Capitolul 26

126 7 0
                                    

Jennifer

-Ce cauti tu aici?am intrebat nervoasă dar in acelasi timp entuziasmată ca Scott era aici.

-Trebuie sa vorbesc cu tine, a zis el ignorând toate persoanele din jurul nostru, atenția fiindu-i pe...burta mea.

- Vin acum, am zis si am mers amândoi afara pentru ca nu voiam sa dau de bănuit părinților lui Caleb.

-Ce vrei?l-am intrebat sprijinindu-ma de usa de la intrare.

-Uite Jenn stiu ca nu ai chef de mine si ca cel mai probabil ma urasti, dar mi-am dat seama ca am fost un prost si chiar daca sunt egoist..te vreau inapoi. Cel putin sa te muți inapoi acasa, a zis el cu o fata tristă. Cearcanele proeminente dădeau de inteles ca nu dormise prea mult in ultima perioada.

-Nu pot sa cred ca ai impresia ca te pot ierta asa la comanda..Au trecut 3-4 luni?Da e adevarat, nicio secunda nu mi-ai iesit din minte, dar asta nu înseamnă ca eu nu mi-am refăcut viața. Am un bărbat alaturi căruia ii pasă mai mult de acest copil de cat ii pasă tatalui, am zis eu si fara sa îmi dau seama am inceput sa plâng.

-Nu, te rog nu plânge. Si in legătură cu copilul, vreau acest copil, din tot sufletul il vreau. Te iubesc enorm si pe tine si pe cea mica, a zis el cu lacrimi in ochi, la fel ca mine.

-De unde stii ca este fata?am întrebat eu emoționată.

-Tu crezi ca eu am stat degeaba si nu m-am interesat de tine in acest timp?Stiu tot, o va chema Hazel Annelise, stiu când ai fost la ecograf. Crede-ma am batut-o la cap pe Alice. Si regret ca nu mi-am dat seama de asta de când a trebuit, doar ca mi se părea atat de ciudat sa am un copil la 18 ani. Dar acum, mi-l doresc mai mult decat orice. Si pe tine la fel, a zis el si s-a năpustit asupra buzelor mele.

Inainte sa îmi dau seama ce fac, i-am raspuns la sărut. Cred ca atunci mi-am dat seama cat de mult mi-a lipsit gustul buzelor sale, parfumul sau si tot ce tine de el. In momentul ala m-am simtit ca in filmele acelea de dragoste in care fata se desparte de o persoana, se cuplează cu alta ca mai apoi sa il însele pe actual cu fostul. Stiam ca Caleb ma iubeste enorm si totusi continuam sa ma sărut cu Scott. De parca ar fi fost ultimul sărut. Cred ca asa trebuia sa fie.

-Nu pot Scott. Nu e bine ceea ce facem, am zis eu si m-am retras, indepartandu-ma putin.

-Stii cum e de fapt?Imi pare rău daca cuvintele mele te vor durea, dar esti nevoită sa le asculti. Tu ai impresia ca faptul ca ma saruti este gresit. Jenn, nu este gresit sa faci ceea ce simti. Si nu încerca sa negi, nu este nimic gresit la faptul ca încă tii la mine. Si eu te iubesc la fel de mult ca inainte, chiar daca am fost un cretin si ti-am spus ca nu vreau copilul ala. Stiu si ca ai încercat sa iti refaci viața cu Caleb, si nu te condamn, stiu ca ti-a fost alaturi, dar nu îmi poți spune ca m-ai uitat si ca nu ai vrea sa fim la fel ca înainte, a zis el foarte serios, iar eu plângeam mai tare pentru ca avea dreptate.

-Tu spui aceste cuvinte dar crezi ca pentru mine a fost usor sa aud ca nu ne vrei copilul?Crezi ca eu am trecut peste asta usor?Sau poate nici pana acum nu am trecut peste. Ce, daca auzi ca mi-ai lipsit enorm te ajuta cu ceva?La orgoliul tau masculin?Ei bine da, mi-ai lipsit, sper ca acum esti multumit, am zis eu nervoasă.

-Tu te auzi ce spui?Eu practic am venit sa îmi cer iertare si sa incerc sa iti recastig inima si tu ai impresia ca ma ajuta la orgoliu?Stiu ca am fost un dobitoc si nu îmi e rusine sa îmi asum asta, dar intelege-ma si pe mine. A fost un soc pe moment iar tu ai plecat imediat, a zis el demoralizat.

-Uite Scott...Mi-as dori ca totul sa fie asa de simplu. Dar din pacate viața e al dracu de complicata. Asa ca am nevoie de timp, am zis si am intrat in casa fara alte discutii.

Când m-am întors in sufragerie, toate privirile erau atintite pe mine. A lui Caleb era intrebatoare daca sunt bine ,iar celelalte trei erau ceva de genu:cine mama dracu e asta si ce cauta la mine in casa?

-Cine este acest băiat?m-a intrebat Taylor.

-Este un...prieten din copilărie si aveam ceva de clarificat, am zis eu.

-Ce mai exact?a continuat femeia si deja ma calcau pe nervi intrebarile ei stresante.

-Imi pare rău dar acest lucru nu vi-l pot spune, am zis eu si i-am inchis gura.

Am aflat cea mai proasta informație din viața mea:părinții lui Caleb nu aveau vreo afacere prea curand, ceea ce insemna ca va trebui sa ii suport zilnic.

Când se făcuse ceasul 11 seara, am băgat scuza ca nu ma simt prea bine si am urcat in camera mea. Aveam si camera mea, dar din când in când dormeam si cu Caleb. Azi nu era una din acele zile. După un dus lung, m-am îmbrăcat in pijamalele mele pufoase si m-am aruncat in pat. Următoarea dimineata trebuia sa merg la serviciu, asa ca am încercat sa ma culc. Insa, nu am reusit sa fac altceva decat sa ma gândesc la Scott. Stiam ca trebuia sa il aleg pe unul dintre ei, si asta cât mai repede. Nu îmi place sa fiu la mijloc, mai ales ca amândoi ma iubesc enorm. Am inceput sa îmi cantaresc fiecare alegere.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum