Jennifer
-Dar-dar....Of, ma duc sa îmi cer scuze si sa ii zic sa vina inapoi, am zis eu iar Scott a început sa rada de mine.
Am alergat atat cat puteam catre fata despre care nu aveam o părere deloc buna in urma cu 30 de secunde, pana când am prins-o din urma.
-Hei îmi pare rau-
-Emma, îmi pare bine si nu e nimic, a zis ea zâmbind dulce.
-Eu sunt Jennifer. Acum daca nu ai alta treabă, poți sa vii inapoi. Imi pare rău ca am reactionat asa, am zis si ne-am îndreptat amândouă catre Scott.
-Stai linistită. Țin sa spun ca prin chestia asta mi-ai demonstrat cat de mult tii la Scott. Asa sa faci cu fiecare femeie care se apropie de el, m-a indemnat ea râzând.
-Si, ce mai faci varule?l-a intrebat ea pe iubitul meu asezandu-se langa mine pe seslong.
-Ce sa fac, foarte bine. Sunt fericit, sănătos, tot ce trebuie, a zis el zâmbind. Dar tu ce mai zici?Nicio cucerire, nu nimic?
-Sincer si eu o duc foarte bine. In vara termin facultatea si deja am vorbit la niste posturi de televiziune. Deci cel mai probabil, o sa ma mai vedeti pe la televizor. Si in legătură cu băieții, in caz ca nu ne intalneam aveam oricum de gand sa te sun. Ma căsătoresc in vara cu un coleg de la facultate, Alexander. O priveam fascinată cat de fericita era când vorbea, si speram sa fiu si eu in aceeasi situație peste cativa ani.
-Aoleu dar repede trece timpul. Felicitări, abia astept sa il cunosc, a zis Scott si a imbratisat-o. Gestul asta nu ma mai deranjează acum.
-Mie îmi spui?O fata asa frumoasa, un copil, si tu nu spui nimic?a zis ea si am zambit la cuvintele sale.
-Eu zic ca suntem chit. Auzi, ne vedem deseară la un club ceva?Noi oricum mergem dar nu prea stim unde.
-Hai sa ne vedem la Times. E scris mare, sigur l-ati vazut. Asa o sa il cunosti si pe Alex. O sa sun sa fac rezervare ca tot suntem mulți.
-Emma!Ce faci scumpo?a intrebat-o Perrie apărând de nicăieri.
-Uite vorbeam sa ne întâlnim pe undeva deseară, a zis roscata care mi se părea din ce in ce mai frumoasa.
-Deseară?A pai atunci venim si noi adulții. Sa ne mai distrăm si noi, a zis Perrie si s-a dus sa ii anunțe si pe restul.
-Baga-mi-as picioarele Emma. Nu puteai sa taci, a zis Scott ofticat.
-Nu te supăra dar eu chiar vreau sa il vad pe unchiul Niall cum se face manga, a zis Emma râzând. Eu trebuie sa plec acum,ne vedem deseară, a zis ea si ne-a îmbrățișat si a plecat.
-Dumnezeule cat este de frumoasa, am zis eu avand imaginea ei încă in cap.
-Frumoasa, dar nimeni nu e mai frumoasa decat tine, a zis iubitul meu oferindu-mi un mic sărut pe buze.
-Nu vreau sa stric momentul, dar acum chiar am ditamai pofta de înghețată, am zis eu amuzată.
-La datorie iubire. De care sa fie?
-Nu ma pot hotărî. Ia una de caramel si una de ciocolată, am zis eu iar el a plecat.
Restul zilei ne-am balacit in apa, apoi am fost la un restaurant sa mâncăm. Evident ca fetiţei mele ii era foame.
-Si acum ce facem?ne-a intrebat Eliot in timp ce mergeam catre hotel.
-Nu stiu si nu prea imi pasa de voi baieti, dar fetelor tocmai am gasit ditamai mall-ul foarte aproape de hotelul nostru. Deci ce ziceţi?Megem sa ne schimbam si după in mall? Ne-a intrebat Erica.
Toate am aprobat-o si deja ma gândeam ce o sa imi cumpar. Probabil de toate.
Am alergat practic pana in camera de hotel. Am scos din dulap o fusta lunga cu o crapatura pe un picior, o bluza alba mai subtire si o pereche de sandale crem cu putin toc.
-Ce e cu sacul ala pe tine? M-a intrebat Scott dupa ce m-am imbracat.
-Ce are? E foarte frumoasa. Si este o fusta, nu un sac, am zis eu prinzandu-mi parul la spate. Si voi ce aveti de gand sa faceti?
-Nu stiu sigur. Poate mergem iar la sala de forta, sau undeva prin centru. Oricum, ne auzim la telefon. M-a sarutat si am coborat la receptie unde m-am intalnit cu fetele.
-Ok deci avem cam 5 minute de mers. Prima la dreapta si dupa drept in fata. Oh, si sper ca aveti multi bani pe card. Pentru ca am auzit ca mall-ul asta are niste magazine geniale. Am chicotit la gândul ca o sa imi cumpar tot ce vreau.
-Ho ca nu o fi mare diferenta de ce avem si noi, am zis eu indiferenta.
-Esti nebuna fetita. Suntem in fucking Thailanda. Stai doar sa vezi, mi-a zis Erica.
Am mai mers câteva minute bucurându-ne de căldura pe care o aveam. Am vazut in fata ochilor ditamai clădirea. Cred ca avea in jur de 7-8 etaje, si deja imi imaginez cate magazine.
-Eu cred ca ar trebui sa luam o harta. Altfel, o sa ne pierdem pe aici, am zis eu si am luat o hârtie cu schema mall-ului.
-Ba esti nebun. Avem si piscină si patinoar aici. Si restaurante. Si multeeeeee magazine. E perfect ce sa mai, a zis Amber.
Am facut pentru inceput un scurt tur, si ne-am dat seama ca nu ne este de ajuns o singură zi ca sa ne uitam peste tot. Apoi, am luat la rând fiecare magazin.
Scott
-Ba baieti ziceţi si voi ceva ca nu degeaba va chemai, am zis eu atragandu-le atentia.
-Vere ce dracu, nu ma pricep eu la lucruri de genu, a zis Colin si eu mi-am dat ochii peste cap.
-Super, imi sunteti total nefolositori.
Am mai analizat pentru a mia oara cele trei modele, care pentru mine pareau la fel desi erau destul de diferite.
-Asta, am zis intr-un final si vanzatoarea mi-a zâmbit.
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...