Capitolul 11

177 9 0
                                    

Jennifer

-Hei fetelor!ne-a salutat Caleb neacordand importanta faptului ca aveam si 6 băieți in urma noastra.

-Buna Caleb, l-am salutat eu iar el si-a afisat zâmbetul perfect.

-Buna fetelor. Nu am apucat sa facem cunostinta pana acum. Eu sunt Barbara, sora lui Caleb, a zis ea zâmbind si pentru câteva secunde mi-am aruncat ochii pe tinuta ei.

Acum ma simteam putin prost ca m-am îmbrăcat asa simplu. Ea pur si simplu strălucea. Ziceai ca se duce la un eveniment important si va trece pe covorul rosu unde va fi fotografiată de paparazzi. Salopeta neagra ii scotea in evidență corpul perfect. In partea de sus era foarte decoltata accentul cazand pe sani, iar pe fund venea destul de stramta.

Dar cum pe mine nu ma intereseaza fetele, i-am lăsat pe fratii si prietenii mei sa se holbeze in continuare la Miss Perfecțiune, pe când eu mi-am mutat privirea intr-un mod subtil catre Caleb

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dar cum pe mine nu ma intereseaza fetele, i-am lăsat pe fratii si prietenii mei sa se holbeze in continuare la Miss Perfecțiune, pe când eu mi-am mutat privirea intr-un mod subtil catre Caleb. El nu era chiar asa de elegant, dar tot frumos. Era imbracat intr-o pereche banală de blugi, o camasa albastră cu manecile suflecate, o pereche de converse albe si evident freza aranjată.

 Era imbracat intr-o pereche banală de blugi, o camasa albastră cu manecile suflecate, o pereche de converse albe si evident freza aranjată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Intrati si simtiti-va ca acasa, ne-a zis el zâmbind încă odată si am inceput sa mergem prin livingul enorm analizând petrecerea.

Usor de zis, sa ma simt ca acasa printre alte sute de persoane. Pentru inceput mi-am preparat un cocktail cu vodka si sprite. Aveam de gand sa ma distrez in acea seara, pentru ca nu se stie când mai prindeam aceasta ocazie.

După ce am mai băut câteva pahare si shoturi, eram deja putin amețită. M-am dus pe ringul de dans alaturi de fete miscandu-ne corpurile pe melodia Side to Side. Ma miscam linistită pana am simtit niste brate in jurul meu, si spatele meu lipit de un corp masiv si fundul...mda...Am întors putin capul pentru a-l observa pe Caleb in spatele meu, tinând mâinile pe soldurile mele acum. Ma gândeam daca sa continui sau nu asa, dar pana la urma e doar un dans, nu?Desi Scott îmi arunca deja priviri fulgerătoare când mie, când lui Caleb. De parca i-ar păsa macar vreun pic.

Scott

L-am privit pe nemernicul ala blond cum isi plimbă mâinile pe fata mea fara nicio retinere si ea il lasa. Vai cat ma stăpânesc sa nu fac o scena pe aici. Nu pot sa zic ca mi-as dori neaparat ceva serios cu ea, doar ca as vrea ca noaptea aceea sa se mai repete de multe ori de acum încolo si asta nu ar fi posibil daca si-ar face un iubit. Trebuie sa recunosc ca ma simt putin atras si de Barbara aia, dar nu o întrece ea pe Jenn a mea cu care am o relație specială încă de când am fost mici. L-am vazut pe Caleb ala ca începuse sa se apropie din ce in ce mai mult de Jennifer si imediat mi s-a aprins beculetul. Trebuie sa o fac geloasă. Am cautat-o cu privirea pe bruneta focoasa si am vazut-o pe un scaun cu un cocktail in mana. M-am dus in fata ei si am asteptat sa îmi fac simțită prezenta.

-Dansezi?am intrebat-o zâmbind încercând sa nu fiu nesimțit si sa o privesc in ochi si nu mai jos.

-Sigur, a spus ridicându-se si punând cocktail-ul pe o masa.

Am avut grija sa ma asez foarte aproape de Jenn si Caleb ca sa le fie foarte usor sa ma vadă. In boxe rasuna Cold Water, iar Barbara s-a întors cu spatele la mine si eu am lipit-o de corpul meu, simtindu-i fundul fix pe bărbăția mea. A inceput sa isi unduiasca corpul si se misca pe picioarele mele in jos si in sus. Practic eram ca un stâlp. I-am observat privirea lui Jennifer si sunt mai mult ca sigur ca am vazut si gelozie in ea. Bun, am inceput bine. I-am întors corpul Barbarei, si in fracțiune de secunde mi-am lipit buzele de ale ei. Ea si-a înfășurat brațele in jurul gâtului meu si mi-a răspuns doritoare la sărut. Eu mi-am plimbat mâinile pe corpul ei pana la fund pe care l-am strâns in palmele mele.

Jennifer

Am aruncat din nou o scurtă privire spre Scott si Barbara si...Stai ce?Acum o sărută?Dar nu am apucat sa ma gândesc prea bine ca Caleb m-a întors cu fata spre el si am primit acelasi lucru ca Barbara. Evident ca i-am răspuns la sărut si mi-am băgat mâinile in parul lui matasos. Am continuat sa ne sarutam pana când lipsa de aer si-a facut simțită prezenta si ne-am desprins buzele zambindu-ne.

-Okay lume...Vad ca va distrati. Haideți sa mai luam o pauză pentru Adevar sau Provocare. Cine vrea sa participe, facem un cerc aici, a strigat un băiat in microfon. In câteva minute ne-am adunat cam 25 de persoane. Am observat ca mare parte din lume era deja beată, unii prin camere si altii pe afara.

Am facut cercul specific si ne-am asezat pe jos unii langa altii. Un băiat saten a învârtit sticla primul, cel care a propus si jocul, iar aceasta a picat la Eliot.

-Frate nu te cunosc dar ma rog..Eu zic sa jucam numai cu provocări, a zis el si toți l-am aprobat. Bun, te provoc sa o saruti pe fata blonda de acolo.

M-am uitat la fata cu pricina si era chiar destul de drăguță. Eliot s-a îndreptat spre ea si fara sa astepte confirmarea fetei a sarutat-o. Sărutul lor a durat câteva secunde bune, pana când au fost practic obligați sa se oprească. Eliot era prea ocupat sa discute cu acea fata, asa ca Caleb a învârtit-o el picand pe Alice.

-Alice parca...Te provoc sa iei sticla aia de vodka si sa dai pe gât ce a mai rămas, a zis el iar Alice a facut ce i s-a spus si s-a intors mergând strâmb.

Ea a învârtit sticla si aceasta s-a oprit pe mine. Ma privea cu o privire perversa si deja ma gândeam la ce e mai rau.

-Jenn...Te provoc ca în timp ce ii dansezi in poala lui Scott, sa te saruti cu Caleb, a zis ea abia rostind cuvintele si eu m-am strambat la auzul vorbelor ei.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum