Capitolul 31

113 9 0
                                    

Jennifer

Am deschis ochii dar i-am inchis imediat la loc din cauza luminii puternice. Ale dracu ele de draperii ca uit mereu sa le folosesc. Când dau sa ma rotesc intr-o parte,ma lovesc de un corp masiv. Ma uit in partea mea dreapta, si il gasesc pe Scott sforaind încet. Îmi aduc aminte ca aseara l-am refuzat si i-am spus ca vom relua de dimineata.

La amintirea aceasta, m-am ridicat cat de repede dar si încet am putut din pat cu gândul de a merge la baie.

-Sa nu crezi ca am uitat ce mi-ai promis, a zis Scott cu vocea răgușită si sexy de dimineata.

Mi-am dat ochii peste cap dar m-am dus totusi la baie. Mi-am facut rapid un dus revigorant, si am iesit din baie înconjurată intr-un prosop.

Mi-am luat telefonul de pe noptieră si a inceput sa vibreze de la notificări. Printre ele am gasit si un mesaj de la Caleb:"Hei Jenn...Am vazut ca nu esti la scoala..Sper ca esti in regula..Si sa ma suni..Cred ca avem cate ceva de discutat". M-am uitat la ceas care arata 2 P.M. M-am îmbrăcat rapid in ce am gasit la indemana prin dulap, si am coborât in sufragerie. Le-am salutat pe fete, fiindcă doar ele se trezisera. Am iesit pana afara si l-am sunat pe Caleb. A răspuns după 5 secunde.

-Hei Jenn.

-Buna Caleb.

-Scuza-ma daca te-am deranjat dar nu stiam daca esti ok. Plus ca au rămas niste lucruri nediscutate, a zis el putin stânjenit.

-Nu e problema. Am rămas toți acasa. Daca e ne putem întâlni putin mai tarziu la the grill ca sa discutăm fata in fata?

-Sigur. E in regula pe la 5?

-Da. Ne vedem acolo.

Situația era destul de ciudată, având in vedere ca teoretic noi suntem împreună. Nu stiu cum ii voi explica toată situația, pentru ca ma simt si putin prost ca am plecat din casa lui fara sa lămurim lucrurile.

Am lăsat gândurile deoparte si am intrat in casa. Amber fuma o țigară, Erica gatea iar Cassie si Alice stăteau de vorba.

-Cam puturosi băieții ăstia, am zis eu asezandu-ma pe un scaun.

-Pfff...Frate-tu țipă la mine ca am miscat patul când m-am trezit. Si ii aruncai o pernă in fata si plecai, spune Amber in timp ce scoate fumul pe gura.

-Rar se intampla sa dorm si eu bine...Azi era una din situațiile astea până sa se audă scartaituri ca te trezesti tu, spune Hayden apărând dintr-o data in bucătărie.

-Iubito sper ca in dimineata asta, pardon prânz, ai gătit tu, a zis Brad sarutand-o pe Erica.

-Evident. Nu mai fac greseala sa le las pe ele singure niciodata, a zis ea amuzată.

-Eu zic ca exagerezi. Lasa-ma si pe mine sa incerc odată. Vei fi surprinsă, am zis desi nu spuneam adevarul in mare parte.

-Mai bine nu iubito. Mai bine rămâi la stadiul de mâncat. Progresezi la copil când se naste fata, a zis Scott venind in spatele meu.

- Treaba voastră. Ma pricep mai ales la prăjituri. Am niste rețete foarte interesante.

Erica ne-a aruncat la fiecare cate un ou in tigaie pe o farfurie, împreună cu legume si brânză. Mi-am luat farfuria si m-am asezat pe canapea, dând televizorul pe programul youtube. După ce m-am asigurat ca e volumul dat la maxim, am pornit piesa "Mek it bunx" si in urmatoarele secunde am simțit ca surzesc. Am auzit vag niste înjurături pe fundal, pana când Eliot a scos cablul.

-Femeie nebună, a spus el inchinandu-se. Toți se holbau la mine ca la o intrusa.

-Ce?Casa asta are nevoie de niste atmosfera ceva. Sunteti prea posaci cu toții, le-am spus eu.

-Ne crezi posaci?Bine, weekend-ul asta petrecere sa vadă fata asta ce pot sa faca posacii ăstia, a zis idiotul de Colin.

-Bine e stabilit. Cred ca si o gravidă va fi mai in forma ca voi. Stiam ca nu e adevarat dar trebuia sa ii provoc cumva.

-Mai vedem noi, a susotit Colin iar eu am ranjit.

-Ma rog...Ce facem azi toata ziua?M-am plictisit sa tot stau in casa, a zis Cassie bosumflata, dar avea dreptate.

-Hai sa ne jucam monopoly, a propus Holden.

-Dobitocule. A zis sa iesim din casa, a zis Alice dându-i o palmă peste ceafa.

-Pai...Hai la film, a zis si Hayden.

-De parca nu am avea Home Cinema de ultima generatie la noi in casa, a zis Amber.

-Nu stiu ce va place vouă fetelor, in parc, la mall, habar-n-am, a zis Scott.

-Ba nu am mai fost demult pe la shopping. Ar fi ceva, a zis Erica.

-Bun, deci asa ramane. Eu stau pana la 4 jumate, am zis eu si Scott m-a privit întrebător. O sa iti zic eu.

-Atunci hai sa ne grăbim.

Am urcat in camera mea si am început sa scot haine din dulap, pana am gasit ceva care sa îmi placa.

O bluza neagra cu umerii goi, o pereche de blugi rupti albastru deschis, o pereche de tenisi albi si in cap o sapca. Parul mi l-an pieptănat si îndreptat si mi-am pus un fel de lănțișor strâns la gât.

Am coborât in sufragerie, si evident ca toți eram gata in afara de Hayden, care stătea sa isi aranjeze părul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am coborât in sufragerie, si evident ca toți eram gata in afara de Hayden, care stătea sa isi aranjeze părul.

-O sa ii tai moștenitorii intr-o zi, a zis Amber nervoasă si dintr-odată a aparut Hayden.

-Nu mai am cu ce sa te satisfac in aceasta situație, a zis frate-miu si Amber l-a pocnit putin mai tare.

Mi-am dat ochii peste cap, dar m-am dus la masina mea însoțită de Scott, Cassie si Colin.

-Sper ca macar voi sunteți un cuplu linistit, am zis pornind motorul masinii.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum