vanskeligere når du skal begynne og bry deg, hold deg unna," sier jeg følelses løst.
Jeg unngår og se på han men når jeg løfter blikket og ser inn i øyene hans får jeg frysninger. Jeg har aldri sett noen mørkere og kaldere øyne før.
"Dra til helvete," sier han med sammen bitte tenner før han går fort ut av døra og setter seg i bilen sin og kjører vekk. Jeg går rolig ut i bilen min og kjører ut av oppkjørselen, det var ikke akkurat reaksjonen jeg var forberedt på.
*
Jeg hastert opp mot skolen morgenen etter episoden med Blake og nathaniel. Siden jeg nesten ikke fikk blunn på øyene i natt sovnet jeg selvfølgelig på morgenen og forsov meg kraftig. Det er midten av tredje time så jeg tror jeg slipper unna fravær hele den timen.
Når jeg kommer rundt hjørnet på skolen og har utsikt over hele skolegården rynker jeg litt på nesen. Sikkert halvparten av elevene på skolen står utafor og ser på et eller annet. Jeg får øyet på Peyton og går sakte mot henne mens jeg prøver og se hva de andre ser på.
"Hva skjer?" spør jeg nysgjerrig når jeg kommer frem til henne.
"Å hei Aria der er du endelig. Det har klikket helt for Blake, både ambulansen og politiet er på vei ingen tørr og bryte inn. Han har allerede banket tre stykk og den første var Julian, han er bevisstløs tror jeg," sier hun litt stresset. Jeg ser litt rart på henne, så lenge jeg har bodd i denne byen og gått på denne skolen har det aldri vært noen ordentlig saftige slåsskamper.
"Hva skjedde? Er det noen grunn til at han klikka?" spør jeg nysgjerrig.
"Helt ærlig vet jeg ikke, men Julian og Blake kranglet om noe så flippa det helt for han så han slo til Julian. Og de begynte og slå hverandre og Blake fikk fort overtak også var det to som blanda seg inn så da slo han ned de og. Derfor ingen tørr og bryte inn så rektor har ringt etter hjelp," forklarer hun.
Jeg ser mot folkemengden og ser at Blake er på vei ut av den. I det samme hører jeg sirener komme nærmere og etter noen sekunder står det to ambulanser og to politi biler i skolegården. Blake får øye på meg og borer øyene sine i meg. Han har fortsatt det kalde blikket som han hadde i går kveld, det er nesten så jeg får frysninger. Neida den gutten skremmer ikke meg, ikke enda iallfall. Det renner blod fra knokene hans, det renner sakte ned fra hendene hans og lander i en dam på bakken.
Han tar øyene bort fra meg når en politimann griper tak i han, de veksler noen ord før Blake frivillig går og setter seg i baksetet på den ene politibilen. Det setter seg ei dame inn i bilen men den kjører ikke. Jeg ser litt rundt meg og får øye på Julian som ligger på bakken med tre ambulansesjåfører rundt seg, de bærer han over på en båre og tar han inn i sykebilen. Jeg prøver og se etter de to andre som og fikk seg en saftig runde men ser ingen andre skadde.
"Unnskyld, hvor lenge har du vært her?" jeg kommer ut av transen min og ser det står en politi dame foran meg. Jeg må tenke litt på hva hun egentlig spurte om før jeg svarer.
"Jeg kom nettopp," svarer jeg.
"Okey, du skjønner jeg så deg og Blake Berry hadde en veldig intens øyekontakt i stad. Du er ikke tilfeldigvis Arianna Palvin?"
"Eh jo, åssen det?" spør jeg litt nervøst og kjenner pulsen øker litt. Ikke fordi jeg er redd for politi men fordi jeg lurer på hva faen som skjer nå.
"Da må du nok bli med ned på stasjonen," avslutter hun og peker på bilen.
-----------
Syns dere begynner og bli litt slappe meg kommentering:( kjipe greier men men.. Neida skal ikke klage men
🔎comment & vote🔍
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Love A Psycho
Подростковая литератураArianna Palvin mer kjent som Aria er 17 år gammel. Hun og bestevenninne Peyton begynner sammen på videregående, men det blir ikke like lett som hun tror. Badgirl attituden hennes får badboyen Blake Berry til og få mer og mer lyst på henne. Men kan h...