Capitolul 32

96 8 0
                                    

Jennifer

După ce banuiala ca Cassie si Colin sunt un cuplu linistit mi-a fost confirmată, am inceput sa vorbesc diferite lucruri cu Scott.

-Si deci de ce pleci la 4:30?m-a intrebat el.

-Am vorbit cu Caleb sa ne întâlnim, am zis iar mana lui mi-a strâns coapsa.

-Vin cu tine, a zis el serios.

-Nu cred ca e o idee buna..Sunt lucruri pe care trebuie sa le discut numai eu cu el. Iti dai seama ca nu i-a fost deloc usor sa plec de la el din casă si sa il las cu ochii in soare.

-Of bine..Dar la 6 vii acasa...Vrei sa iti iau ceva din mall?

-Nu neaparat...Daca găsesti ceva asa mai special..Daca nu, eventual ia pentru fata.

Mi-a zâmbit si in câteva minute am ajuns. Am căutat in disperare un loc de parcare, dar a fost foarte complicat sa gasesc unul. Ne-am întâlnit toți la intrare si ne priveam confuzi.

-Mi-e foame, am zis eu dar ei m-au ignorat.

-Eu vreau sa îmi cumpăr lenjerie intimă...Si eu o rochie...Si bla bla

Au continuat asa pana au plecat toate fetele exceptandu-ma pe mine care am rămas cu băieții.

-Eu va propun sa mergem sa mâncăm, am zis eu încă odată.

-Nu vad altceva mai bun de facut deci hai. Mc donalds ca altceva nu vreau, a zis Holden si am urcat toți la etajul 5.

Mi-am dat ochii peste cap când am vazut cat este coada de mare. Holden si Hayden au fugit spre sirul lung si au inceput sa vorbească cu o babuta. După câteva secunde, femeia s-a strambat dar le-a lăsat loc băieților in fata ei. Am mers si noi restul acolo, unde frații mei făceau un dans al victoriei as putea spune.

-Ce pot sa zic..Ati rezolvat mult de tot. Nu mai avem 15 persoane in fata. Avem 14. Inteligenta a la familia Styles, a zis Brad dându-si ochii peste cap.

-Castravecior micuț. Nu uita ca fac parte si eu din familia aia si nu am creierul cat o furnică ca ăstia doi, l-am avertizat eu iar fratii mei ma priveau urat. Nu sunteti de acord?Demonstrati-mi contrariul atunci, i-am provocat eu.

Si-au soptit ceva la ureche si au vorbit cu fiecare om de la coadă. Nu stiu ce varianta au gasit, dar au ajunsi primii la comanda, lasandu-i pe cei 14 oameni in urma. Ne-am comandat toți la grămadă, si eu am facut cinste ca o graviduta cumsecade care sunt.

-Dar ce doamna minunată. Daca stiam ca faci cinste, îmi luam 6, nu 3, a spus Eliot si a inceput sa infulece cu pofta din BigMac-ul lui.

-Surioara draga, nu zici nimic?Nu ti-am demonstrat nimic?Ma intreaba Hayden iar eu izbucnesc in ras.

-Sa îmi demonstrați ceva?A, poate ca aveti talente la hipnotizat lumea sau mai degrabă la enervat. Ma bucur ca am mâncat mai repede dar tot prosti rămâneți, am zis eu iar toți baietii radeau, exceptandu-i pe ei doi.

-Esti prea rea cu ei iubire, mi-a zis Scott la ureche dar l-au auzit toți.

-Eh..Si ea se trage din acelasi neam cu noi. Asa ca mai bine sa nu mai comenteze, a zis Holden cu nasul pe sus.

-Treaba ta fratioare. Tocmai ma pregăteam sa spun ca eu va iubesc si asa prosti cum sunteti, dar tu strici tot ca de obicei, i-am zis iar el s-a strambat la mine.

Tocmai când isi deschisese gura sa zică ceva, am primit un apel de la Erica.

-Unde sunteti?

-La Mc, hai si voi.

-Acum venim.

-Vin si fetele acum, am spus după ce am inchis telefonul.

-Pe cat facem pariu ca vin cu o tonă de plase si va trebui sa le caram pana la masina?i-a intrebat Colin pe restul băieților.

-Nu e nevoie de pariu. Suntem toți constienti ca asa se va intampla, a zis Holden.

-Eh...Ce bine e sa fi singur, a spus Eliot intinzindu-se pe scaun.

-Nu chiar prietene. Din când in când mai ai nevoie si de o domnisoara ca te saturi sa te satisfaci singur, a zis Brad si noi am izbucnit in ras.

In secunda urmatoare, au aparut fetele. Băieții au avut dreptate.

-Ba fata Alice, eu am tot dulapul cat plasa aia?Ce puii mei?i-am zis eu amuzată.

-Aa scumpo. Acolo este decat lenjeria intimă. Restul sunt haine, a zis ea si eu m-am socat.

-Hai băieți, la treaba, au comandat fetele si s-au asezat in locul băieților la masa.

Ei s-au resemnat si au coborât cu plasele, la masa rămânând eu cu fetele si Eliot.

-Si ce v-ati luat ma?le-am intrebat bagand un cartof prăjit in gura.

-Pai ne-am cumparat fiecare cate o rochie pentru revelion, a zis Amber iar eu m-am uitat la ea confuză.

-Esti proasta?Stii ca in 3 zile luam vacanta si saptamana viitoare e Crăciunul si peste 2 Revelionul, nu?

-Baga-mi-as picioarele...Am uitat cu totul. Deci daca nu ziceati nu stiu când îmi dădeam seama, am zis eu dandu-mi palme in cap non-stop.

-Pai hai sa iti cumperi si tu o rochie, mi-a zis Erica cu gura plina.

-Nu stiu daca am timp...La 5 ma întâlnesc cu Caleb deci ar trebui sa plec....acum?!!!Când a trecut timpul asta?Stiti ce?Merg pe incredere. Luati-mi voi ceva, am zis eu.

Mi-am luat rapid geaca si geanta si am coborât scările in graba. Cu siguranță Caleb nu se supăra daca intarziam putin, dar mie nu îmi place sa fac lumea sa astepte. Deja blestemam ideea ca le-am lăsat pe nebune sa îmi cumpere rochia, pentru ca stiu de ce pot fi in stare din când in când.

Buna dragii mei!Voiam sa îmi cer scuze ca am intarziat cu acest capitol dar in ultima perioada nu am mai avut timp de nimic.Am avut si tezele,si repetitii non-stop pentru spectacole.O sa incerc sa postez mai mult in vacanta!Va pup ❤

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum