Capitolul 6

255 14 0
                                    

Jennifer

-Ba voi vreti sa murim aici?intreaba Amber cu lacrimi de ras in ochi.

-Dar ce are ma?intreaba Brad imitand un ton de intelectual.

-Voi v-ati uitat in oglindă?intreaba Cassie si ea amuzată.

-Normal. Stim, suntem cuceritori, a zis Hayden.

-Nu te mai flata atat Styles ca nu te-a complimentat nimeni, i-a zis Alice iar fratele meu a privit-o cu o privire dusmanoasa pe micuța scorpie.

-Hai sa mergem odată. Ca se uita tot mall-ul la noi deja!Am zis eu putin rusinata. Doamne zici ca eram la un spectacol de circ si noi, evident, bufonii.

-Ti se pare ca acum suntem in centrul atenției?Nu ai vazut nimic scumpo, a zis Colin si in urmatoarea secunda a sărit pe o scena probabil amenajată pentru un viitor concert.

-Doamnelor si domnilor!Vreau sa ne prezentam!Ii aveti in fata pe moștenitorii familiilor Styles, Tomlinson, Horan, Malik, Payne si Jonas, a zis nebunul de Colin si am simtit cum intru in pământ.

Se pare ca părinții nostri au fost sau sunt destul de cunoscuți pentru ca după putin timp s-au auzit multe ropote de aplauze.

-Wtf?Cine sunt ma ai nostri?a intrebat Erica care părea la fel de socata ca mine.

Am auzit multe replici de genu:

"Ăstia au fost o legendă in liceu"
"Mi-a placut de Perrie in liceu"
"Scott e la fel de frumos ca Niall"
"Gemenii Styles nu seamana cu ai lor"
"Sper sa nu fie si copiii la fel de tembeli ca părinții lor"
"Uita-te ce frumosi sunt!Sigur vor fi la fel de populari"

Evident ca au fost si unii care ne-au dat hate..Dar când am vazut practic câți fani au ai nostri..Mi-am dat seama ca si noi o sa fim la fel. Nu e vorba ca nu îmi place popularitatea, ci chiar vreau sa ma fac jurnalista si sa apar la TV. Dar nu vreau ca toata lumea sa stie ce iubit am eu in liceu sau cu cine umblu.

Fac pariu ca bărbații din familia noastra si băieții din generatia de acum, sunt foarte fericiti ca au o grămadă de fete in limba după ei. Dar pe mine chiar nu ma intereseaza. Cine stie peste ce obsedat sexual dau.

-Bai cretinule!Hai sa mergem!Mie una mi se pare ca ne-am facut suficient de ras, spune Amber si toate fetele o aprobam.

După sute de rugăminți i-am convins pe băieți sa mergem acasa. De asemenea, ne-am invitat părinții la cina sa discutăm. L-am pus pe Eliot sa gătească cartofi la cuptor cu pulpe de pui. Desi e el un idiot, de fiecare data când e reunine de familie el gateste. Si pot sa spun ca gateste genial.

****

-Intrați!Am zis eu deschizandu-le larg usa părinților nostri.

-Buna copii!Cu ce ocazie avem onoarea sa ne aflam aici?intreaba tata ironic si nu stiu de ce, dar cred ca are impresia ca intre mine si Scott nu e de fapt nimic din ce stie el.

-Ma voi sunteti ceva, criminali in serie?intreaba Erica serioasa, dar tot ce primeste in schimb sunt niste hohote de ras din partea părinților nostri.

-Are dreptate. Cred ca ne-ati mințit pana acum, spune si Cassie meditand asupra situației.

-Despre ce dracu tot vorbiti?intreaba Jade, singura care si-a stăpânit cat de cat râsul.

-Daca nu sunteti, atunci ce ati facut de va cunoaste tot orasul?intreaba Colin depasit de situație.

-Doamne ce prostuti sunteti, exclamă Liam amuzat.

-Avem cu cine semăna, mormăie Brad dar cred ca a fost auzit după privirile ce ii sunt aruncate.

-Acum serios. De ce sunteti asa cunoscuti?intreaba Amber.

-Pai încă din liceu am fost...o legendă pot sa spun. După, când deja ne cunosteau mulți, am fost genul ala de persoane care posteaza excesiv pe rețelele de socializare si cu care toti si-ar dori sa fie prieteni. Si acum, suntem ce suntem. Si toata lumea de pe twitter stie de certurile mele cu oaia de Styles, spune Megan râzând pe final.

-Oo vreau sa stiu asta, exclam eu iar tata îmi arunca o privire urâtă.

-Cred ca una din cele mai misto faze e cea de la spital, când te-am nascut pe tine Jenn, spune mama si dupa se apuca sa ne povestească.

"-Doamne Ali cat e de frumoasă!Au exclamat fetele privind-o pe micuța minute îndelungate.

-Ba Harry ai facut o treaba buna!A spus Liam uitandu-se si el spre patut.

-Evident!Seamana cu mine!a zis el fluturandu-si genele si zâmbind ca un dobitoc.

-Ho ma tu modestule nu te mai umfla in pene ca abia se născu!Iti dai tu seama din prima zi!a zis Megan dandu-si ochii peste cap.

-Tampita, a spus Harry sperând sa nu fie auzit.

-Poftim?Dobitocule!a spus ea si l-a pocnit usor peste fata.

-Eu nu poftesc nimic, a zis Harry râzând.

-Eu cred ca poftesti la încă o palmă, a zis Megan facandu-ne sa râdem.

-Ho ba ca suntem la spital dar nu la ala de nebuni!a zis Liam râzând.

-Ai dreptate!Dar Harry trebuie sa meargă direct in cabinetul veterinarului ca are comportament de maimuță, a zis Megan, noi râzând neîncetat.

-Bine ca te porți tu ca o leoaica in călduri!a zis Harry iar Megan l-a pocnit.

-Masoara-ti cuvintele maimuto!Oricum nu ai voie in spital!a continuat ea.

-Deci daca nu terminati dracului o data chem un elefant sa vă scoată cu trompa de aici. Harry pentru comportamentul tau nu vezi sex o saptamana!am zis eu ranijnd malefic.

-Ce?Am stat deja 8 luni. Promit ca nu ii mai zic nimic ipo-adica lu Megan, a zis el.

-Tot nu vezi sex,am spus eu iar apoi a venit doctora."

-Doamne mama!Esti mortală!Mai ales la faza cu sexul, zice Holden ranjind iar tata maraie nervos.

-Tata as fi vrut sa iti vad fata!Sa o vezi pe mama cum se ceartă cu unchiul Harry. Imi si imaginez, spune Alice iar părinții ei incep sa rada.

-Scumpo, nu e mare lucru!Doar se tachinau. Gandeste-te ca esti tu cu Hayden, ii spune Zayn si o vad pe Alice zâmbind siret.

-Iti suna cumva a provocare Styles?i se adresează ea fratelui meu, iar acesta aprobă din cap.

-O Doamne!Sigur vor fi ca mine si oaia, exclamă Megan primind de la tata o privire extrem de urâtă.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum