"Proč je časový posun tak moc náročný?" stěžovala si Smile, když jsem jí probudila.
"Protože" protáhl se Adam.
"Dík za chytrou odpověď" zaksichtila se na něj Smile.
"Vy jste na sebe po probuzení milý" nevyhnula jsem se poznámce. Vysloužila jsem si za ní vražedný pohled od Smile.
Můj telefon se zase rozvibroval díky příchozímu hovoru. Neznámé číslo. Nejspíše tuším o koho jde.
"Vedlejší strana v pět hodin" a tím hovor skončil.
"Dneska je v pět závod" oznámila jsem a spíše jsem to říkala Smile.
"Fakt? Ale jen pro zvané" ukázala na můj telefon. Většinou po telefonu se vyřazují tajné závody, které jsou jen pro ty, co přijali hovor. A pak jsou tu více méně veřejné a ty se šíří po lidech.
"Tak se budeme koukat" usmál se Adam.
"Počkat" rozzářily se Smile oči.
"Ah. To je Louis" zesmutněla trochu. Chudák si myslela, že už jí volá Hostitel. Hostitel je chlap, co vás na tyto akce zve.
Smile a Louise hovor netrval dlouho. Ona párkrát odpověděla ano a najednou se rozloučili.
"Soukromé věci" oznámila nám, když si všimla, jak na ni s Adamem zíráme.
"No proto" mlaskla a znovu si přiložila telefon k uchu. Měla ho u ucha asi pět sekund a pak hovor skončila.
"Jsem pozvaná" vyskočila a poskakovala.
Tohle mi přijde jako staré časy. Jsme zase jen my tři. A já a Smile se chystáme na závody, zatímco Adam přemýšlí, co hezkého si vezme na sebe. Paul s Jarredem to nazývají zvráceným vtipem. Proč? Kluk přemýšlí, co si obleče a to se jde na závody pouze dívat. A holky přemýšlí, jaké auto si vzít, aby se jim dobře na závodech jelo.
"Pojedeme asi za Toddem" navrhla jsem. Todd je chlápek, který vám auto opravý i po slepu. A taky vám vybere auto, za které se sám zaručí.
♦♦♦
"Dneska je vedlejší? Tak to bych pro vás dvě měl hezké mazlíčky" lusk prstem a potom rukou máchl, abychom šli za ním.
"Tohle" ukázal spokojeně na dva Mustangy.
"Bomba" vyprskla Smile s rozběhla se k modrému. Na mě tedy zůstal ten červený. Je jedno jakou má barvu, ale jde o to jak jezdí. Ford Mustang se 435 koňmi pod kapotou. Tohle si budu vychutnávat.
"Jedem?" křikla na mě Smile a její oči se rozzářili. Je roztomilá, když je šťastná.
"Jasně" mrkla jsem na ní a nasedla do auta. Pocit z tohohle auta ne nepopsatelný a jízda v něm je jako orgasmus.
Dojeli jsme se Smile na smluvené místo, které teď bylo v garážích a vyčkávali jsme, kdo další přijede. Kluk, co si nechává říkat Maska. A pak ještě další, jehož jméno mi uniklo, ale byl to Masky kamarád. Takže to vypadá, že jsme jen my čtyři. Dvě holky a dva kluci. Dokonce jsem se i dozvěděla, že Maska je vyzivatel. Takže je to spíš o tom, že chce všem ukázat jak je dobrý. Ale jak řekla Smile. To se mu nepovede. Skončí za námi. S pláčem.
"Držím palce dámy" prošel okolo nás Mike. Kdo jiný by to mohl odstartovat, než právě on. Startuje snad každý závod. Jsem ráda že i tento. Nosí mi asi štěstí.
ČTEŠ
Deadly races! 1. [H.S.]
FanfictionJsem problémová. Ale proč ne? Já na to ty prachy totiž mám. ~~~ Já: Někdy totálně nezvladatelná osoba. Brácha I.: Šéf mafie. Brácha II.: Zabásnutý. Smile: Moje nejlepší kamarádka. Adam: Můj nejlepší kamarád. Rodiče: Zavražděni. ~~~ Závody, peníze, l...