Hayden
Ne-am îndreptat spre clasa eu împreună cu Jennifer, Scott, frate-miu si gemenele, iar restul s-au dus împreună catre clasa lor. Am intrat in sala aproape goală, exceptând locurile ocupate de niste tocilari si...Oh, bunaciunea aia de Barbara sau cum o cheamă. O sa-i sparg dintii lu frat-su ca a ocupat locul care trebuia sa fie al meu. Mama, fata asta ma atrage mai mult decat ma atrage fraiera de Amber. Asta e ceva. I-am zâmbit fetei misterioase după care m-am asezat in banca cu retardatul de Holden.
-Ce frumoasa e Alice, exclamă el privind fix in decolteul ei.
-Esti asa de prost încât nu ai remarcat ca exista una aici mai buna decat toate fetele din familia noastra?l-am intrebat eu dandu-i o palmă peste ceafa.
-Ma pis pe diva scolii. Alice e marea mea cucerire, a zis el visător.
-Sa crezi tu ca ai vreo sansa. Alice si Amber sunt cele mai mari vipere. Daca pui mana pe ele, e posibil sa rămâi fara moștenitori, am zis eu amuzat.
-Vorbeste de sanse ala care visează sa fie cu cea mai populara fata din scoala. Frate, ai la fel de multe sanse cum are matematica sa îmi fie pe plac, mi-a zis Holden ironic si eu fierbeam de nervi.
-Hei, as vrea sa ma prezint tuturor nou venitilor, am auzit o voce langa mine si cum mi-am întors capul ochii mei au facut contact cu corpul Barbarei.
-Vorbeste putin mai tare ca nu te aud, am zis eu stiind sigur ca se va apleca si eu ii voi vedea mult mai bine..Oh vai, acei sani perfecți.
-Ma numesc Barbara Dallas, sunt cea mai frumoasa si populara fata din scoala asta si va invit la o petrecere la mine acasa in aceasta seara, a vorbit ea privindu-ma fix in ochi. Mda, eu ma uităm la alți ochi. Si cred ca Hayden Jr nu mai rezista mult.
-Ăh..Da sigur. Vom veni, am anuntat-o eu zâmbind.
-Perfect. Apropo voi cine sunteti?
-Hayden si Holden Styles, am raspuns eu.
-Inseamna ca si voi sunteti destul de cunoscuți. Părinții vostri au fost destul de populari, a spus ea si înainte sa apuc sa ii răspund usa s-a deschis si matusa Jess a intrat iar Barbara s-a dus la locul ei, in timp ce eu i-am admirat fundul perfect.
-Buna ziua dragi copii. Ma numesc Jessica Jonas si anul acesta va voi fi profesoara de muzica, respectiv diriginta. Sper sa ne intelegem bine!a zis matusa Jess privindu-ne malefic pe fiecare in parte din cunoscuți.
Jennifer
Ora a decurs destul de bine, desi a fost foarte dificil pentru noi sa o avem ce profesoara pe matusa Jess. Am plecat cu Alice si Amber înspre dulapioare pentru a ne lasa cărțile si a pleca. Jess ne-a anuntat ca azi nu facem ore. Mi-am luat geanta pe umăr si am mers spre iesire împreună cu fetele.
-Hei fetelor!Eu sunt Caleb Dallas, cel mai drăguț si popular băiat din aceasta scoala. Am observat ca sunteti noi, si voiam sa va invit deseară la o petrecere la mine acasa, ne-a spus blondul cu zâmbetul ala cuceritor pe buze.
-Ne-ar face mare placere. Vom fi acolo, i-am raspuns eu fericita.
-VOI VA DATI SEAMA CA CEL MAI POPULAR SI FRUMOS BĂIAT DIN SCOALA ASTA NE-A CHEMAT LA O PETRECERE LA EL ACASA?le întreb eu pe fete după ce Caleb a plecat.
-Ba ai febra?Ce dracu te porți de parca e un miracol?ma intreaba Alice de parca ar vorbi cu o nebună.
-Pai chiar este. Haideți mai repede acasa. Nu mai mergem nicăieri. Trebuie sa ne hotaram in ce ne îmbrăcăm, tip eu la ele si le trag după mine pana la masini.
In parcare toți ne asteptau.
-Eu nu mai merg cu aceleasi persoane in masina, am zis eu Amber si Alice la unison.
-Pai hai sa schimbam. Hai sa facem o masina doar de porumbei. Alice, Holden, Cassie si Colin intr-o masina, eu Jennifer, Erica si Brad intr-o masina si Amber, Hayden si Eliot in cealalta,spune Scott.
-Daca mai spui vreodată ca eu si Holden suntem un cuplu iti sparg dintii, il amenință Alice pe Scott si toata lumea pufnește in ras.
-Bai da-o dracului. Nu oi fi eu perfect. Sunt înalt, frumos, am patratele, ce pusca mea mai vrei?tipa Holden exasperat si apoi o sărută brusc si neasteptat pe Alice, dar aceasta il respinge rapid.
-Nu e vorba ca nu esti Adonis iubire. Dar pentru mine trebuie sa lupți, ii spune Alice facandu-i cu ochiul.
-E valabil si pentru tine cățel in călduri ce esti, ii spune Amber lui Hayden când acesta încearcă sa se apropie de ea.
-Cred ca am mai multe sanse cu Barbara, spune Hayden si imediat primeste o palmă puternica de la Amber.
-Apropo mergem la petrecere, da?Adică toți, nu doar noi, zic eu arătând spre grup.
-Evident. Doar nu crezi ca ne-am mutat toți in casa aia ca sa stam in ea si sa învățăm, zice Erica amuzată. Doamne, i-am molipsit pe ăstia mici.
-Asa te vreau, ii zice Brad încercând sa o ia în brațe.
-Usor pustiule. Daca sunt mica,nu inseamna ca sunt si proasta, ii zice Erica indepartandu-l imediat de pe ea.
-Eu sunt cel mai norocos. Si de asemenea singurul care nu e atras de vreo femeie din familia asta. Nu sunt nebun sa îmi placa de vreo țață ca astea, zice Eliot si imediat fetele tuturor fetelor se schimba.
-Hai sa plecăm mai repede pana nu il pocnesc pe asta, am zis eu nervoasă si m-am urcat la volanul masinii mele.
-Ia zi iubito. Ma lasi pentru papagalul ala?ma intreaba Scott părând dezamăgit.
-Hai ma, recunoaste ca e frumos, zic eu iar el se strâmbă.
-In nici un caz. Eu sunt cuceritor, zice el iar eu îmi dau ochii peste cap.
-Ba aveti si voi ceva de mâncare?întreb eu iar Erica îmi întinde un corn cu ciocolată pe care il mănânc in 2 minute.
Nici nu trece mult timp, ca o senzatie nasoală ma trece si opresc imediat pe dreapta. Cobor rapid din masina si dau afara tot ce am mâncat.
-Jenn ce se intampla cu tine?ma intreaba Erica oarecum speriată. Ai mai vomitat odata acum câteva zile.
-Nimic. Probabil sunt bulimica. Nu va panicati, le zic eu si îmi continui drumul.
Oare chiar sunt ok?
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...