După 3 luni
Jennifer's Pov
-Intra, am strigat eu la auzul unei bătăi in usa.
-Ce faci?m-a intrebat Caleb intrând si sarutandu-ma.
Da, suntem împreună acum.
-Am emotii..Tu ce vrei sa fie?l-am intrebat mangaindu-mi burta. Azi urma sa aflu sexul copilului.
-Eu vreau sa fie o fata si un băiat, a zis el stiind ca eu nu vreau gemeni.
-Sa nu te aud...In cat timp mergem?
-Pai coboară in 10 minute la masina, a zis el si eu am aprobat din cap.
In aceste 3 luni aproape toata viața mea se schimbase. Cu prietenii mei abia daca scoteam 2-3 vorbe pe la scoala..Dar trebuie sa recunosc ca îmi este exrem de dor de ei..M-am cuplat cu Caleb..Nici eu nu sunt foarte sigura de ce..El ma iubeste foarte mult dar eu nu l-am uitat pe Scott definitiv. De asemenea, m-am angajat la o firma de comunicare si relatii publice si tot ce trebuie sa fac este sa acord zilnic 2-3 ore din timpul meu pentru a lucra pe laptop de acasa. Cu Barbara as putea spune ca poate s-a mai îmbunătățit putin relația, asta pentru ca stam in aceeasi casa. Nu am apucat sa ii cunosc pe părinții lor pentru ca zborul de acum 3 luni a fost anulat si au fost nevoiti sa plece intr-o alta călătorie de afaceri.
M-am parfumat si m-am mai uitat odată in oglindă si am coborât.
-Hei, am salutat-o eu pe brunetă.
-Baftă..Sa îmi spuneti si mie ce e, a zis ea si după am plecat.
Drumul a fost destul de tăcut pentru eu eram prea ocupată sa fredonez tot ce auzeam pe la radio. Alice mi-a trimis mesaj sa ii spun ce am. Ea era singura cu care vorbeam.
Caleb a parcat langa clinica si am coborât amândoi.
-Buna...Si îmi pare rău pentru data trecuta, am zis eu putin jenată catre fata căreia i-am vorbit foarte urât ultima data.
-Stai linistită. Te inteleg. Doamna Thompsons te asteapta, m-a anuntat zâmbind.
Am batut la usa cabinetului si mi-a zis sa intru.
-Buna ziua doamna Evelyn, am salutat-o eu si Caleb făcând la fel.
-Buna draga mea..Si tu esti...tatăl?a intrebat doctora confuză.
M-am pierdut..Nu stiam ce ar trebui sa zic..M-am gandit ca daca voi spune ca nu e tatăl copilului va crede ca umblu cu alți bărbați. Si teoretic, Caleb mi-a fost alaturi când trebuia sa fie Scott.
-Da el este, am zis eu si i-am dat un cot subtil lui Caleb ca sa tacă din gura.
Am mers toți trei in cabinet si eu m-am întins pe pat. Caleb astepta nerăbdător pe un scaun si doctora plimba dispozitivul pe burtica mea, destul de proeminentă la acest moment.
-Hmmm...Voi ce ati vrea?m-a intrebat doctora ranjind.
-El e nebun si vrea gemeni..Iar eu..cred ca fata, am spus.
-Ok...Pai aveti fata, a zis ea râzând urmată de noi. Faptul ca punea verbul la plural ma făcea sa ma simt inconfortabil, stiind ca Scott este de fapt tatăl. Imi aduc aminte ca atunci când eram noi mici, spunea ca el vrea neaparat un băiat când o sa fie mare. Urăsc faptul ca si după atata timp încă nu mi-l pot scoate din cap dar cred ca asa a fost sa fie..
-E in regula si asa..Am zis eu încercând sa îmi scot gândurile cu Scott din cap.
-Sigur nu e si un băietel pe acolo?a intrebat Caleb.
-Nu dragule. Daca vrei si un baietel mai ai de lucrat, a zis doctora râzând si ma simteam ca naiba. Caleb a imitat si el un ras si am mers in cealaltă camera.
-Nu am prea multe sa iti spun..Sarcina decurge normal, exact asa cum ar trebui. Cred ca stii ca nu trebuie sa fumezi, sa bei, poți incerca sa eviti prajelile..Si cam asta..Eu iti recomand sa mai vii in luna a cincea, dar daca apare ceva te programezi si vii.
-Am inteles. Va multumesc mult doamna Evelyn. La revedere, am salutat eu si Caleb si am iesit din cabinet.
I-am plătit fetei jos, si după am plecat.
-Mergem la cumpărături?m-a intrebat Caleb.
-Da normal. Acum ca stiu ca e fata pot sa cumpăr tot ce îmi place pentru fete, am zis eu si asta aveam de gand. Cu salariul meu destul de ok pentru o persoana de clasa a 12-a si cu economiile pe care le aveam, puteam cumpara multe lucruri pentru fetita mea.
Am deschis telefonul si i-am tastat lui Alice ca este fata, iar ea mi-a răspuns in câteva secunde.
"Yeyyy..Vezi ca am cumparat si eu câteva hainute pentru ea. Sa mergem odată la un suc ca sa mai si vorbim"
Când am ajuns la centrul comercial, am luat toate magazinele de bebelusi la rand, tot ce ținea de haine si jucării. Am cumpărat de asemenea un patut, un scaun de masina si multe alte lucruri necesare. Caleb nu s-a lăsat pana nu a plătit si el ceva, si ma gândeam sincer cum poate fi atat de amabil cu mine când nici macar nu este copilul lui. In locul lui nu stiu cum m-as simti dar nici nu vreau sa stiu.
Acasa, nu m-a lăsat sa car nici macar o plasa, asa ca a fost nevoit sa faca vreo 5 drumuri.
-Deci?m-a intrebat Barbara care stătea pe canapea, urmărind un film.
-Este fetita, am zis ea iar ea mi-a zâmbit. Ciudat, este foarte amabilă pe zi ce trece.
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...