Jennifer
Îmi ridic capul de pe perna si incerc sa gasesc ce m-a făcut sa ma trezesc. După câteva secunde de procesare, îmi dau seama ca am auzit o alarma dintr-o camera si după un urlet, probabil al lui Alice. M-am uitat buimacă la ceas si după am urlat si eu.
-Scott!Este 11. La 12 trebuie sa fim in aeroport, am zis si am sărit din pat după ce am fost sigura ca l-am trezit pe iubitul meu.
Am coborât la bucătărie de unde am luat o tigaie si o lingura de lemn. Am urcat pe hol unde am inceput sa lovesc lingura de tigaie pentru a face un zgomot puternic. In câteva secunde, toate usile s-au deschis iar eu m-am oprit.
-Pentru ce a fost asta?m-a intrebat Cassie cascand.
-Pentru a va spune ca in maxim o ora trebuie sa fim la aeroport cretinilor, am tipat eu din nou si parca toți si-au revenit din starea de somn.
M-am întors in dormitorul meu si am verificat daca toate bagajele erau gata. Mulțumită gândurilor mele, le terminasem cu o zi in urma.
M-am spălat rapid pe fata si pe dinti, si am înjurat in mintea mea ca nu aveam timp si de un dus. Parul mi l-am lăsat liber pentru ca era proaspăt spălat, si m-am dat doar cu fond de ten.
M-am îmbrăcat cu o pereche de blugi rupti, un tricou negru cu putin scris alb si pe deasupra un palton bej cu dungi negre. Ținuta am asortat-o cu niste tenesi albi si pe ochi mi-am pus o pereche de ochelari negri pentru a ascunde cearcănele.
Mi-am aruncat telefonul, o carte, castile si alte lucruri pentru drum intr-o geanta, si am coborât in sufragerie. Cu bagajele se descurca Scott. Evident ca nu coborase nimeni.
-Ok. Deci in maxim 5 minute toata lumea sa fie jos cu tot cu bagaje, am urlat eu după care m-am asezat pe canapea butonand telefonul.
L-am inchis rapid când am vazut ca nu e nimic interesant si m-am linistit când am observat ca au început sa coboare.
-Bun, toate bagajele la masini. Acum!Am urlat eu la băieți si imediat m-au ascultat.
Nu stiu ce e cu ei, probabil si-au dat seama ca nu e bine sa faci o gravidă nervoasă. După câteva minute, au coborât si fetele si am realizat ca intr-o ora am reusit sa arăt mai bine decat toate. Alice avea parul in toate direcțiile, Amber nu se dăduse cu anticearcan (si asta era foarte rau), Cassie avea niste haine pe ea care nu aveau nicio treabă intre ele si blugii Ericai erau putin rupti între picioare. Mi-am muscat buza ca sa îmi opresc râsul ce amenință sa vina, si după ce m-am asigurat ca am iesit toți din casa, am încuiat.
-Hai fetele!Băgăm viteza sa stiti, le-am zis eu lui Amber si Alice, urcandu-ma in masina. Ce e asta?am intrebat terifiata când am vazut ca in masina mea sunt numai baieti:Scott, Hayden, Holden si Eliot.
-Eh..Probleme cu fetele, au zis fratii mei la unison.
-Sa va mai repet ce bine e fara iubita?a spus Eliot râzând.
-Sa iti mai repet ca nu poți sta toata viața pe laba?l-a intrebat Hayden usor amuzat.
Pe drumul pana la aeroport, băieții si-au facut multe remarci amuzante si am ras non stop. De asemenea, am realizat, spre surprinderea mea, ca un drum numai cu băieți nu e deloc rau.
Am verificat ceasul:12:05. Mai bine decat ma asteptam. Am luat biletele din geantă si după ce au fost scoase toate bagajele din masini, am alergat cat am putut de repede cu toții, fiindcă poarta noastra era efectiv la mama dracu. Noroc ca aveam check-in deja facut. După 10 minute am ajuns in fata porții si erau pe cale sa o închidă.
-Nu nu nu, am tipat eu si stewardesa s-a întors catre noi. Scuzați întârzierea, am continuat si ea s-a strambat la mine.
După ce i-am dat biletele, am fost dusi catre compartimentul de clasa 1, care era doar al nostru. Of mami, cât te iubesc.
M-am facut comodă in scaunul extrem de comfortabil, si am comandat fiecare dintre noi multe dulciuri si orice se putea de mâncare. Inainte de decolare i-am trimis un mesaj mamei, si am postat pe facebook.
Mi-am pus capul pe umărul lui Scott, si m-am gandit ce voi face in urmatoarele 12 ore de drum.
După vreo ora in care am încercat sa adorm cu disperare, evident ca nu am reusit. Asa se intampla mereu. Mi-am ridicat capul si am văzut ca nici ceilalți nu dormeau, sau cel putin asa parea.
-Oameni buni, facem si noi ceva?i-am întrebat plictisită.
-Uita-te si tu la un film, mi-a spus Eliot la fel de plictisit ca mine. Mi-a luat câteva secunde sa procesez ce dracu spune, si intr-un final mi-am dat seama ca vorbea despre mica tabletă lipită de scaunul din fata mea, pe care sincera sa fiu nici nu o observasem. I-am multumit lui Eliot si după am pornit-o.
Oh Doamne!Chestia asta are atat de multe. Si când ma gândesc ca eu nici nu o văzusem. Am avut de ales intre a citi o carte de pe wattpad, a asculta muzica si a vedea un film. Am ales pentru început un serial, The vampire diaries. Mi-am conectat castile la tabletă si am pornit primul episod.
Buna oameni buni si Crăciun fericit!Sper sa va bucurați cu tine cu ocazia acestei sărbători si sa va aducă mosul tot ce va doriti.Va pup ❤
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...