Capitolul 18

176 10 0
                                    

Cassie

Este marți dimineața..O dimineata ca oricare alta...Stai ce?Marți????

-Fuck fuck fuck, am tipat eu sărind din pat, speriandu-l pe Colin.

-Ce-i iubire?ma intreaba el încă cu fata in perna.

-Imi dădui seama acum ca azi am test la istorie si nu am invatat  nici macar un cuvânt, am zis eu nervoasă.

Cum era abia 6, l-am lăsat pe Colin sa doarmă si eu m-am străduit sa inteleg ceva la lectia asta. După o jumătate de ora, stiam destul de bine..Nu la perfecție dar suficient pentru 7-8. Am inchis caietul si l-am băgat in ghiozdan împreună cu restul caietelor si cărților.

M-am asezat in fata dulapului, scoțând o cămasa alba cu dungi negre cu umerii goi, o pereche de blugi negri si o pereche de sandale negre. Parul mi l-am aranjat puțin cu peria, dându-l mai apoi pe spate.

L-am trezit greu si pe Colin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

L-am trezit greu si pe Colin. Greu e putin spus. Ducându-ma din 5 in 5 minute la el ca sa ma asigur ca nu adoarme la loc, nu era pe lista mea cu priorități. Abia când s-a ridicat complet din pat, am fost linistită si m-am asezat la masuta de machiaj. Am aplicat putin fond de ten, fard de sprâncene si fard de pleoape care îmi scotea ochii albastri in evidență.

-Te rog Colin!Misca-te odată!Am tipat eu ca sa fiu sigura ca ma aude. Era de 15 minute in baie.

După câteva secunde a iesit, si trebuie sa recunosc ca a meritat asteptarea. Era super sexy.

-Gata iubita!Mai arătăm eu asa de bine daca nu stăteam atat?m-a intrebat el pervers si eu l-am privit mai bine. Evident ca purta doar un tricou alb si niste blugi negri, dar care arătau fermecător pe el.

-Of Doamne..Tu oricum arăți bine mereu, i-am zis eu. Si chiar asa era.

-La fel ca tine. Suntem doi perfecți, a zis el ironic imbratisandu-ma.

-CASSIE SI COLIN!DACA NU COBORATI IN SECUNDA ASTA URC PESTE VOI SI NU ÎMI PASĂ IN CE IPOSTAZA VA PRIND, a tipat Alice de jos la noi.

-A dracu de nebună, a zis Colin făcându-si cruce si apoi am coborât.

-Deci va era frica sa urce..Cine stie ce făceați voi doi nebunilor, a zis Eliot pe un ton pervers.

-De fapt, stăteam imbratisati. Nimic mai mult, am zis eu indiferenta.

-Ce romantic...Acum hai sa mergem.

De data asta am mers in masina cu Amber si Hayden si am regretat GRAV. Gura mai mare ca a ei nu are nimeni. Si se ceartă mai rau decat ma certam eu cu Erica pe păpusi când eram noi mici. Si certurile noastre erau urâte rau. Cel putin asta credeam pana i-am auzit pe ei doi. Cred ca pana si Erica cu Brad se simteau mai bine cu Alice si Holden in masina. I-am mulțumit lui Dumnezeu in momentul in care am ajuns la scoala.

-Jennifer..Esti o fata extraordinara. Dar ii blestem pe fratii tai. Mai ales pe Hayden, i-am zis eu iar ea a ras.

-Ce a mai facut acum idiotul?m-a intrebat ea amuzată.

-Nu am mai asistat la o ceartă asa de mare ca intre el si Amber de foarte mulți ani, i-am zis eu exasperata. Ăstia doi daca ar fi împreună, nu vreau sa îmi imaginez ce ar iesi.

-Draga mea...Iti spun sa te astepti la ce e mai rau.. Pentru ca eu am un sentiment ca nu mai e mult pana ii vedem împreună, mi-a zis Jennifer si apoi a plecat spre dulapul ei.

Oh shit...Nu vreau sa îmi imaginez cum va ajunge casa noastra..Deja avem doua cupluri de gemeni in care se urla excesiv de tare. Mi-am luat cărțile de istorie din dulap, si m-am dus in clasa abia după ce s-a sunat. Aveam un feeling ca atunci când voi primi subiectele nu voi mai stii nimic. Din pacate nu a fost doar o presimțire. Toate subiectele erau formulate ca dracu si abia daca am reusit sa rezolv 4 din 7. La sfarsitul orei i-am predat lucrarea profei si i-am aruncat o privire scarbita.

Jennifer

După ora de filosofie, mi-am dus cărțile la dulapior, luandu-le pe cele de engleza.

-Hei Jenn!Ce mai faci?m-a intrebat Caleb imbratisandu-ma prieteneste.

-Ma pregateam de ora..Tu?

-Imi era dor sa mai vorbim si voiam sa vad ce mai faci.

-Salut frate, a zis Scott apărând din senin si dând palma cu Caleb. Ce mai faci?

-Eu mai nimic..Voi?

-Cu nebunii nostri din familie..Deja imi crapă capul...In fiecare seara taca-taca-taca...Daca credeam ca Jenn e gălăgioasă, m-am înselat amarnic, a zis Scott iar cei doi băieți au ras.

-Barbara ce mai face?l-am intrebat eu. Ce păcat ca sora lui nu era la fel ca el. Cel putin mi s-a părut mult mai fitoasa.

-E si ea pe aici pe undeva...In cautare de iubit mai mult ca sigur. M-am saturat. In fiecare seara povesteste acasa, parca ar fi un casting la Burlacita, evident ea fiind Burlacita, a zis Caleb ofticat si noi am ras.

-Eh Caleb...Are pretentii fata...Nu isi permite sa umble cu orice băiat. Sa fim seriosi, a zis Scott ironic iar Caleb si-a dat ochii peste cap.

Când s-a sunat, ne-am luat la revedere de la Caleb si am plecat împreună cu Scott catre ora de filosofie. Era printre putinele ore pe care le aveam împreună. Ne-am asezat in ultima banca de pe rândul de la geam si eu m-am pus cu capul pe masa, adormind  mai mult ca sigur. Nu exista nimic mai plictisitor decat ora doamnei O'Conner.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum