Alison's Pov
-Harry ce dracu se intampla cu tine?il întreb eu când vad ca se plimbă prin camera de nebun.
-Hai iubito, nu ma mai tachina, stii si tu foarte bine motivul, a zis el frustrat.
-De fapt chiar nu stiu, am zis eu vrand sa il enervez.
-Of...Stii bine ca nu suport gândul de a o sti pe fie-mea cu un băiat singuri intr-o cameră de hotel, a zis el nervos.
Un ras puternic mi-a iesit printre buze si el mi-a arătat imediat degetul mijlociu.
-Deci gata Harry. Termina cu prostia asta. Sa iti amintesc ca fata ta este majora, si pe langa asta e si gravida?Sa iti mai spun ca băiatul ala este iubitul ei?Sa iti mai spun ca asa eram si noi?
-Si cu toate astea noi am fost in stare sa ne punem un rahat de prezervativ, a zis el dar si-a pus imediat mana la gura.
-Ok, totul pana aici. Stii bine cat de mult urăsc sa vorbesti despre aceasta sarcina ca si cum ar fi cea mai mare greseala. Ar trebui sa fii fericit ca fata ta a ales sa se descurce cu copilul si nu a avortat cum ar face cam oricine de varsta ei. Oricum stii bine ca ai distrus-o când ai reacționat in halul ala când ai aflat.
-Ok Al, gata, a zis el sarutandu-ma pe frunte ca sa ma calmeze. Stiu ca e vina mea, dar pur si simplu nu ma pot abtine.
Am stat câteva secunde imbratisati, după care Harry s-a desprins incet.
- Iubito stii ca te iubesc, da?m-a intrebat el.
-Profitorule, ce dracu ai mai facut sau ce vrei de la mine din nou?l-am intrebat dandu-mi ochii peste cap.
-Stiu ca o sa ma urasti după asta, dar nici eu, nici Zayn, nici Louis si nici Nick nu am mai suportat sa ne stim fetele acolo departe. Asa ca vrei nu vrei, la noapte plecam in Thailanda, a zis el iar eu am aruncat cu prima pernă in el .
-Sunteti niste dobitoci. O sa le stricați vacanta copiilor. Macar fetele lor sunt mai mici dar tu esti dobitocul suprem. Data viitoare o sa ii trimit la mama dracu si nu o sa va mai zic, am urlat eu la el.
După ce a plecat din camera, am sunat-o rapid pe Jessica. Mi-a răspuns foarte rapid si parea la fel de alarmată ca mine.
-Stiu ca sunt niste retardati si probabil copiii o sa ne urască, dar le explicăm situația acolo. In momentul de fata, nu prea avem de ales, asa ca fa-ti bagajul ala si pregateste-te ca la noapte plecam in Thailanda!a zis ea si pot sa jur ca avea o mica urma de extaz in voce.
-Gata nebuno. Sincer daca nu as sti ca ii supărăm pe copii, nu pot sa spun ca nu îmi convine o mica vacanta.
-Ti-am zis eu, stiam eu, haha, a zis Harry de pe hol începând sa rada.
- Taci dobitocule, am zis daca nu ar fi situația asta dar tu auzi doar ce iti convine tie, am zis eu si după am inchis apelul cu Jess.
Restul zilei l-am petrecut uitandu-ma la serialul Pretty Little Liars (da, stiu, am 40 de ani dar cui ii pasa), asta evident după ce am terminat bagajul ala blestemat.
-Iubito?
-.....
-Iubito?
-....
-Alison răspunde in numele lui Dumnezeu, a tipat Harry la mine.
-Bai cârnățel afurisit, stii bine cat de mult urăsc sa fiu întreruptă in timp ce ma uit la serial, am zis eu incruntandu-ma.
-Ce e chestia asta?a intrebat el arătând spre cele 2 valize si geanta de voiaj ale mele.
-Cum ce?Bagajul meu, am raspuns eu.
-Ce dracu?Plecam pentru 9 zile. Ce ai tu aici iti ajunge pentru 9 luni, a zis el gesticuland nervos.
-Harold, daca mai comentezi mult ma tem ca te vei duce singur in Thailanda. Si crede-ma ca fara ajutorul meu, fii-ta te castreaza, am zis iar el s-a îngălbenit la fata. Si nu te mai uita asa la mine, te-ai lăudat ca ai mușchi. Hai cara bagajul si o sa te cred pe cuvant.
Se făcuse aproape 9 seara si pe la 10-10 jumate trebuia sa fim la aeroport. Eu ma uitam in continuare la serial pentru ca eram gata in rest.
-Iubito?a zis Harry de data asta mangaindu-ma pe fata.
-....
-Iubito?
-Ce dracu mai e acum?l-am intrebat nervoasă punând episodul pe pauză.
-Pai stii tu...Ma gândeam ca mai avem putin timp...Băgăm si noi o partida mica?a intrebat el ranjind pervers.
-Primesti tu altceva, doar mai stai 3 minute sa termin episodul, am zis având un plan diabolic in cap.
După ce am terminat sezonul 5, m-am ridicat din pat si Harry avea privirea atintita pe mine.
Am inceput sa ma dezbrac de pijamaua mea subțire, într-un mod inebunitor de lent. Lui Harry i se dilatasera pupilele si eu îmi abtineam râsul cu greu. Când am rămas complet dezbrăcată, m-am aplecat spre sertarul de lenjerie si am ridicat doua seturi.
-Asta sau asta?l-am intrebat pe Harry.
-Cel negru, a răspuns el cu o voce ragusita.
-Ma gândeam eu.
M-am asezat in fata dulapului leganandu-ma usor, ca sa fiu sigura ca Harry înnebunește încet încet. Am ales intr-un final o bustiera alba, o pereche de blugi albastri si o jacheta in acelasi stil. Mi-am luat si perechea mea de sandale preferata si ca accesorii o pereche de ochelari de soare.
Când eu eram deja gata, Harry încă statea in pat cu o mana in pantaloni si cu privirea pe pereti.
-Haide Harry. Trebuie sa mergem, am zis eu scotandu-l din transa.
-Dar-dar, cu asta ce fac?m-a intrebat el arătând spre umflatura din pantaloni.
-Nu stiu, te descurci. Dar in 10 minute sa fii jos, am zis si am coborât scările ranjind malefic.
Buna dragii mei...Sper ca v-a placut acest capitol.Mie mi-a facut mare placere sa il scriu deoarece mi-a adus aminte de primul volum al cartii.Sper ca si vouă v-a fost dor de ei.Cred ca si o parte din urmatorul capitol va fi din perspectiva unuia dintre ei.💓
Am si o veste proasta,va anunt ca nu o sa mai postez la fel de des precum obisnuiam,stiu ca nu a inceput încă scoala,dar programul este foarte încărcat.Sper totusi ca atunci când voi scrie,voi veti fi încă aici sa citiți!Va iubesc ❤
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...