Capitolul 1

413 16 0
                                    

Jennifer

-Dati-va din oglindă divelor, am zis eu ironică catre cei doi frați gemeni ai mei.

-Ratusca nu are timp de make-up?intreaba Hayden mimând un bot de rata obținând o privire nervoasă de la mine.

-Vezi ca te duci dracu, l-am amenintat si exact când voia sa zică ceva mama a aparut in baie.

-Ce e aici?intreaba ea confuză.

-Băieților ăstia le ia un an sa se aranjeze, ma plâng eu iar mama pufneste nervoasă.

-Stiu cum e scumpo. Ambele băi din casa asta sunt ocupate de acesti trei idioți băieți. Zici ca merg pe covorul rosu, spune ea dandu-si ochii peste cap.

-Sa inteleg ca treci prin acelasi chin ca mine cu tata, zic eu iar ea aprobă din cap.

-Ia hai miscati-va fundurile de aici. Si acum vorbesc serios, i-am amenintat eu si intr-un final au plecat din baie lasandu-mi spatiul necesar sa ma pregătesc.

M-am spălat pe cap relaxată, în baia mea si a fraților mei. După o ora am iesit si mi-am uscat parul, apoi l-am ondulat. Mi-am aplicat un machiaj natural si m-am dus la mine in camera. Având in vedere ca e începutul toamnei si scoala începe in 3 zile e încă destul de cald afara. Mi-am luat o pereche de colanti negri, un maieu negru cu alb si niste ghete negre cu platforma. Am coborât jos unde se aflau deja fratii si părinții mei.

-Sunteti gata de surpriza?a intrebat tata când ne-am urcat in masina si am pornit spre locul in care aveam sa ne întâlnim

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Sunteti gata de surpriza?a intrebat tata când ne-am urcat in masina si am pornit spre locul in care aveam sa ne întâlnim. Astăzi ne întâlnim cu toata "familia", adică toți prietenii. Sper ca au rezervat ceva la un local, ca altfel nu cred ca găsim masa.

-Da, am raspuns noi trei plictisiți. Cine stie ce rahat ne pregătesc

****

-Jenn, ma striga Amber si Alice si alearga disperate spre mine.

-Mi-a fost dor de voi, am spus imbratisandu-le.

Erica si Cassie s-au îmbrățișat si ele. Tripletii au batut palma cu Hayden si Holden si cu Scott. Vai de mine..A rămas la fel de perfect ca inainte sa înceapă vara. De când sunt mica am avut un crush pe el, desi e mai mic ca mine. Părinții s-au salutat intre ei si s-au îmbrățișat de parca nu s-ar fi vazut de o viata intreaga. După toate aceste dulcegarii, ne-am asezat in sfarsit cu toții la masa.

-Avem o veste extrem de buna pentru voi. Cel putin asa sperăm sa fie, a zis Niall si deja ma gândeam la ce ar putea fi.

-Ne-am gandit foarte bine si am vazut ca sunteti foarte apropiați, asa cum am fost noi când eram de vârstă voastră. Si ne-am gandit ca ar fi bine sa va facem un cadou ca de început de scoala, a zis si Louis si noi deja ardeam in suc propriu de curiozitate.

-V-am cumparat o casa. Veti locui toți împreună, a dat tata vestea mult asteptata si pentru câteva secunde toți am rămas muți. Părinții devenisera speriați, crezând ca nu ne place. In câteva secunde urletele si chiotele nu au întârziat sa apara.

-Deci?intreaba Zayn desi era mai mult ca evident după reactiile noastre.

-Mai întrebi tata?E uimitor, spune Amber aprobată de fiecare dintre noi.

-Sa mergem sa vedem casa, zic, propune Brad si toți suntem de acord cu el.

*****

-Doamne e asa de frumoasa, exclam eu.

-Si mare, spune si Alice fericită.

-Si e toata doar a noastra, spune Colin ranjind. Doamne cat poate fi de pervers. De fapt, ca toți băieții din "familia" noastra.

-Adevarat. O sa va mai vizitam si noi din când in când, dar in rest e toata a voastră, a zis Liam. Pana si părinții erau fericiti pentru noi.

-Sunt vreo 10 dormitoare cam asa..Ne-am gandit ca mai aduceți lume si asa...a zis Jade...10 camere?Asta e ceva.

-Si daca nu va deranjează ne-am gandit la o grupare...începe mama sa spună si dăm din cap sa continue. Amber cu Alice intr-o camera, Hayden si Holden intr-o camera, Erica si Cassie intr-o camera, Colin si Eliot intr-o camera, Brad si Scott intr-una, iar tu mama, singurica, a zis ea râzând.

-Nu pot spune ca ma supăr, am zis eu. Chiar din contra, am parte de intimitate.

-Te mai vizitam noi nu e problema. Nu te vei simti singura, mi-a zis Scott ca pe o amenințare ranjind.

-Apropo, toate camerele au baia lor, a zis Jess.

-Când ne putem muta?intreaba Cassie entuziasmată.

-Azi. Mergeți, va faceti bagajele si când sunteti gata puteti veni, raspunde Nick si noi o luam la fuga iesind din casa.

-Copii dragi, unde plecati asa?Nu aveti masini, ne aminteste Megan ranjind autoritar.

-Si nici nu v-am prezentat casa, spune Jade parca dezamăgită.

- Lasa mama ca o vedem si singuri si ne descurcam sa ne alegem camerele, ii răspunde Erica zambind iar lui Jade ii revine imediat veselia ei specifica.

Fiecare ne-am urcat in masinile noastre(ma rog, ale parintilor) si am mers la casele noastre. Am luat 2 trolere mari si mi-am îndesat cu cea mai mare rapiditate lucruri la grămadă in el. Nu am pus chiar toate hainele, m-am gandit ca o sa mai vin si la ai mei, din când in când. Dar un lucru e sigur, m-am miscat mai repede decat atunci când părinții ne-au anunțat ca mergem in Miami. Nici nu stiu ce ma bucura mai tare. Faptul ca ma mut, sau faptul ca o sa fiu alaturi de prieteni oricand?Mda, cu siguranta varianta a doua. Eram asa de fericita. Desi nu suntem toți de aceeasi varsta, ne intelegem minunat intre noi. Eu cu Hayden, Holden, Amber, Alice si Scott trecem a 12-a. Băieții sunt un pic mai mici ca noi, dar am facut o smecherie si i-am dat mai devreme la scoala. Iar Erica, Cassie, Brad, Eliot si Colin trec a 10-a. Am coborât jos cu tot cu cele 2 trolere si am plecat spre noua casa. Când am ajuns toți erau acolo, parca asteptandu-ne.

-De ce nu ati intrat?am intrebat eu curioasă când am vazut ca stau la usa.

-Jennifer. Esti cea mai mare. Vrem ca tu sa ne deschizi usa, a zis Cassie iar eu am primit cheia de la tata.

Am rotit cu emoție cheia de doua ori si am pătruns in casa visurilor, as putea spune.

Buna din nou.După cum ati putut observa si in descriere si titlu,acesta este al doilea volum de la dragoste întâmplătoare.Acum ceva timp,o cititoare mi-a propus sa fac un al doilea volum cu copiii lor.Atunci nu eram sigura...Dar acum m-am gandit mai bine,si mi-am zis de ce nu?Si iata-ma din nou aici.Sper sa va placă si aceasta carte cel putin la fel de mult ca prima.

Xoxo,
Ale 💞

P.S. Avem o coperta superba by Rose170 💋

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum