''Jestli mi řekneš, že ta kunda, co právě vyšla ze tvého pokoje. Je ten Harry, tak seru na to rande a jdu píchat toho kudrnáče'' spustí Miley hned, jak vleze do mého pokoje.
''No tak to aby jsi zrušila svoje rande'' protočím na ní očima a lehnu si do postele. Stále se vzpamatovávám z toho, jak na mě Harry působí.
''Tak toho by jsi měla píchat Jay'' lehne si vedle mě a ještě dojídá jablko.
''Neprskej na mě ty prase'' otírám si poprskané čelo.
''Aby jsi se neposrala'' prskne na mě teď už schválně.
''Jsi nechutná Smile'' začnu se smát a tím odsouvám Harryho do pozadí.
''Tak co teď?'' kousne naposledy do jablka Smile a pak ohryzek hodí do koše.
''Já jdu spát a ty si třeba masti kachnu, mě je to jedno'' přikryji se peřinou.
''Uspokojovat se vedle tebe není zrovna můj šálek kávy, ale když si zalezu do koupelny a představím si toho Harryho, tak to půjde'' vtipkuje o masturbování.
''La la la. Mě to nezajímá. Zvedá se mi z tebe žaludek'' dám si na hlavu polštář a tím jí konečně umlčím. Slyším, že ještě něco mele o Harrym a jeho penisu, ale to už vážně totálně vypínám a usínám.
Když znovu rozlepuji svoje oči, už se pomalu stmívá, ale v mém pokoji svítí přímo do mého obličeje lampička.
''Kurva Smile, vypni tu podělanou lampičku'' dám si ruku přes oči a tím bráním tomu odpornému světlu, aby mi vypálilo zrak.
''Jsi velmi příjemná po probuzení'' tenhle hlas nepatří Smile.
''Vypadni z mého pokoje sakra!'' zakřičím a hned se na posteli posadím.
''Ale no tak zlato'' jde k posteli a z druhé strany si do ní vleze.
''Nemyslíš vážně, že jsi tak brutálně drzí, že mi vlezeš i do postele'' protáčím očima opřu se zády o čelo postele. Jsem vyčerpaná z té kocoviny a z toho dlouhého spánku.
''Jop, myslím to vážně'' lehne si a hlavu natočí na mě.
''Bože proč si tak otravnej?'' zavřu oči, abych neviděla ty jeho zelené, jak si mě prohlížejí.
''Jen tady prostě nikoho neznám a být sám s mým fotrem je totální nuda'' jeho hlas je teď tišší a tak jsem nucena zase oči otevřít.
''Tím si chtěl říct, že musíš prostě prudit mě?'' pozvednu na něj obočí.
''To si povíme až budeš hlasitě křičet moje jméno'' mrkne a vypadá jako kdyby to, co právě řekl bylo naprosto normální. Ale jo. Pro mě je to normální.
''A co ty? Taky budeš křičet moje jméno?'' olíznu si rty a snažím se vypadat svůdně.
''Když budeš dobrá, tak možná'' jeho hlas je ještě víc chraplavější. Chlapeček se chytá.
''A kde bys to chtěl?'' pomalu se k němu začnu přibližovat.
''To nechám na tobě'' pozoruje mě.
''Na stole'' zašeptám.
''Dobrý výběr'' začne rychleji dýchat, když už jsem těsně před jeho obličejem.
''Tak si nech zajít chuť, protože já ti nohy dneska neroztáhnu'' zašeptám do jeho ucha a pak se smíchem odtáhnu.
''Tak to se ještě uvidí'' chytí moje zápěstí a strhne mě na svojí hruď. Rychle se se mnou otočí a já už ležím pod ním.
ČTEŠ
Deadly races! 1. [H.S.]
FanfictionJsem problémová. Ale proč ne? Já na to ty prachy totiž mám. ~~~ Já: Někdy totálně nezvladatelná osoba. Brácha I.: Šéf mafie. Brácha II.: Zabásnutý. Smile: Moje nejlepší kamarádka. Adam: Můj nejlepší kamarád. Rodiče: Zavražděni. ~~~ Závody, peníze, l...