Capitolul 45

70 5 0
                                    

Holden

-Nu ii mai suport nici pe ei nici regulile lor, a zis Scott catre Jennifer cu o voce pe care el o numea soaptă.

-Suntem chiar aici jegosule, a zis Brad putin amuzat.

-Asa si?Pupati-ma in cur, a zis Scott întorcându-se la iubita sa.

-Of of, oare cu cine o semăna băiatul asta?s-a întrebat Niall si toata lumea a ras.

-Sigur nu cu mine, a zis Perrie oripilata.

-Mama, am si parti bune. Si alea de la tine, a zis fiul ei zambind.

-Nu comentez, a zis Niall.

-Ce e cu muzica asta?ne-a întrebat Megan privind in jur. Toti ne-am uitat la ea pentru ca nu se auzea nimic.

-Are auz de vampir nebuna, a zis tata si ne-am uitat socati la el. Ce, ma mai uit din cand in cand cu Alison.

-Păcat ca nu sunt vampir scumpule. Cred ca te-as fi transformat in vampir si ti-as fi rupt gatul doar ca să rad de tine, a zis Megan. Nu din nou!

-Nu te-as fi lasat sa scapi. Ti-as fi bagat un tarus în inima scumpo, a zis din nou tata.

-Prea multe seriale, am zis eu plictisit.

-Fiule, sunt sigur ca si Alice se uită. Te-ai putea uita cu ea ca poate mai obtii si tu premii, a zis tata facandu-mi cu ochiul.

-Tata, nu trebuie sa ma uit la un afurisit de serial cu ea ca să facem sex, am zis eu deloc rusinat. Alice m-a inghiontit putin. A, se pare ca nu ii convine ca am zis lucrurile astea de fata cu tac-su.

-Zayn, nu te mai uita asa la ea. E aproape majora, stie ce face, a zis Niall.

-Tu nu ai fata si nu stii cum e, a zis brunetul.

-Vedeti ma prostilor ca am avut dreptate?Uite muzica aici si ce dracu o fi asta, a zis Megan

In fata noastra se afla un fel de scena improvizata, multi dansatori si cantareti si de asemenea multe tarabe, unele cu haine si altele cu mâncare.

-Mhmmmm, mâncare, a zis sora mea mangaindu-si burta care se face din ce in ce mai mare pe zi ce trece. Inca nu ma pot obisnui cu faptul ca voi fi unchi.

-Off, eu vreau la plaja, a zis Erica bosumflandu-se.

-Erica, nu imi supăra iubita si copilul ca te mananc, a zis Scott.

-Singurul care o mănâncă sunt eu, a zis Brad foarte serios.

-Alo alo, fata mea nu e de mâncare, a zis Louis furios. Puteti sa o mâncati din priviri dar atat.

-Eu totusi ma intreb ce e aici, a zis Eliot privind in jurul lui. Cred ca eram cam singurii prosti care nu stiau despre ce e vorba.

Mi-am simtit dintr-odata mana trasă de cineva. Cand ma pregateam sa ma dau înapoi, am dat cu ochii de o brunetă superba cu ochii verzi. M-a obligat practic sa dansez desi nu voiam.

-Alo alo, gagica, el e iubitul meu, a zis Alice apărând dintr-o data langa mine

Bruneta s-a uitat confuza la iubita mea. Cel mai probabil nu înțelegea o iota, asa ca s-a strambat putin si dupa m-a carat din nou dupa ea la dans. Nu au trecut nici 10 secunde, ca Alice a venit din nou si ne-a întrerupt. Partenera mea si-a dat ochii peste cap si eu nu stiam cum sa imi stăpânesc râsul. Alice a inceput sa gesticuleze nervoasă, arătând spre ea, apoi spre mine si iar spre ea. Bruneta a inteles intr-un final ca sunt luat si a zâmbit. M-a întrebat din priviri dacă e vreunul singur din grupul nostru, si i-am arătat catre Eliot pe care l-a luat imediat la dans.

*****

-Sunteti multumiti acum?Nu fusaram la plaja, dar in schimb staturam la un târg ca sa se bage Eliot pe o combinatie de 1 săptămâna, a zis Erica nervoasă in timp ce ne întorceam spre hotel.

-Ho mama ca nu au intrat zilele in sac. Daca nu te bronzezi acum, iti promit eu ca mai mergem o data la mare vara asta, i-a zis Jade satenei încăpățânate.

Imediat cum am intrat in dormitorul nostru, m-am aruncat in pat in timp ce Alice făcea nu stiu ce prin cameră.

-Iubito, ai fost genială azi. Daca asa arata crizele tale de gelozie, atunci le iubesc, am zis eu privind-o.

-Trebuie sa stie toata lumea ca nu e voie să se atingă de ce e al meu, a zis ea venind langa mine in pat.

Am luat-o de talie, am urcat-o peste mine, si mi-am lipit buzele de ale ei cu cea mai mare viteza. Felul in care limbile noastre se contopeau ma făcea sa uit de tot si de toate.

Exact cand eram gata sa mergem mai departe, telefonul hotelului de pe noptieră a inceput sa sune.

-Alo, Holden tu esti?m-a întrebat Hayden.

-Nu ba, e moartea cu coasa. Sper ca ai un motiv bun, am zis eu nervos.

-Sigur. Imbracati-va ca mergem la o fuga in mare, a zis si a inchis.

-Se pare ca trebuie sa o lăsăm pe altă dată. Cică acum mergem la plaja sau nu stiu ce rahat, am zis eu dar Alice părea foarte încântată. Ma bucur ca macar tu te bucuri.

- Of Doamne suparaciosule..de parca nu am face sex suficient de des, a zis ea in timp ce se îmbrăca.

-Stii cum zic eu mereu...Intotdeauna e loc pentru mai mult, am zis eu facandu-i cu ochiul.

-Esti un obsedat, a zis dandu-si ochii peste cap. Acum hai sa mergem.

Imi cer mii de scuze pentru intarziere,dar am fost plecata la munte timp de o săptămână si internetul nu prea mergea.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum