Ariannas pov
Jeg ser rart opp på Blake og lurer på hvorfor han ikke vil at Drake skal prøve seg på meg. Men Blake har låst øyene sine i Drake, det virker som de er i en heftig diskusjon bare på måten de ser på hverandre. Jeg skjønner fort det er en fortid mellom de to, og jeg tviler på at noen av de kommer til og si hva som har skjedd mellom de.
"Tror du jeg kommer til og høre på deg?" spør Drake og stirrer tilbake på Blake. Jeg blir litt ukomfortabel av stemningen.
"Jeg gir langt faen i om du kommer til og høre på meg eller ikke. Hold deg unna du vet hva som skjer vist ikke," svarer Blake surt og river nøklene ut av hånda til Drake, låser opp bilen og kaster de til meg før han setter seg inn i passasjer setet. Jeg står bare noen sekunder og stirrer på han der han sitter inni bilen før jeg snur meg mot Drake.
"Eh ja vel takk for handelen," sier jeg før jeg går og setter meg inn bak rattet. Blake sitter bare og ser surt ut av vinduet, jeg får gi han noen minutter før jeg åpner kjeften og spør hvorfor faen han bryr seg. Jeg setter nøkkelen i tenningen og vrir om, bilen lager en fin høy brumme lyd. Jeg smiler fornøyd av lyden og rygger ut av oppkjørselen. Det er en god stund siden jeg har kjørt, men jeg må si det er veldig deilig og være på veien igjen.
"Hvorfor har du ikke kjøpt bil før egentlig?" spør Blake og ser på meg.
"Jeg mista lappen, kjørte for fort. Hadde bare lappen i 1 måned før jeg mista den så jeg ventet med og kjøpe bil til jeg fikk den tilbake," svarer jeg og kjører innover mot byen og øst siden.
"Såpass," svarer han og ler ertende. Jeg ser bare på han som om han er verdens teiteste som dessverre får han til og le enda mer.
"Men du må forklare meg hvorfor du ikke vil Drake skal prøve seg på meg,"
"Ikke bry deg," svarer han etter en stund. Jeg blir litt irritert, han sa en til en gutt han ikke fikk lov og prøve seg på meg men han vil ikke fortelle meg hvorfor. Jeg kan godt snu og kjøre rett tilbake til han.
"Jo jeg bryr meg, du sa han ikke skulle prøve seg på meg og da må du nesten si hvorfor. Jeg kan godt sette deg av her og kjøre tilbake til han," sier jeg litt oppgitt og gasser litt ekstra på. Jeg har en tendens til og kjøre litt for fort når jeg er irritert, det var det som skjedde når jeg mistet lappen.
"Javell, han fikk ei jente til og ta selvmord fordi han fucka for mye med følelsene hennes. Etter det orker jeg ikke se at han prøver seg på andre," svarer han som om det ikke var viktig.
"Og la meg gjette, hun betydde mye for deg?" spør jeg med medfølelse i stemmen. Han svarer ikke så jeg tar det som et ja.
Jeg parkerer bilen utafor og går inn i garasjen og det som skal bli rommet mitt. Det står maling, malekoster og tepper midt i rommet. Pappa har leid inn noen folk til og sette opp en vegg der garasjeporten var før og de har lagt varmekabler i gulvet. Jeg har en liten gang før du kommer inn i et stort rom, jeg skal ha det som soverom men skal og ha sofa og TV her inne.
"Jeg skal ha disse to veggene hvite og disse to grå. Vi kan vel begynne med det hvite," sier jeg. Meg og Blake begynner og legge teppe ut under veggen vi skal begynne med, grunnen til teppet er vist det renner maling ned treffer det ikke gulvet men teppet.
Blake tar av lokket på den hvite malingen og rører rundt med en pinne før han heller bittelitt på to brett. Jeg tar det ene mens han tar det andre og vi begynner og male i hver vår ende av veggen. Etter en stund løper jeg inn og henter en høytaler så vi kan høre på musikk i mens vi maler. Det går ganske fort og bli ferdig med den første veggen, så vi bestemmer oss for og ta den andre hvite veggen også før vi tar en liten pause.
Jeg drar malekosten over veggen og prøver og dra ut alle klumpene. Jeg er inni min egen verden da jeg kjenner en male kost forsiktig dras over kinnet mitt, jeg trekker fort unna og ser surt opp på Blake som står med et lurt og uskyldig smil.
"Du erklærte nettopp krig," sier jeg og kaster meg over han med malekosten. Han tar hardt tak i håndleddet mitt og snur meg og presser ryggen min hardt mot magen hans før jeg får gjort for stor skade.
"Det der skulle du ikke gjort," sier han lavt i øret mitt før han tar tak i brettet med maling på som han har rulla kosten sin i og helder det som ligger igjen i hodet på meg. Jeg skriker litt når malingen renner ned i nakken på meg, jeg lager fort en liten plan i hodet. Jeg smetter raskt ut av grepet hans og tar tak i malingspannet som nesten er tom og heller det fort over hodet hans før jeg setter på sprang ut av garasjen. Jeg hører han banner lavt før han setter på sprang selv etter meg.
Jeg løp opp på gresset og rundt huset, men jeg kommer ikke så langt før jeg får et dytt i ryggen og går rett på trynet. Jeg tar meg for med hendene så jeg skal ikke gå med hodet først i det tørre gresset. De sterke hendene til Blake tar tak i meg og snur meg rundt så jeg ligger på ryggen før han setter seg oppå meg. Han legger minst mulig kroppsvekt på meg så jeg ikke skal bli helt most.
"Syntes du det var lurt?" spør han og holder hendene mine fast over hodet mitt. Jeg smiler bare litt uskyldig og ser dumt på han.
"Jeg måtte jo ta igjen," svarer jeg dumt.
"Hva skal vi gjøre med sånne slemme jenter som deg," undrer han høyt. Han rekker ikke tenkte så veldig mye mer på det før vi blir avbrutt av et jentete skrik. Å hjelp.
Jeg vrir hodet og ser opp på Candice som står på terrassen og ser forundret på oss. Blikket hennes vandrer fra meg og opp til Blake, det ser ut som om ho har sett en engel. Selvfølgelig blir ho intrissert i han. Jævla ekle kjerring.
"Hvordan er det du ser ut Arianna, og hvorfor i alle ligger du ned i gresset. Du kan jo prøve og være litt normal når du har en gutt på besøk, du kommer til og ende opp alene," sier hun surt og ser på meg som jeg er dritt, jeg himler med øyene og prøver og dytte Blake av meg. Han skjønner at jeg vil ha han av meg så han reiser seg opp og drar meg opp på beina i samme slengen.
"For det første det er han sin feil at jeg er full av maling og ligger i gresset. Og for det andre, ha deg vekk fra trynet mitt," sier jeg og ser utfordrende på henne. Hun grynter misfornøyd og trekker litt tilbake, hun må alltid hente seg inn igjen når jeg er frekk mot henne.
"Javell men spyl dere med hageslangen, ikke snakk om at dere kommer inn i huset sånn som dere ser ut,"
Hun går inn igjen og låser hage døra etter seg, jeg ser hun går ut av stua. Kjenner jeg henne rett er det for og låse ytterdøra så vi ikke kommer inn den veien heller. Jeg sukker høyt og går irritert mot hageslangen.
"Festlig dame det der," sier Blake og kommer mot meg.
"Du ville ikke hatt henne som stemor, trust me," svarer jeg og tar opp hageslangen. Godt det er varmt ute og sol ellers kunne dette blitt pinefult.
"Kunne ikke hatt henne som stemor. Men vist faen om jeg kunne pult ho," svarer han og gliser. Jeg ser stygt på han og spruter vann på han som svar.
Jeg hjelper Blake med og få malingen ut av håret før jeg spyler meg selv. Vi sitter ute i sola og prøver og tørke litt før vi maler de to siste veggene grå.
--------------
Vi klarte 10 votes på forrige kapittel så det er bra og greit og fint og flott!
YOU ARE READING
Love A Psycho
Teen FictionArianna Palvin mer kjent som Aria er 17 år gammel. Hun og bestevenninne Peyton begynner sammen på videregående, men det blir ikke like lett som hun tror. Badgirl attituden hennes får badboyen Blake Berry til og få mer og mer lyst på henne. Men kan h...