Jennifer
-Unde esti?m-a intrebat Viv in telefon.
-Pe drum disperato. Ajung imediat, am zis închizând.
Am parcat masina langa micul restaurant in care obisnuiam sa ma întâlnesc cu Viviene si am intrat înăuntru. M-am dus la masa unde stăteam noi de obicei si evident ca tot acolo era.
-Buna. Ce faci?am intrebat-o asezandu-ma in fata ei.
-Nu contează ce fac eu, ci ce faci tu. Mi-am dat ochii peste cap dar m-am apucat sa ii povestesc cam tot ce s-a intamplat pe scurt.
-Doamne cat de nesimititi pot fi părinții lui...Imi pare rău pentru Caleb dar stii ca eu îmi doream de la început sa fii cu Scott deci...A si vreau sa mi-l prezinți intr-o zi, a zis ea zâmbind larg.
-Nu stiu daca poate suporta cat de mult vorbesti, am zis amuzată si amândouă am ras.
-Iti promit ca o sa incerc sa vorbesc mai putin când ne vom întâlni.
Mda, nici dracu nu o crede dar am aprobat din cap si i-am spus ca o sa ne vedem. Am mai stat putin de vorba cu ea, si nu m-am putut abtine si mi-am comandat o prajitura cu ciocolată. Când am vazut ca se făcuse ceasul 10 P.M., m-am urcat repede in masina si am plecat spre casa.
Când am ajuns, in sufragerie i-am gasit pe toți băieții casei, care se uitau la un meci de fotbal si injurau jucătorii. Mi-am dat ochii peste cap si am mers in bucătărie unde erau fetele.
-Ce faceți?le-am intrebat si m-am asezat pe un scaun.
-Incercam sa facem o prajitura dar nu prea ne iese, mi-a raspuns Amber.
-Nu era mai simplu daca o lăsați pe Erica si gata?
-Crede-ma Jenn, le-am spus acelasi lucru. Dar au zis ca vor sa încerce si ele, a zis satena.
-Treaba voastră. Va anunt ca deja miroase ca dracu a ars, am spus râzând si am urcat in camera mea ca sa ma schimb.
Mi-am luat o pereche de colanti negri si o bluza albastră putin mai larga. Cred ca ar trebui sa încep sa port bluze si rochii mai largi deoarece burta începe sa fie vizibila. Si posibil ar trebui sa merg la un control pentru ca aproape am intrat in luna a patra. Mi-am prins parul si am coborât. M-am dus direct in bucătărie unde era agitație totala. Alice si Amber încercau sa oprească cuptorul, Cassie se uita confuză la reteta iar Erica statea pe scaun si radea. La scurt timp au venit si băieții si s-au strambat la mirosul puternic de ars.
-Hai ma fetelor..Va dati mari gospodine dar zici ca e incendiu aici, a zis Colin amuzat.
-Si chiar aveam poftă de o prajitura, a zis Brad. Trebuia sa te ocupi tu iubito.
-Nu m-au lăsat.
Am simtit doua brate puternice infasurandu-se in jurul bazinului meu, si mi-am dat seama imediat ca e Scott.
-Macar hai sa facem niste popcorn si sa ne uităm la un film, a propus Eliot si toți am fost de acord.
-Ce film vreti?a intrebat Cassie.
-Nu stiu..Hai la Evil Dead. Cică e super horror, a spus Hayden butonand laptopul.
-Vedeti ca o sa ne uităm la filme horror pana ajung in luna a saptea. După poate nasc dracu de la prea multa groaza, am spus si toți au ras.
-Tocmai iubito, profităm de timpul rămas, a zis Scott sarutandu-ma.
După ce am facut vreo 10 pungi de popcorn, ne-am întins prin toata sufrageria, si am pornit filmul după ce am stins luminile. Nici nu începuse si eu eram deja moartă de frica. Totusi Scott ma ținea in poala si poate asta ajuta cat de cat. Pe parcurs, începea sa devină din ce in înfricoșător si toate fetele si Holden eram cam foarte speriați. In finalul filmului, toți erau posedați de spirite si chestii si au fost omorați pe parcurs. Casa era plina de urlete noastre de teroare dar trebuie sa recunosc ca pe de o parte si radeam de Holden care urla mai rau decat toate fetele la un loc. De băieți nu mai spun ca radeau in ultimul hal inclusiv la fazele super de groaza.
La finalul filmului, am răsuflat usurata ca s-a terminat chinul si m-am uitat la ceas si am tipat.
-Jegosilor!Trebuia sa ma spăl pe cap si e deja 1 noaptea!
-Hai ba sa nu mergem maine la scoala, a propus Alice.
-Eu unul sunt de acord. Sincer nu am niciun chef sa ma trezesc cu noaptea in cap, a zis si Hayden.
După ce am mai discutat putin, ne-am decis cu toții sa nu mergem. Asa ca ne-am petrecut toata noaptea uitandu-ne la filme.
Pe la 7 dimineata am urcat împreună cu Scott in camera mea, si m-am aruncat direct in pat. A venit langa mine si a inceput sa ma sărute pe fata, pe abdomen si a inceput sa îmi ridice bluza.
-Nu am energia necesara acum. Poate dimineața, am zis eu iar el s-a bosumflat.
-Bine bine. De dimineata nu mai scapi sa stii, mi-a zis el si eu mi-am dat ochii peste cap.
Inainte sa adorm, mi-am adus aminte cum era viața mea cu doar 2-3 zile in urma. S-a schimbat radical. Si acum stau si ma gândesc, ca daca părinții mei nu veneau la cina aia, poate eu rămâneam mereu in casa aia, fiind nevoită sa ii suport pe părinții lui Caleb. Oh Caleb...Chiar trebuie sa vorbesc cu el.
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...