Arianna's pov
"Klarer du ikke fler en 40 push-ups?" spør den irriterene stemmen til Drake. Jeg ruller rundt og legger meg sliten og svett på ryggen. Etter 40 sit-ups 40 push-ups og 2 minutter planken er han fortsatt ikke fornøyd.
"Skal jeg fortelle deg en ting?" spør jeg og setter meg opp og skakker på hodet. Jeg hever haken og viser at jeg ikke bryr meg om hva han tenker og sier. Han gir meg et blik som forteller at jeg skal fortsette.
"Jeg har brekt nakken, ikke trent på over et halvt år. Jeg kom på trening for første gang igår og hadde ikke trodd jeg klarte en salto en gang. Men jeg klarte mer en jeg trodde, så plis spar meg for de nedlatende dritt kommentarene dine så kommer vi bra ut av dette begge to," sier jeg med selvtilitt og går helt bort til han.
Jeg står så nærme at jeg kjenner at han holder på pusten. Jeg må nesten le av hvor svak han er i dette sekundet. Er han virkelig redd for ei lita jente som meg? Han snubler unna meg og går mot døra som leder ut fra det lille rommet vi er på.
"Eh jeg henter noen du kan begyne og bokse med," mumler han og løper ut av rommet.
Jeg snur meg og går mot baggen min imens jeg ler litt for meg selv. Jeg tar opp flaska og drikker masse vann.
"Hvorfor har du ikke fortalt meg at du går på turn, engel?" hører jeg en kjent stemme si. Jeg kjenner frysningene krype oppover nakken min og jeg må ta meg hardt sammen for og ikke glemme og være kald.
"Hvorfor skulle jeg si deg noe som helst om meg selv?" svarer jeg tørt og snur meg sakte mot han. Han gir meg et utydelig blikk og hiver to boksen hansker hardt mot meg.
"Ta di på," sier han og henger opp bokse puta i taket. Jeg tar på bokse hanskene og går hen til puta og begynner og slå forsiktig.
"Bare slå så hardt du kan," sier Blake og ser på meg imens jeg begynner og slå hardere. Han sukker høyt og slår drit hardt i puta så den treffer meg midt i trynet og nesa mi verker.
"Hva faen?" mumler jeg og ser stygt på han.
"Du må slå hardere Arianna. Tenk på noe du hater, noe som du virkelig ikke takler," sier han og ser utfordrene på meg.
Jeg begynner og tenke på mamma og slår hardere en jeg viste jeg kunne. Candice kommer og inn i tankene mine og jeg slår enda hardere og fortere. Og når Julian indrar tankene mine blir jeg veldig overrasket over hvor hardt og fort jeg faktisk kan slå. Det ser ut som Blake og blir litt overrasket for han tar noen steg unna med oppsperrede øyner.
Følsen dette gir meg er deilig. Og få ut litt sinne og er virkelig ikke en dårlig ting spør du meg. Jeg trekker meg unna bokseputa og går hen til baggen min for og drikke litt vann.
"Hva tenkte du på?" spør den mørke deilige, mente stygge stemmen til Blake.
"Ikke no som bryr deg," mumler jeg tilbake og drar av meg hanskene.
"Fy faen hva feiler deg? Kan du ikke bare drite i og være så jævla stone face," sier han høyt og sint. Jeg stivner litt til og må ærlig innrøme at jeg synes han var litte grane skummel. Men det skal jeg selvfølgelig ikke si høyt.
"Hva skal du etter treningen?" spør han når han skjønner jeg ikke kommer til og si noe. Jeg ser rart på han og han ser oppgitt tilbake på meg og venter på et svar.
"Eh ikke no," svarer jeg og skjønner at det høres mest ut som et spørsmål, jeg venter på at han skal si noe og gir han et spørrende blikk.
"Greit, møt meg utenfor da etter du har skiftet," svarer han og går ut av rommet. Jeg ser lenge på døra etter han har gått ut. Både fordi jeg er veldig overrasket over hva han nettopp sa og fordi jeg lurer på om jeg skal komme meg unna så jeg ikke trenger og se han. Jeg går ut i garderoben som for nå er tom, de andre er nok ikke ferdige enda. Jeg tar av meg det svette trenings tøyet og tar med meg håndkle inn i dusjen. Jeg skrur på det kalde vannet og lar det renne ned kroppen min, jeg har aldri likt felles dusjer, de har alltid kaldt vann og stygge fliser med shit rundt. Jeg går fort ut av dusjen på grunn av det kalde vannet og at jeg egentlig ikke liker og dusje. Ikke misforstå jeg elsker og bli ren men akkurat og bli blaut og måtte tørke seg, nei huff.
Jeg går ut av dusj rommet og går hen til bagen min og finner en svart bukse og en grå t-shorte før jeg slenger bagen over skulderen og går ut. Utenfor står Blake og i et sekund vurderer jeg om jeg skal snu meg og stikke men han ser meg så jeg går bort til han. Han studerer meg med et blikk jeg ikke helt klarer og tyde men det gir meg sommerfugler i magen. Når jeg har kommet helt hen til han og lener meg inn til veggen vesiden av han stiller han seg foran meg og legger en hånd på hver sin siden av hodet mitt. Jeg sliter med og puste jevnt og hjertet mitt banker fortere og fortere. Han puster svakt mot nesen min og duften hans gjør at jeg nesten ikke klarer og holde meg på beina.
Alt jeg har lyst til er og trekke han inntil kroppen min og hver nær han på alle mulige måter. Legge de små leppene mine på de røde fyldige leppene hans. Men gjør jeg det vet jeg at det er ingen ting som vil få meg til og glemme han. De lysebrune øyene hans viser mer følelser en jeg trodde han hadde.
"Hva skal vi?" hvisker jeg. Jeg lar den ene hånden min gli fort over brystet hans som er dekket av en svart hettegenser.
Han lener seg inn og møter leppene mine i et lite sekund før han trekker seg tilbake. Det er en følelse jeg aldri har følt før, mye varme uskyldige lepper men blir betatt av. Alt jeg vil er og lene meg inn mot han og kysse han i all evighet men jeg vet jeg ikke kan for da overgir jeg meg til han. Og jeg skal ikke la noen komme innpå meg på denne måten. Det virker som han merket at jeg likte det for han smiler stort før han drar meg etter seg mot bilen sin.
-----------------
Er ganske fornøyd med at boka er på topp 20 nå!!:)Comment og vote
YOU ARE READING
Love A Psycho
Teen FictionArianna Palvin mer kjent som Aria er 17 år gammel. Hun og bestevenninne Peyton begynner sammen på videregående, men det blir ikke like lett som hun tror. Badgirl attituden hennes får badboyen Blake Berry til og få mer og mer lyst på henne. Men kan h...