Capitolul 34

113 8 0
                                    

Jennifer

După ce am constatat cu toții ca varianta Ericai, si anume Thailanda este cea mai inspirată, am cautat pe booking hoteluri si restul.

-Ba sunt niste hoteluri drăguțe prin Bangkok...Uite, asta arata cel mai bine, a zis Scott si ne-a întins laptopul sa vedem cu toții.

Uite, asta arata cel mai bine, a zis Scott si ne-a întins laptopul sa vedem cu toții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Da...Chiar pare interesant. Deci ramane asta?ne intreaba Colin.

-Sigur.

-Perfect. Acum ii trimit mesaj mamei cu numele hotelului si....aaa perioada?

-Eu zic ca e ok oricand. La scoala oricum nu ne mai ducem. Putem pleca inclusiv poimâine. Si sa stam pana după Revelion, a propus Alice si noi am aprobat-o.

I-am trimis mamei toate detaliile si mi-a spus sa ne facem bagajele ca de restul se ocupă ea. Arghh, are momente in care ma face sa o iubesc enorm.

Se făcuse deja seara, si am lasat-o pe Erica sa pregătească cina. Brad s-a lăudat ca are si el talente de bucătar si ca o va ajuta pe iubita să gătească. Am urcat in camera mea si mi-am scos trolerul cel mai mare din dressing. Mi-am adus aminte ca aveam sa ne petrecem revelionul acolo, deci îmi trebuia o rochie.

Am batut la usa camerei lui Alice si Amber, dar care era mai nou a lui Hayden si Amber. Am auzit un scurt "intra" si asta am facut.

-Vreau si eu rochia pe care mi-ati cumparat-o, am zis încercând sa nu râd de fata lui Hayden. Părea ca tocmai le-am întrerupt un moment intim.

-A da. E chiar aici, a zis inmanandu-mi o plasa de la Guess. Stiam eu ca va fi ceva scump dar nici chiar asa.

Am scos materialul subțire din punga si l-am pus pe pat. Rochia era aurie, cu paiete, scurtă si cu un decolteu generos. Culmea era ca îmi plăcea la nebunie si abia asteptam sa o port.

-Vai Amber, e superba. Va multumesc mult de tot!Am zis sărind pe ea cu imbratisari.

-Wow!Ne asteptam sa fii ceva de genu:"Este prea decoltata, prea scurtă etc. Eu nu port asa ceva", a zis ea imitandu-mi vocea intr-un mod foarte ciudat.

-Pfoai...Pai si Scott ce mai făcea in cazul asta?am zis eu si am ras amândouă. In fine dragilor, eu nu va mai rețin, am zis facandu-le cu ochiul.

-Doamne Ajuta, l-am auzit pe Hayden spunând si pot sa bag mana in foc ca si-a dat ochii peste cap.

-Te-am auzit dobitocule, i-am zis eu si după m-am dus in camera mea.

Întotdeauna la mine a fost dificil sa îmi fac bagajul, pentru ca nu stiam niciodata cu ce trebuie sa incep. Pana la urma, m-am enervat si am aruncat hainele prin camera, pana când aceasta s-a umplut.

-Offf!De ce am asa de multe haine??!

După vreo ora, am reusit sa fac cat de cat o selectie a hainelor. Nu am putut sa termin fiindcă Erica ne-a chemat la masa, si cum sunt însărcinată nu as refuza niciodata mâncarea.

-Scott, mi-am strigat eu iubitul si el a venit imediat langa mine.

-Da iubito.

-M-am gandit ca ar fi bine sa mergem la un control pentru bebe inainte de vacanta. Adică maine.

-Da pui, mergem când vrei tu, a zis sarutandu-ma pe frunte.

Mi-am dat seama ca este seara si ca nu este nimeni la clinica, asa ca am sunat-o direct pe doctora, care a răspuns rapid.

-Buna Evelyn, sunt Jennifer Styles, i-am spus eu.

-Aa da, buna draga mea. Cu ce te pot ajuta?

-Pai noi plecam in vacanta poimâine si m-am gandit ca ar fi bine sa mai facem un control inainte. Crezi ca ai timp maine?

-De data asta nu te pot ajuta scumpo. Am totul ocupat. Dar stai linistita, ne vedem cand va întoarceți!

-Mersi mult de tot. La revedere, am spus si am inchis după ce m-a salutat si ea inapoi.

M-am asezat pe scaunul liber de la masa unde toata lumea mânca deja. Erica pregătise o oala intreaga de paste Carbonara, si pot sa spun ca salivam doar uitandu-ma. Mi-am pus o porție mare in farfurie si am mâncat cu pofta.

-Fetito eu pe tine chiar te trimit la masterchef. Le dai alora cu o pasta peste ochi si aia esti, am zis eu cu gura plina.

-Nu mersi. Mie îmi place sa gătesc pentru voi, a zis Erica zâmbind.

-Oo ce draguti suntem noi asa uniți, a zis Eliot sarcastic.

-Bai gandititi-va ca noi suntem decat 11 si e haos in casa. Daca copiii nostri vor fi la fel ca noi ce ne facem?a zis Holden speriat.

-Eu zic sa ne bucurăm de prezent momentan, a zis Cassie amuzată. Si ca sa iti răspund la intrebare, probabil ca va trebui sa cumpărăm un hotel sau ceva de genu.

După ce am terminat porția de paste, am mai mâncat una bonus si m-am trântit pe canapeaua din sufragerie. Exact când credeam ca o sa am parte de liniste, au venit toți in sufragerie si au inceput sa vorbească.

-Ne uităm la un film?intreaba Brad plictisit. A cam devenit o traditie chestia asta cu filmul.

Toți au aprobat si am inteles ca au ales unul horror, Unfriended sau ceva de genu.

Desi ma asteptam sa ma sperii, pot spune ca filmul a fost o pierdere de timp. Tot ce s-a intamplat, a fost sa moară 5 persoane si...cam atat. Evident ca Holden tot a urlat ca o fetita dar asta se intampla mereu.

-Mama ce pierdere de timp..Mai bine ne uitam la o animatie pe bune, a zis Amber.

-Chiar ca..Ce dracu, nu s-a speriat nimeni, a zis Eliot si Holden a tusit deloc subtil.

-Hai frate termina. Tu te sperii si daca pun un cearsaf alb pe mine si vin peste tine, a zis Hayden amuzat.

-Ba nu e adevarat, a zis Holden încercând sa se apere.

-Esti sigur?Facem încercarea intr-o noapte..Se trezeste tot cartierul, a zis fratele meu.

Buna dragilor...Îmi pare rău daca este un capitol plictisitor si promit ca acum pentru ca este vacanta ca o sa incerc sa fac capitole cat mai palpitante.Chiar m-ar ajuta niste păreri din partea voastră.Orice mic detaliu daca aveti,îmi este de folos si mi-ar plăcea sa il spuneti.

Si vreau sa va multumesc din tot sufletul pentru ca din ce in ce mai mulți îmi citiți cartea;am o bucurie enormă când deschid wattpad-ul si vad ca Together Forever creste!Va iubesc ❤❤

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum