Erica
Ne-am plimbat câteva ore bune prin centrul orasului Bangkok. Trebuie sa recunosc ca sunt mândră ca am facut aceasta alegere. Este chiar un loc superb. Am trecut pe langa o mulțime de temple si palate, parcuri, o grădină zoologică, si in final ne-am oprit la o piață din centrul orasului. Erau niste oameni care cântau si dansau pe un spatiu extins, având un public destul de numeros. Nu m-am gandit ca îmi va plăcea asa de mult aici. Este o zona relativ simpla si sărăcăcioasă, dar in acelasi timp exotică.
-Hei hei!Am gasit plaja, a spus Brad luandu-si mana din jurul taliei mele.
-Cum dracu gasisi ma?il intreaba Holden confuz.
-Intrai pe google maps, complicat rau, i-a răspuns iubitul meu ironic.
-Sa vezi ce te omoară tata ca ai stat pe internet aici. Or fi ei bogati dar sunt mai zgârciti decat oricine, a zis Colin dandu-si ochii peste cap.
Dar chiar are dreptate. Mamele noastre nu ar economisi nici macar un euro cent, pe când tatii ar pastra banii la nesfârsit.
Am plecat din piata, mergând spre plaja despre care Brad susținea ca este aproape. După 3 km m-am enervat.
-Alo, ai zis putin. Ia-ma in cârcă, i-am zis eu serioasa oprindu-ma din drum.
-Hai iubita ca mai e putin, a zis el milog ca un cățel.
-Tu ai crezut ca te rugam?Ia-ma acum sau prelungesc asteptarea pentru sex, l-am amenintat eu si in urmatoarea secunda eram la el in cârcă.
Restul grupului si-a ascuns rasetele, mai ales ca fetele stiau ca vreau sa fiu putin rea cu Brad. Daca ma iubeste, si stiu ca ma iubeste, ma va astepta.
De data asta, chiar a mai fost putin de mers si am ajuns undeva, dar numai nu la plaja. Eram mai mult băgați între munți.
-Băiete, daca aflu ca am parcurs drumul asta degeaba, te castrez si te pun sa iti mănânci testiculele, a zis Amber cat se poate de serioasa.
-De data asta chiar o susțin. Ce dracu frate, nu mai pot de picioare, a zis Hayden ranjind cu gagica-sa.
-Dobitocilor, lăsați băiatul in pace. Uite plaja acolo, ne-a zis Jennifer privind undeva in jos.
Jennifer
Au inceput sa se ciondaneasca iar, dar eu eram prea concentrată spre peisajul mirific din fata mea. Mai fusesem prin diferite locații, dar nu mai văzusem plaja asa frumoasa de când ma stiam.
-Aveti de gand sa va certați in continuare sau mergem sa vedem si noi plaja?am tipat eu nervoasă intrerupand pe cineva. Toți au tacut din gura si m-au urmat pe scări. Asa credeam si eu. Nu m-am gândit ca a fi cea mai mare din grupul nostru va fi un avantaj, dar se pare ca asa este.
Am coborât scările, 100 si ceva cred eu, si singurul lucru la care ma gândeam era ca trebuia sa le urc când vom pleca.
Am privit in fata, in stânga si apoi in dreapta, si tot ce vedeam era apa. Apa. Apa. Ce sa mai, un mal mic, si o grămadă de apa. M-am bucurat când am vazut ca plaja era cat de cat amenajată, cu câteva umbrele si seslonguri, dar si un mic bar.
-Si..acum ce facem?ne întreabă Eliot.
-Admira priveliștea, i-a spus Cassie.
-A dracu ea de priveliște. O văzui de când coboraram. Voi femeile sunteti asa de..Argh, nici nu stiu cum sa va numesc, a zis Eliot iar băieții au ras de el.
-Usor iubito, frate-miu nu e obisnuit. Mai stam si noi putin, dar daca acum te plictisisi, te compatimesc pentru urmatoarele zile, i-a zis Colin.
-O da. Si doar asa ca advertisment, de maine încolo venim aici pe la 12, stam pana la 5 după-amiaza, ne mai plimbam pe aici, mergem la hotel si noaptea iar la club. Gata, asta e programul, a zis Alice fericita.
-In fiecare zi la plaja?a intrebat Holden cu ochii iesiti din orbite iar noi fetele am aprobat din cap. Ok, viața mea s-a sfarsit.
-Fetelor eu sunt un fan al bronzului, ca si voi. Ne vom petrece mare parte din timp împreună, a zis Scott ranjind.
-Ok, dar stii ca asta include discutii despre ciclu, chiloți,sut-
-Destul, o sa ma oripilez suficient atunci, a zis Scott intrerupand-o pe Amber.
-Ahh, crede-ma, zice si el asa. Dar este foarte documentat in acest domeniu, am zis sa il învăț ca după ce voi naste voi avea nevoie de tampoane si chestii, am zis eu amuzată.
-Vă rog din suflet, putem discuta despre altceva?a intrebat Eliot si noi am ras de fata si reactia lui.
-Mama da ce sensibili sunteti. Eu nu m-as oripila in halul asta daca v-as auzi spunand:"Stii, mi-a rămas sculata prea mult timp" sau "Nu mi s-a sculat atunci când trebuia", a zis Alice iar toate fetele am ras infundat.
-Măcar noua nu ne curge sânge din pu-
-Taci iubire si nu te mai plânge. Trebuia sa găsească Dumnezeu o cale sa va țină macar 5 zile pe lună departe de noi, a zis Erica catre Brad. Doamne cata dreptate are fetița asta.
-Nu ne tine pe toți departe, a zis Hayden privind-o pervers pe Amber.
-Aoleu, mi-era foarte bine si fara sa stiu asta. Oameni buni, păstrați detaliile intime pentru voi. In ritmul asta o sa ajungem sa facem sex in grup, am zis eu si pentru câteva secunde mi-am imaginat cum ar fi.
-Doamne fereste, nu, am tipat toți la unison. Mda, se pare ca ne-am gandit la acelasi lucru.
-Hai mai bine sa mergem. Prea multe subiecte dubioase s-au dezbătut in ultimele 5 minute, a zis Cassie si noi am aprobat-o urcând scările.
Heiiiii
In primul rand,va doresc un an nou cat mai frumos,daca ati vrut ceva si nu a fost sa fie in 2016,speram ca 2017 va fi noroc.Eu sper ca anul acesta sa vina cu multe,multe lucruri bune.Si in al doilea rand,sper sa va placa acest capitol,care am vrut sa fie amuzant (si sper ca mi-a reusit:))))),si daca da,as fi foarte fericita sa si votați!😍
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...