Capitolul 52

71 8 2
                                    

Peste o saptamana

Jennifer

De 4 zile ne-am intors acasa cu micuța noastra si trebuie sa recunosc ca sunt plăcut surprinsă de modul în care se comportă Scott. Pe langa faptul ca ma trateaza ca pe o regina, are grija de Annelise non stop. Singura lui problema este punerea scutecului. A spus ca efectiv i se face rau si ca ii pare rau dar chiar nu poate. In rest, o culca, sta langa mine cand ii dau de mâncare, se joaca cu ea si mergem impreuna la plimbare. Nu ma asteptam vreodata sa fie atât de responsabil, dar iata ca lucrurile se mai schimba.

-Iubito?m-a strigat el din bucătărie.

-Plânge.. Cred ca ii dau lapte praf ca la tine probabil mai durează, a continuat.

A da, eu chemasem o doamna sa imi faca masaj acasa.

-Da iubire..E o exceptie acum, i-am zis cu capul în pernă.

-Observ ca e foarte grijuliu domnul, a zis Denise, maseuza mea.

-O da. Toate femeile ar vrea un bărbat ca el, am zis eu mândră. Dar el e doar al meu.

Telefonul a inceput sa imi vibreze pe pat in stanga mea si i-am răspuns lui Cassie.

-Jenn ce faci?m-a întrebat ea.

-Masaj.

-Vezi ca diseară mergem in club. Sa te pregatesti, mi-a ordonat ea.

-O sa vorbesc cu Scott si va anunt dacă vin, am zis eu.

-Nu ca dacă vii. Tu il anunti pe el ca mergi cu noi, a zis ea.

-Cassie nu e asa usor..Am un copil..O să vezi si tu cum e, am zis eu soptit.

-Da da bine. Ne vedem la 10 la clubul nostru, a zis si a inchis.

-Scott e ok dacă ma duc diseară cu fetele in club?l-am întrebat desi stiam ca va raspunde afirmativ..

-Sigur iubito. Dacă nu ma înlocuiesti pe acolo e totul in regula, a zis el ironic desi stia ca nu as face niciodata asa ceva.

-Niciodata iubire, l-am asigurat eu.

****

-Iubire adu-o încoace sa o alaptez ca dupa ma apuc sa ma îmbrac, am tipat eu din dormitor.

-Imediat, a urlat si el din sufragerie.

In cateva secunde a adus-o in brate si a pus-o pe pat. Mi-am dat tricoul jos si fetita mea a inceput sa mănânce. Detaliul ce m-a amuzat la maxim a fost faptul ca Scott se holba efectiv la sânul meu si părea mai flămând decat fetita noastra.

-Uita-te cat mai poti...In curand o sa se lase si nu o sa mai arate asa, i-am zis eu amuzată.

-O sa ma uit si dupa. Sa nu-ti faci griji cumva, a zis el ironic dar in acelasi timp destul de serios.

-Nici nu ma indoiam. Doar ca nu o sa iti mai placa asa de tare. Iti spun eu, i-am zis si fetita mi-a dat de inteles ca a terminat de mâncat.

I-am dat-o in brate lui Scott si a adormit ca de obicei foarte rapid.

Am scotocit prin dulap dupa o tinuta buna, si am gasit intr-un final ceva destul de simplu dar frumos.

O rochie intr-u culoare deschisa, decoltata si foarte scurta, pe deasupra o camasa kaki si in picioare niste cizme lungi pana la genunchi cu sireturi de aceeasi culoare cu camasa.

O rochie intr-u culoare deschisa, decoltata si foarte scurta, pe deasupra o camasa kaki si in picioare niste cizme lungi pana la genunchi cu sireturi de aceeasi culoare cu camasa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am pus un lantisor la gat si mi-am îndreptat parul cu placa. La machiaj nu m-am chinuit prea tare pentru ca stiam ca dacă o sa insist nu o sa reusesc oricum. Ceasul era 10 fără un sfert si mi-am chemat taxiul.

-Sa fii cuminte iubita, mi-a spus Scott sarutandu-ma scurt pe buze.

-Normal. Sa ai grija de asta mica si ma suni daca se intampla ceva, am zis eu apoi am pupat-o pe frunte pe Annelise .

Mi-am aruncat cate ceva la întâmplare intr-o geanta, si apoi am coborât. Am urcat in taxi si i-am dat adresa. Bărbatul de la volan a aruncat de cateva ori ochii pe mine pe parcursul drumului, dar indiferenta mea i-a dat de inteles ca ar trebui sa se oprească.

Cand am coborât din masina si am ajuns la intrare, am sunat-o pe Amber.

-Suntem pe drum. O sa ajungem in cateva minute, a zis ea si a inchis.

Eu cu Scott ne-am mutat intr-o garsoniera si am decis ca vom sta acolo pana va creste fata putin mai mare, si apoi ne vom muta la loc în casa noastră.

M-am dus in fata clubului si m-a rezemat de un stalp. Am observat abia cateva secunde mai tarziu, o prezenta masculină in stanga mea. Am incercat sa il privesc cat mai subtil pe bărbatul ce părea ca ma priveste foarte intens:un corp masiv, foarte inalt si bine facut, parul de un blond inchis, ochi de un albastru pătrunzător. Era îmbrăcat foarte elegant cu sacou si pantaloni de stofa, si ii dădeam pe undeva la 30 de ani.

-Te ajut cu ceva domnisoara?m-a întrebat el si eu m-am uitat putin ciudat la el. De ce se ofera un străin sa ma ajute si cu ce?

-Nu multumesc, am răspuns simplu.

Am stat intr-o tăcere apăsătoare pana cand au venit în sfarsit fetele.

-Scuzee, e vina lui Erica, a zis Alice si toate au aratat catre saraca fata.

-Ce sa ziceți si voi..

-Cassie lasand asta la o parte, sper ca ai rezervat ceva pentru asta seara, nu?am întrebat-o eu.

-Ăhm...trebuia să fac asta?A întrebat satena cu un zâmbet strâmb.

-Asta doar dacă nu cumva planuiai sa ne petrecem jumatate din seara la coada aia, am zis arătând catre sirul lung de oameni.

Perrie a privit lung coada si apoi a inceput sa se blesteme in gand si nu numai.

-Domnișoarelor, imi permiteți sa va ajut?a întrebat din nou bărbatul care nu s-a clintit din stanga mea.

-Si tu cine esti si cu ce ne poti ajuta ma rog frumos?l-a întrebat Amber.

-Joseph, patronul clubului, a răspuns el cu un zâmbet siret pe fata.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum