Capitolul 2

277 11 3
                                    

Jennifer

Trebuie sa recunosc ca de data asta ai nostri chiar au facut o treaba buna. De ceva timp ma tot intreb ce naiba fac la serviciu de castiga atatia bani. Dar atata timp cat noi avem tot ce ne trebuie, totul e perfect. La fel ca si casa asta. Nu stiu unde sa ma uit mai intai. Drept in fata este o sufragerie imensa, in stanga pare bucataria, in dreapta o baie si undeva intre ele niste scari care duc la etaj. La fel ca mine, toti pareau entuziasmati sa isi vada dormitorul. Am luat-o in sus pe scari, pana cand am ajuns la etaj. 10 usi,5 pe stanga, 5 pe dreapta.

-Bun...Sa va zicem cum sta treaba pe aici, a inceput mama. Se pare ca ea e sefa pe aici. Se pare ca v-a convenit sa stați asa cum v-am propus, si am amenajat si camerele pentru fiecare dintre voi.

-Amber, Alice, camera voastră e ultima pe dreapta. Hayden, Holden, ultima pe stânga. Erica, Cassie, langa Alice si Amber. Colin, Eliot, pe stânga langa gemeni, iar Brad si Scott imediat după voi. Jenn, tu tot pe dreapta lângă fete. După cum v-am spus, mai sunt 4 camere libere si va puteti aduce prietenii.

Fara sa răspundem, ne-am îndreptat fiecare catre camera lui. In câteva secunde s-au auzit urlete si chiote mai ceva ca pe stadion. Eu pur si simplu nu puteam sa scot nici un sunet. Eram fascinată. Nu pot sa zic ca la casa părinților mei era o cocina, dar ce e aici parca e desprins dintr-un film.

Nu era chiar asa de sofisticat, aparent simplu, dar mie asta îmi place. Patul era alb, pe o forma rotundă. Noptierele si dulapurile la fel. Insa ce ce îmi plăcea erau covorul si tapetul de un mov aprins.

-Cum e draga mea?m-au intrebat mama si tata apărând deodată in camera.

-Este cel mai frumos loc pe care l-am vazut. Întotdeauna ati stiut ce îmi place si ceea ce îmi doresc. Este superb!am exclamat eu si i-am îmbrățișat strâns pe amândoi.

-Te iubim si ne bucurăm enorm ca va place si tie si fratilor tai, a zis tata zâmbind cu acele gropite perfecte. Doamne, omul asta fura inimi si la aproape 40 de ani ai sai!

-Cred ca ar fi cazul sa plecăm si sa ii lăsăm si pe ei sa despacheteze pe aici, spune unchiul Niall.

-Ai dreptate. Copii când aveti nevoie de ceva ne sunați!Va iubim, au zis toți ultima parte după care au coborât si au iesit din casa.

M-am uitat pe geamul imens din camera mea si am vazut toți părinții jos. Cred ca mamele noastre plângeau acum, iar tatii le spuneau cuvinte frumoase ca sa le liniștească. Cat de frumos!

-Haide toata lumea la un selfie!am strigat eu iar în câteva secunde au aparut toți langa mine. Aveti un selfie-?

-Uite, mi-a spus Scott interupandu-ma si inmanandu-mi obiectul.

Am facut o poza superba cum numai noi stim. Toate strambaturile posibile intr-o singura poza. Am postat-o rapid pe Snapchat, Instagram, Twitter si Facebook, cu mesajul:

"Our family forever ❤"

-Pai haideți sa despachetam si după coborâm jos sa sărbătorim, nu?propune Erica si fiecare se duce in camera lui.

Mi-am desfăcut cele 2 trolere si pentru inceput m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurți albi si un maieu negru mulat, iar parul mi l-am prins intr-o coadă de cal. M-am uitat cat spatiu am in dulapuri si wow mama esti genială!Sigur s-a gandit la hainele mele nenumărate când a cumparat asta. In aproximativ o jumatate de ora am terminat si m-am întins putin in pat, întrucât ceilalti nu dădeau încă nici un semn.

-Pot sa intru?am auzit vocea lui Scott pe cealalta parte a usii.

-Da, am raspuns eu si el a intrat in camera.

-Si tu ai terminat?m-a intrebat si eu am aprobat scurt din cap. Ce zici, mergem sa cumpărăm ce ne trebuie pentru diseară daca tot suntem gata?a propus el.

-Buna idee. Dar unde?

-Am vazut un supermarket în apropiere, a spus iar eu m-am ridicat din pat incaltand o pereche de sandale lejere.

-Eu si Scott mergem sa ne aprovizionam pentru diseară, am tipat eu de pe hol fiind sigura ca m-au auzit toți.

-Sa luati multa băutura, a strigat Holden.

-Si multe chips-uri, a zis Amber.

-Si multe dulciuri, a tipat Cassie.

-Vai zici ca sunt nemancati de 10 ani, am zis eu exasperata de toate comenzile lor.

-Te-am auzit, mi-a reprosat Alice nervoasă dar am ignorat-o.

-Si, ce ai mai facut vara asta?Cum o mai duci?m-a intrebat Scott după ce am iesit din casa.

-Am fost in Tenerife cu a mea familie si in rest m-am plictisit. Dar tot nu vreau sa înceapă scoala. Mai ales acum ca suntem toți, am zis eu deranjata de soarele mult prea puternic. Dar tu?

-Noi am fost in Mexic, mi-a răspuns parca neinteresat.

-Vai ce as vrea sa merg si eu,am exclamat eu. Vreau sa vad Mexic-ul de când sunt mica.

-Pfoai la cate poze a facut mama, nu o sa mai vrei. Te saturi doar privind, a zis el rotindu-si ochii iar eu am ras de reactia lui.

-Trebuie sa te obisnuiesti. De acum vei sta cu 5 fete in aceeasi casa, am spus încercând sa il consolez.

-Nu uita, 5 fete, dar 6 băieți, mi-a amintit el făcându-mi cu ochiul.

Am mai vorbit una alta, pana când am ajuns la magazin.

-Deci, 11 persoane..Avem ceva de luat, a zis Scott după care m-a tras de mana prin rafturile supermarket-ului.

-Am luat dulciuri, am luat chips-uri, am luat si pizza. Acum e partea cea mai importanta:băutura, am zis eu entuziasmată.

-Vai...Tu bei?m-a intrebat el puțin uimit.

-Glumesti?am zis eu si aproape îmi curgeau balele numai când ma gândeam cat o sa bem si ce o sa ne mai distrăm asta seara.

După ce am umplut cosul cu tot felul de bautura:bere, whisky, vodka, vin si multe altele, ne-am dus la casa. Pot sa spun ca fata vanzatoarei era buna de un clip din ala când nu iti vine sa crezi ca ai castigat la loto.

-366 de euro, a zis ea si Scott a scos banii si i-a plătit după care am plecat. A rămas ca facem socotelile acasa.

Sa înceapă distracția

Heii...Acesta este al doilea capitol din seria dragoste întâmplătoare.Sper sa o votati si sa dați pareri la fel ca in prima.Va pup 👄👄

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum