Holden
Imediat după ce am rostit cele 3 cuvinte, Alice a oprit pe dreapta franand brusc.
-Ce dracu?a strigat Colin din spate dar Alice l-a ignorat privindu-ma fix in ochi.
-Vorbesti serios?m-a intrebat in sfarsit ea.
-Ti se pare ca as glumi pe un asemenea subiect?am intrebat-o.
-Nu dar...Nu stiu ce sa zic, a zis ea ferindu-si privirea.
-Nu trebuie sa zici nimic..Am zis ce am simtit..Tu decizi ce vrei sa faci si iti acord cat timp ai nevoie de gândire, i-am zis ridincandu-i bărbia si un zâmbet scurt s-a înflorit pe chipul ei.
S-a întors la volan, si a continuat sa conducă pana la scoala.
Jennifer
Eu si Amber am ajuns, si ii mai asteptam pe Alice, Holden, Colin si Cassie. La un moment dat au oprit pe dreapta dar nu stim din ce motiv. In 2 minute au ajuns si ei. Alice si-a luat geantă pe umăr si a alergat catre noi.
-Trebuie sa va zic ceva!Hai repede, a zis ea si am alergat catre locul unde vorbim noi de obicei.
-Holden mi-a zis ca ma iubeste, a zis ea fericita dar Amber a izbucnit in ras.
-Amber ce cacat ai?Nu a fost o gluma. I-am vazut seriozitatea de pe fata, a zis Alice.
-Hai ma ma lasi?Holden, pe bune?a zis Amber.
-Nu te supăra Amber..Stiu ca frate-meo umbla cu multe fete dar orice om se poate schimba..Si eu sunt convinsă ca el s-a schimbat in bine de când a inceput sa o placă pe Alice, am zis eu aparandu-l pe Holden.
-Cred ca o sa ii acord o sansa. L-am ținut suficient sa moară de necaz, a zis Alice amuzată.
-Si eu cred ca ar trebui sa ii dai o sansa, am sustinut-o eu.
-Sigur, voi vorbi deseară cu el.
Restul zilei a fost ca oricare alta, exceptând faptul ca am dat doua lucruri neanuntate, una la chimie si una la educatie democratică, ca am luat un 4 la franceza si ca am adormit la matematica. Am plecat acasa după ore, si cum am ajuns m-am pus pe halit. Am luat cate ceva din tot ce era prin frigider. Abia când m-am simtit cu burta plina, m-am dus in camera mea si m-am aruncat in pat. M-am uitat din nou in oglindă si realizasem ca trebuia sa dau jos câteva kilograme care apăruseră pe neasteptate. Am pornit laptopul pe un program de slăbit, si timp de 30 de minute am facut sport. La final eram deja epuizată, mi-am facut dus si apoi m-am culcat.
****
AliceDupă ce am dormit cam 2-3 ore in jurul dupa-amiezii, se făcuse ora 6. Am luat pe mine o pereche de colanti gri, un maieu negru simplu si niste botosi de casa in picioare. Am coborât jos dar nu i-am gasit decat pe Erica si Brad care stăteau si discutau pe canapea, pe Jenn si Cassie care încercau sa faca o prăjitură, si pe Holden...Asta e momentul!
-Hei..Putem vorbi putin?l-am intrebat eu iar el si-a ridicat privirea din telefon.
-Hmm, sigur, a zis el si s-a ridicat. Hai afara ca e vremea destul de buna.
Ne-am asezat pe balansoarul din curte, dar pot sa zic ca nu avusese dreptate in legătură cu vremea. Deja îmi era foarte frig.
-Poftim, a zis inmanandu-mi hanoracul sau negru.
-Mersi, i-am zis zâmbind.
-Despre ce voiai sa vorbim?m-a intrebat el si pentru câteva secunde am tacut. Nu prea stiam cum sa incep.
-Pai...Ce ai zis mai devreme..Este adevarat?l-am intrebat eu si speram sa înțeleagă la ce ma refer.
-Da, normal. Nu as fi mințit niciodata cu asa ceva, m-a asigurat el.
-Nu stiu ce sa zic..Chiar nu stiu, i-am zis eu confuză.
-Te înțeleg daca nu vrei sa-
-Of idiotule nu asta am vrut sa zic. Stii ceva?Nu prea ma descurc la cuvinte, am zis eu si m-am năpustit asupra buzelor sale. La inceput s-a mirat, dar pe parcurs m-a luat de talie si m-a pus in poala lui sarutandu-ma.
-Ce vrea sa însemne asta?m-a intrebat el zâmbind.
-Stii...E cam ciudat sa zică o fata asta, am spus eu amuzata.
-Bine atunci...Alice Malik, vrei să fii iubita mea?m-a intrebat el pe un ton foarte serios.
-Hmm nu, am zis încercând sa par la fel de serioasa ca el.
-Poftim?
-Normal ca da cap de nuca ce esti, am zis eu si m-a tras in bratele sale.
-Te iubesc, a zis sarutandu-ma pe frunte.
Am stat câteva minute bune in balansoarul acela. Pur si simplu stăteam imbratisati, fara sa vorbim. Evident, pana ne-a întrerupt Hayden.
-Porumbeilor, îmi pare rău ca stric momentul romantic. Noi ne uităm la un film. Vreti si voi sau continuati sa priviți in zare?ne-a intrebat el ironic si eu mi-am dat ochii peste cap.
-Retardatule...Avem pop-corn?am intrebat eu.
-Logic..Când vreodată nu am avut?
-Perfect..Venim si noi, am zis eu si am intrat in casa.
Jenn si Amber ma priveau curioase, si eu doar am aprobat din cap si ele au batut din palme fericite.
-Asa deci..Ce film a rămas sa vedem?a intrebat Erica venind din baie.
-Nerve...Daca tot nu am fost la cinema, macar aici sa il vedem, a zis Scott amuzat butonand laptopul.
Ne-am asezat fiecare pe unde am nimerit, si filmul a inceput.
-Ba Scott...Ce dracu e cu calitatea asta asa de proasta?s-a plâns Colin.
-Ete fițe...Imi pare rău ca nu avem si ochelari 3D pentru tine, a zis Scott dandu-si ochii peste cap.
-Tăceti dracu odată!E prea interesant filmul ca sa il stricați voi cu prostia voastră, s-a răstit Jennifer nervoasă si imediat au tacut.
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...