*Jay*
"Jestli se to někdo dozví, tak letíme ze školy a já jsem tu teprve první den" prolézal Luke dírou v plotě.
"Buď ticho a polez" plácala ho Smile po zadku, aby přidal. Ani nevím koho napadlo, že bychom mohli vyrazit do nějakého baru. Adam je má snad všechny prolezlé a tak hned věděl kam nás vzít.
"A teď je na řadě jeden dezertík" začal se Adam osahávat a nakonec z kapsy vytáhl krabičku cigaret. Samozřejmě že si nechce zakouřit, ale v té krabičce je něco naprosto jiného.
"Hulíš?" přeběhla jsem k Lukovi.
"Noo. Možná tak jednou dvakrát v životě" pokrčil rameny.
"Tak teď si můžeš udělat další zářez" drkla jsem do něj loktem a on se po mě tak zvláštně podíval.
"Co?" lekla jsem se, že jsem ho nějak vyděsila nebo něco takového.
''Ty jako a oni?'' tvářil se udiveně.
''Ano. Občas si zahulíme'' pokrčila jsem nevinně rameny a on se zasmál. Samozřejmě že když to Adam podpálil, tak se chvilku Luke upejpal, ale nakonec souhlasil a dal si také. Než jsme došli do baru, tak to na mě začalo působit a já už byla zase mimo. Jako kdybych spala a všechno okolo byl jen sen. Tak na tenhle stav určitě pít nebudu nebo by mě to ještě složilo.
''Myslím, že bychom měli jít jinam'' otočila se najednou bleskově Smile a začala mě tlačit zase zpátky ven. Můj stav sice byl trochu zpomalenější, ale ne natolik, abych neprotestovala a nechtěla jít dál. Brzy jsem pochopila její reakci. Uviděla jsem sedět Harryho u jedno ze stolů a jedna z holek mu tancovala na klíně. Páni, ten to rychle střídá. Pár skleniček po jeho pravé ruce už bylo prázdných a tak jsem pochopila, že má i něco upito. Bude povolnější.
''Aha'' řekla jsem jen a snažila jsem se nedávat najevo své zklamání. Zase jsem si já hloupá myslela, že on bude zdrcený a nebude chtít jinou holku. Zvonu blbost.
Zůstalo mi akorát bolavý místo. Srdce trpí o poznání víc. Bývají voňavý řeči, jak se napraví. Jenže všechno je jen obyčejná sračka, která se neustálé opakuje."No a? V klidu" zahrála jsem úsměv a Smile se na mě podezíravě podívala.
"Myslím si, že odpadnu" zamumlal najednou Luke a mě tím hodil pomyslné zachrané lano.
"Chceš se tedy vrátit?" zeptala jsem se ho.
"V pohodě. Klidně tu zůstaň. Cestu jsem si zapamatoval" mával rukama.
"Ne já půjdu taky" rozhodla jsem a tak nějak mu to spíše oznámila, že prostě půjdeme.
"Smile" objevil se najednou vedle nás Louis. Teď už to chápu. Našla jsem v baru i Nialla, který zrovna vycházel odněkud. Asi ze záchodů. A pak i Liama, jak totálně opilý tancuje s nějakou holkou. Celá parta si tady užívá.
"Já půjdu s Lukem zpátky a vy tu zůstaňte" usmála jsem se na Smile s Adamem a chvilku poslouchala, jak půjdou taky. Nakonec se mi je s Louisovou pomocí podařilo přemluvit, aby zůstali.
"Ahoj" blonďáček po mém boku.
"Ahoj" odpověděla jsem Niallovi.
"Pojď se mnou na panáka" chytil mě za ruku a táhl k baru.
"Ne. Prosím. Já už musím jít" snažila jsem se mu vykroutit.
ČTEŠ
Deadly races! 1. [H.S.]
FanficJsem problémová. Ale proč ne? Já na to ty prachy totiž mám. ~~~ Já: Někdy totálně nezvladatelná osoba. Brácha I.: Šéf mafie. Brácha II.: Zabásnutý. Smile: Moje nejlepší kamarádka. Adam: Můj nejlepší kamarád. Rodiče: Zavražděni. ~~~ Závody, peníze, l...