Ariannas pov
"Eller du kan sove med meg," fortsetter han og presser meg opp mot veggen. Jeg holder pusten av den raske handlingen hans. Jeg tar hånden min rundt nakken og opp i håret hans, han svarer med og legge hendene rundt midjen min. Den ene strekker han ned mot rumpa mens han planter små kyss oppover halsen min. Jeg klarer ikke holde meg unna lengre så jeg tar tak i han og presser leppene mine mot hans. Han virker ikke overrasket så han gjengjelder kysset med en gang.
Kyssene blir heftigere og det går fort over til klining, han tar tak under lårene mine og løfter meg opp mens han presser meg hardere mot veggen. Han begynner og gå ut av stua motsatt av der vi kom fra, han går hen til en trapp og begynner og gå ned uten og bryte kyssene. Så liten som jeg er og så stor som han er klarer han fint og bære meg ned uten problemer. Han sparker inn en dør og jeg oppfatter at vi kommer inn på rommet hans. Han legger meg ned på senga og drar av meg kjolen og presser seg mot meg, jeg trekker meg litt unna han og drar av han den svarte hettegenseren han har på. Han planter små kyss over hele meg, og selv om jeg ikke kommer til og innrømme det har jeg aldri hatt så bra og ekte sex.
På et eller annet tidspunkt etter mye kos sovner vi. Det som skremmer meg mest er at vi skal våkne opp edru, i samme seng.
*
Jeg kjenner en hånd rykke til over meg og jeg rykker fort til selv. Jeg snur meg fot rundt i senga når jeg skjønner den hånda tilhører en annen. Jeg ser fort det er Blake sin arm, vi ser rart og uforstående på hverandre før det sakte men sikkert går opp for oss begge. Fest, alkohol og sex.
"Ikke det verste jeg har våknet opp til da," sier han for og avbryte den kleine stillheten. Jeg ser bare surt på han.
"Takk for den," svarer jeg og slår han svakt i hodet. Han ler bare og reiser seg fra senga, han har bare på en svart Calvin Klein bokser. Han går hen til et klesskap og finner frem en hvit hettegenser og en svart bukse. Jeg ser ned på meg selv under dyna og ser jeg bare har på meg en string truse. Det virker som Blake skjønner det for han slenger en svart hettegenser til meg.
"Det er søstra mi sin, den er vaska by the way," sier han og kaster en grå nike joggebukse til meg.
"Hvordan vet jeg at det ikke er en av dine ekle horer sin?" spør jeg og drar på meg genseren hans. Den lukter godt en blanding av mint, one million, røyk og hår voks.
"Jeg tar ikke med meg horer hjem," svarer han bare og slenger seg ned på senga ved siden av meg igjen. Jeg drar på meg buksa under dyna og tar opp mobilen fra gulvet, jeg svarer på meldingene fra Peyton om hvor det ble av meg i går kveld.
"Jeg er sulten kom," sier Blake og reiser seg. Jeg studerer rommet hans for første gang, det er to sorte vegger og to hvite. Han har en svær dobbel seng i midten av rommet, et klesskap en liten sofa og en TV. Typisk gutterom, rotete, ekkelt og strødd av playstation og forskjellige spill.
Han åpner døra og går ut av rommet, jeg går etter han ut døra. utafor soverommet hans er det en hvit gang, det er 4 dører her 2 på hver side av gangen. Det går en trapp opp til andre etasjen, vi kommer opp i stuen som jeg husker fra i går. Men en ting jeg ikke la merke til var at han har et svært kjøkken man ser fra stua. han går inn på kjøkkenet og setter seg på kjøkken øya.
"Lag mat til meg," sier han og ser fornøyd på meg.
"Jeg tar ikke ordre," svarer jeg og lener meg inntil kjøkkenbenken.
"Jeg lot deg sove her så du ikke måtte sove ute, så jeg syns du skylder og lage meg frokost,"
Jeg ser bare oppgitt på han og går hen til kjøleskapet og tar ut egg og melk. Jeg finner resten av tingene jeg trenger for og lage sveler og begynner på røra. Jeg klarer ikke og åpne melkekartongen, det virker som den stritter i mot alt den klarer. Jeg har aldri trodd melkekartonger lever men nå begynner jeg seriøst og lure.
"Sloss du med melkekartongen?" spør Blake og ler av meg. Han reiser seg opp og kommer hen til meg og tar melken, han legger hånda på korken og vrir den opp. Jeg stønner høyt over at han klarer det på første forsøk.
"Jeg sverger den melka har magiske krefter," sier jeg og ser surt på den før jeg helder den oppi bakebollen.
"Det er bare du som er svak," svarer han med nesa nedi telefonen.
Jeg blir ferdig med røra og begynner og steke dem. Jeg finner frem syltetøy helt gjemt bakerst i kjøleskapet og setter det frem på bordet. Blake gafler i seg de fleste av svelene mens jeg får noen få men akkurat nok til og bli mett.
"Hva er planene dine for i dag?" spør han og ser på meg.
"Jeg skal male inni garasjen for jeg flytter inn dit og hente den nye bilen min," svarer jeg og trøkker inn en ny svele.
"Trenger du hjelp til og male?"
"Sier aldri nei til litt hjelp," svarer jeg og smiler smått. "Men jeg må hente bilen min før vi maler, jeg skal hente den rett borti her," fortsetter jeg.
"Da kan vi gå og hente den nå, så kjører du meg hjem igjen etterpå for jeg gidder ikke bruke bensin i dag. Hvem skal du hente den hos?" sier han og hever på brynene.
"Drake Turner," svarer jeg. Han ser litt oppgitt ut først men det forandrer seg fort. Vi reiser oss fra bordet og går ut i gangen og tar på oss sko, jeg har bare det tøyet jeg gikk med på festen i går så jeg låner det jeg fikk fra Blake i sta. Vi går den korte veien hen til Drake sitt hus, han sitter ute i oppkjørslen med faren. Bilen min står klar utafor garasjen og venter på meg.
"Sexy bil," mumler Blake.
"Bilen er klar du må bare skrive under på papirene så er den din. Jeg fikk resten av pengene inn på konto i dag tidlig så det er og greit," sier Drake og rekker meg et papir og en penn. Jeg skriver under på papirene og gir dem tilbake med ett smil.
"Gratulerer med ny bil," sier faren til Drake før han går inn i garasjen. Drake har ikke sett på Blake en eneste gang, mens Blake sitt blikk er som låst på Drake.
"Jeg trenger nummeret ditt vist du skal få nøkklene," sier Drake og holder nøklene låst i hånda si. Uansett om alt var bedre med Blake sier jeg aldri nei takk til en runde til med Drake.
"Ikke prøv deg på henne for faen,"
-----------------
10 votes på denne delen for en ny del!
Jeg er egentlig litt oppgitt over wattpad fortiden. Jeg skjønner ikke de nye rangernigene, liksom når ble badboy en katogori? Ikke at det er dårlig det er bare veldig rart.
Menmen you know what to do 🔎comment & vote🔍
YOU ARE READING
Love A Psycho
Teen FictionArianna Palvin mer kjent som Aria er 17 år gammel. Hun og bestevenninne Peyton begynner sammen på videregående, men det blir ikke like lett som hun tror. Badgirl attituden hennes får badboyen Blake Berry til og få mer og mer lyst på henne. Men kan h...