Capitolul 7

237 11 0
                                    

Jennifer

După încă câteva "secrete" de-ale părinților nostri din trecut, sincera sa fiu puteam sa traiesc fara sa stiu câteva care m-au oripilat, acestia ne-au ajutat la strângerea mesei si mamele la spalatul vaselor.

-Copii, noi plecam, ne anunță unchiul Louis si toți se ridica de pe canapea si se incalta.

-Asa devreme?a intrebat Cassie confuză si am privit ceasul văzând ca este abia 9 p.m.

-Da. Ati uitat ca maine aveti treaba?intreaba Nick ranjind.

-Ăăm...Avem?intreaba fratele meu Holden la fel de confuz.

-Bai idiotilor!Mâine începe scoala, ne anunță tata ca si cum ne-ar fi spus ca ciocolata e dulce.

-Baga-mi-as....spune Colin ofticat.

-Voi va dati seama ca începe scoala si noi nu am pregătit nimic din ce ar trebui sa pregătim pentru asa ceva?am intrebat si toți m-au privit pana când m-au aprobat.

-Asa ca..Paa, spune Eliot si ii goneste pe ai nostri asa cum s-a intamplat si data trecuta.

-Cred ca e cazul de o sedinta de familie, propune Brad dar primește imediat un ghiont in umăr.

-Tu chiar crezi ca noi avem timp de sedinte?Trebuie sa ma spăl pe cap, sa îmi ondulez parul sa îmi fac ghiozdanul...Aaaaaaaa!!!!tipa Alice si cred ca a speriat toți vecinii.

-Nu esti singura fata de aici, am zis eu printre dinti.

-Si băieții isi fac freza, a zis Eliot.

-Parca ai fi băiatul lu Zayn, nu al lui Liam, a zis Holden si l-am aprobat toti.

-Fetelor nu uitati de epilat, a zis Erica si aproape plângeam stiind la ce chin imi provoc singura.

-Decat sa va mai aud plangandu-va mai bine ma retrag, a zis Brad.

Fiecare ne-am dus in camerele noastre. Am stabilit ca ne vom vedea ziua urmatoare. De maine va începe chinul.

********

Erica

La-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la

-Taci in morții ma-tii, tip eu nervoasă cu jumate de fata in perna, lovind telefonul cu putere de noptieră.

Oh Doamne..Sper ca nu...Mda, s-a spart.

-Ale dracu ele de telefoane...Tot ce aveam nevoie acum, zic eu ironică ridicandu-ma din pat.

Doamne e asa greu ca după 3 luni in care m-am trezit ca sefa la 12 la prânz, sa ma trezesc la 6 dimineata. Cred ca si prietenilor mei le e la fel de greu, după toate înjurăturile pe care le-am auzit. M-am dus la baie tarand picioarele după mine, pana m-am pozitionat in fata oglinzii.

-Hmm...Arat de parca un stol de păsări s-a cacat in capul meu, mi-am zis eu cu sinceritate încercând sa desfac firele cu grija. Misiune imposibila. Pana nu mi-am dat cu un spray de reconditionare, parul meu nu a fost tocmai intr-o forma buna.

Dar cum totusi lenea e prea mare, m-am decis asupra a 2 cozi împletite, cu cate o suvita atarnanda pe fiecare parte. Eh, poate e mai bine asa ca îmi scoate ochii in evidență.

Mi-am luat o pereche de blugi kaki rupti in genunchi, un tricou roz pal si o jacheta de un maroniu deschis, iar in picioare o pereche de adidași alb-rozaliu. La machiaj nu m-am străduit prea tare, fiindcă sinceră sa fiu am arătat destul de bine mai tot timpul. Putin fond de ten, rimel, fard de sprancene si ruj si am fost gata.

Am coborât jos in sufragerie, gasindu-i doar pe băieți si pe Cassie intinsi pe canapele.

-Ce e ma?Va e somn cumva?am zis eu amuzată vazandu-le fetele. Adevarul e ca eu de când sunt mica nu am avut nicio problema cu trezitul devreme, decat atunci pe moment.

-Taci dracu fata si gateste ceva, îmi spune Cassie intinzandu-se mai mult pe săracul Eliot.

-Ia uite la ea. Miscati-va curul si gatiti-va. Stii bine ca eu mănânc doar fructe dimineata, am zis luând un mar din fructiera. Noroc ca părinții ne făcuseră "plinul" cu mâncare.

-Stii ca te iubesc Erica. Fa-mi 2 ouă prăjite, a zis Brad punandu-se in genunchi langa mine ca un copil care vrea o acadea.

-Ma sincer ti-ar fi mai usor tie. 2 ouă ai deja, trebuie doar sa le prajesti, a zis Amber amuzată, apărând dintr-o data alaturi de Alice si Jennifer.

-Ce dracu va aranjarati asa?Zici ca mergeți la parada modei, zice Cassie care purta la fel ca si mine o pereche de blugi, doar ca ea avea o jacheta albastra de blugi.

- Taci dracu ba fata. Eu nu ma plâng, zice Scott nervos.

-Sincer nici eu, zice si Hayden amuzat.

Amândoi se holbau ca doi căței in călduri in decolteele lui Amber si Jennifer, care sa fiu sinceră erau destul de generoase. Poate prea mult pentru privirile celor doi.

-Iubire nu te mai holba asa. Te anunt de acum ca prietenasul tau cam are nevoie de un tratament si iti promit ca nu o sa il primească de la mine, a zis Amber râzând făcându-l pe Hayden sa se uite spre pantalonii sai oftand nervos.

-Ho frate ca nu esti singurul, il anunță Scott batandu-l frateste pe umăr.

-Ăăm...Noi avem niste probleme de rezolvat. Ne întoarcem repede, spune Hayden si imediat cei doi urca sus lăsând in urma un val de râsete.

-Eu sun la taxi, zic eu dar exact cand sa apelez primesc un apel de la tata.

-Nu suna la taxi. Avem o supriza pentru voi. In 5 minute sa iesiti afara, îmi zice tata si închide.

-Ciudat, exclamă toți la auzul conversației.

Oare ce ne mai asteapta acum?

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum