Alison
-Harry uite cat sunt de frumoase!Am exclamat eu dupa ce fiica si nepoata mea au adormit una langa alta.
-Seamănă cu mine, a zis el continuând sa le privească fascinat.
-Da ma, ca le-ai conceput singur. Sunt curioasa pe unde ai scos-o pe Jennifer, am zis eu dandu-mi ochii peste cap.
Harry nu mai zicea nimic si cred ca era mai fericit decat lasa el sa se vada. Oricat ar sustine ca nu ii convine sarcina asta, stim toti ca Jenn si Scott se vor descurca foarte bine. Sclipirea pe care am vazut-o in ochii lui Scott cand si-a vazut fetita prima data, este identică cu cea pe care am vazut-o la Harry cand s-a nascut Jennifer. Ne-am dat seama si eu si Scott ca are nevoie de un moment singur cu fetele lui, asa ca am iesit pe holul spitalului.
-Felicitări dragule!i-am spus blondului imbratisandu-l. Nu mai e nevoie sa iti spun sa ai grija de ele ca stiu deja ca o sa ai.
-Da, Alison, le iubesc enorm si as face orice pentru ele, a zis el dupa care a căscat lung.
-Du-te si tu acasa si dormi. Suntem o grămadă aici si mai facem oricând cu randul, i-am zis eu desi eram aproape sigur ca nu o sa plece.
-Multumesc dar nu. Oricum plec mâine pe zi sa ii mai aduc cate ceva si poate dorm atunci o ora, a zis el.
-A, gata stiu. Vorbesc eu cu asistenta sa iti puna un pat langa ea. Si dormi si tu, am zis eu.
-Bună idee. Haideti sa mergem sa vorbim, a zis el si am plecat sa căutam asistenta.
Harry
Ma bucur ca nu a trebuit să le spun eu sa plece, si si-au dat seama singuri. Aveam in fata mea acum probabil una din cele mai frumoase imagini din toata viata mea. Nu ma asteptam la inceput sa fiu atat de fericit pentru sarcina asta, si totusi iata-ma aici.
-Fata mea frumoasa..Vreau să sa imi cer iertare ca am reactionat asa cand am auzit prima data de sarcina. Nu stiu exact care este motivul, pur si simplu vestea m-a luat prin surprindere. Acum, vreau doar sa iti spun ca vei fi o mama minunata, ca ai cea mai frumoasa fetita, seamana mult cu tine, si ca noi iti suntem alaturi mereu.
Am simtit ca o lacrima amenință sa cada, dar am oprit-o la timp. Mi-am sărutat fiica pe frunte, si exact cand ma pregăteam sa le fac o poza, nepoata a inceput sa plângă. Jennifer s-a trezit putin speriată si eu am plecat fara sa mai astept, in cautarea unei asistente. Imediat cum am zarit-o pe hol urmata de Scott si Alison, i-am spus sa se duca in salonul fiicei mele.
-S-a intamplat ceva?m-a întrebat Scott panicat.
-Nu fiule, se pare ca fetiței tale ii este cam foame, am zis eu zambindu-i.
-Vreau sa filmez asta, a zis si el zambind larg.
-Ai grija sa nu se vada prea mult din locurile intime ale fiicei mele pe filmare, am zis eu in gluma dar Alison mi-a dat una peste cap.
-Lasa gelozia asta Styles!mi-a zis sotia mea mult iubita.
-Tu nu stii cum e sa fii barbat..Adica tata. Ca bărbati sunt multi, am zis eu.
-Si cred ca tu uiti ca fata ta are 19 ani si un copil, a zis Alison.
-Nu uit. Le pazesc pe amândouă, am zis mândru.
-Lasa ca le pazeste Scott.
-Cum vrei tu iubito. Va fi mai protector decât mine. Dar cum spui tu, am zis eu amuzat si ea a inghitit in sec.
Scott
Am intrat in salonul iubitei mele si am privit zâmbind din tocul usii. Probabil daca nu era un moment ca asta, as fi facut o remarca despre sânii iubitei mele care se măresc considerabil de la o zi la alta. Dar de aceasta data, am gândit cu capul si nu cu altceva...Am scos telefonul din buzunar si m-am apropiat mai mult ca sa pot filma. Jennifer mi-a zâmbit atât de dulce, incat puteam afirma ca si asa, cu cearcăne si nedormita, era o femeie absolut superba. Femeia care m-a iertat, mi-a oferit un copil, mi-a oferit de fapt o viata. O viata alaturi de ea. Si fetita noastra. Fetita noastra care acum mânca linistită de la sânul lui Jennifer.
-Iubito...Ma duc pana acasa..Mai ai nevoie de ceva? Am intrebat-o eu incet.
-Niste fructe as vrea..Si pompa aia de muls, a zis ea si parea extenuata.
-Pompa am luat-o scumpo. Iau fructe si ma intorc, am zis sarutand-o pe frunte.
-Nu. O sa dormi câteva ore si dupa vii, a zis ea ca un ordin.
-Au zis ca o sa imi puna pat langa tine aici. O sa dorm aici, am zis eu.
-Pff cine te crede? O sa stai toata noaptea sa te holbezi la noi. Fara discutii, dormi 2-3 ore si dupa vii, a zis ea si eu am plecat amuzat de autoritatea ei.
*****
Soneria telefonului m-a trezit pe neasteptate, si am dat cu capul de dulapul de deasupra patului care mi s-a parut mereu inutil.
-Auch, al dracu de dulap, am zis frecandu-ma la ceafa.
Am luat telefonul in mâna ca sa constat ca am un apel pierdut de la "mama soacră". Am apelat-o imediat inapoi ca sa vad ce s-a intamplat.
-Alo?
-Ce faci Scott?
-Pe acasa...Dumneavoastră? Am intrebat-o ridicându-ma din pat.
-Aa pe aici. Nu stiam pe unde esti si am zis sa te sun, a zis ea.
-Acum vin inapoi la spital, am zis si am inchis.
Am înjurat in gand când am vazut ca se făcuse ceasul 12 ziua si m-am imbracat rapid. Am bagat cutia rosie in buzunar si am plecat.
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...