Scott
După ce ne-am uitat de cateva ori pe meniu ,a venit chelnerul sa ne ia comanda. O privea intr-un mod mult prea intens pe Jennifer. Sunt langa ea si se vede ca a nascut cu cateva ore in urma!!!!Ce e in neregulă cu unii oameni?
-Piept de rata si legume cu orez, am zis eu iar el si-a scris pe foaie. Probabil chestia asta valorează cel mai mult din tot restaurantul dar e ok. Azi e o zi specială.
-Si eu vreau muschi de vita cu piure de cartofi, a zis Jennifer.
-A si o sticlă de vin desigur, am zis eu si chelnerul a plecat dupa ce mi-a vazut privirea.
-L-ai speriat pe săracul băiat, mi-a zis iubita mea dar si ea era putin amuzată.
-Si-o merita..Pe bune, cum sa te privească asa cand eu sunt langa tine si se vede clar ca ai nascut recent?am întrebat o eu.
-Sustii cumva că sunt grasa?m-a întrebat si eu mi-am dat ochii peste cap.
-Nu iubito, normal ca nu, i-am zis eu.Ma duc pana la baie.
M-am bagat intr-una dintre cabinele din baie si l-am apelat pe dobitocul de Holden.
-Ce faceti bai?l-am întrebat eu si am auzit plansetul fetei mele pe fundal.
-Plânge fie-ta non stop. Si nu putem s-o linistim de nicio culoare, a zis in telefon Holden dar se auzeau o mie de voci.
-Dupa ce ca sunteti prosti mai sunteti si incapabili. Chiar asa de greu e sa adormi un copil in pana mea?Nu stiu cum faceti dar faceti mai repede si veniti odata, am urlat eu la el si dupa am inchis.
M-am intors rapid la iubita mea ca sa nu ii dau de bănuit si am luat loc la masa. Sticla de vin ne fusese adusa si paharele erau pline.
Am ciocnit si am facut un toast:
-Pentru cea mai frumoasa mamica si iubita din lume, am zis eu zambind.
-Pentru cel mai frumos si iubitor tătic din lume, a zis Jennifer.
****
Am servit prânzul in liniste si la un moment dat mi-a vibrat telefonul în buzunar. Stiam ca este momentul.
-Iubito am o surpriza pentru tine. Intoarce-te putin cu spatele, i-am zis eu si m-a ascultat.
Atunci au intrat rapid in restaurant toti prietenii si familiile noastre cu Annelise si ea pe acolo pe undeva.
-Surpriza!au tipat toti în cor iar Jenn s-a uitat zambind in jurul ei.
Am luat tortul în mana si l-am intins catre ea.
-Iubito, asta e pentru tine, am spus referindu-ma la cutiuța ce stătea in mijlocul prajiturii rotunde de ciocolata.
Mi-a aruncat zâmbetul acela curios-unul dintre aspectele care m-au facut sa ma îndrăgostesc de ea. Cunoscandu-ne de cand eram mici, ii stiu toate gesturile, mimica, starile si absolut tot. Din cate ne-au spus părinții, noi am fost intr-un fel impreuna inca de mici copii. Ma rog, cum poate fi o relatie la 5 ani.
A luat cutia in mana si cand a deschis-o gura i-a format un "o" perfect. Si tacea. Tacea. Si tacea in continuare. Pana cand am realizat ca ar trebui sa zic eu ceva.
-Uite...Stiu ca probabil ti se pare devreme pentru asa ceva, insa eu cred ca un act nu ne poate schimba relatia.. Dragostea pe care ti-o port este foarte mare si tu stii asta. M-am gândit ca va fi si botezul lui Annelise si ca este momentul perfect. Deci draga mea, vrei sa fii sotia mea?Am întrebat-o de data asta stand in genunchi in fata ei.
-Sigur ca da, a zis, starea ei transformandu-se brusc intr-o fericire ce i se citea cu usurinta pe chip.
Am imbratisat-o strâns, am sarutat-o si i-am pus inelul pe deget. Abia dupa am realizat ca toate privirile erau pe noi, inclusiv oameni străini din restaurant ne aplaudau si zambeau. Inelul i se potrivea perfect pe deget si speram sa ii placa.
Jennifer
Sincera sa fiu m-a luat prin surprindere cu cererea aceasta spontana, dar trebuie sa recunosc ca nu cred ca putea fi mai frumos de atat acest moment. De fapt, cred ca asta este ceea ce mi-am dorit mereu. O cerere neplanificata si spontana intr-un loc simplu, nu gândită de 100 de ani si langa turnul Eiffel. Inelul este absolut superb, nu ii gasesc niciun defect. Este destul de simplu, exact asa cum imi place mie.
L-am zarit pe tata intr-un colt al restaurantului, incercand sa isi stăpânească lacrimile. Imaginea aceasta m-a bucurat intr-un fel, pentru ca stiam ca se bucura pentru mine, dar plânge din cauza ca nu voi mai fi fetita lui. Am simtit nevoia de o discuție tata-fiica asa ca m-am dus la el.
-Tata ce s-a intamplat?l-am întrebat luandu-i palma in a mea.
-Nimic scumpo. Felicitări!
-Uite tata...Stiu ce crezi acum..Vreau doar sa stii ca intotdeauna vei fi primul si cel mai important bărbat din viata mea si ca dacă mă căsătoresc nu inseamna ca nu mai sunt fetita ta..Eu voi fi mereu fetita ta si o sa iti cer mereu sfaturi ca atunci cand eram mica. Te iubesc tati, i-am spus eu sincer si i-am readus zâmbetul pe fata.
-Scumpa mea fetita..Vreau doar sa fii fericita..Stiu ca am reactionat cum am reactionat..Dar acum, dacă tu esti fericita si implinita, si eu sunt la fel.
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...