Capitolul 15

176 11 5
                                    

Alice

Azi e luni. Încă o saptamana de scoala...Am oprit alarma enervantă, dând cu telefonul de noptieră ca sa se oprească. Mi-am întins bazinul in spate, in încercarea de a ma trezi.

-Amber când ti s-a dezvoltat musculatura asa de mult?am intrebat-o eu mirată. Nu am primit niciun raspuns si mi-am întors capul catre...Holden??!

-Ce mama dracu cauti aici si unde e Amber?l-am intrebat eu nervoasă ridicându-ma instant din pat.

-Ho ma ca nu te-am violat. Si Amber face micul dejun, mi-a răspuns Holden analizandu-mi corpul in pijamaua alba.

-E de ajuns ca ma violezi din priviri. Si te întreb din nou, ce cauti aici?

-Pai am vrut sa vad ce faci. Si când te-am vazut ca dormi, am mai stat langa tine. Esti mai drăguță când dormi. Asta pentru ca pot sa te mângâi fara sa tipi la mine si pot sa iti spun anumite lucruri fara sa le auzi, a zis Holden privind in gol.

-Uite...Imi pare rău ca sunt asa rece si dură cu tine, dar pur si simplu eu vreau sa îmi demonstreze un băiat ca ma iubeste..Nu doar din vorbe, am zis eu asezandu-ma langa el pe pat.

-Si ce ar trebui sa mai fac ca sa te castig?Ti-as aduce si luna de pe cer daca as sti ca asta iti doresti, a zis el privindu-ma cu ochii aia patrunzatori. Ala a fost momentul in care am cedat tentatiei.

M-am aruncat efectiv peste el, in timp ce il sarutam. A rămas pentru câteva secunde blocat, dar după a continuat sa ma sărute. Hm, trebuie sa recunosc ca îmi era dor de buzele lui. Prima si ultima data când ne-am sarutat a fost acum 2-3 ani la nu mai stiu ce petrecere când am fost provocați. Si-a băgat mana pe sub tricoul meu de pijama, iar pielea mea de pe abdomen s-a zburlit imediat odată cu atingerea lui.

-*tusit sarcastic*. Odată cu auzul tusitului din dreptul usii, am sarit de pe Holden aterizand in cealalta parte a patului. Amber ne privea din usa cu o fata uimită si curioasă.

-Tu afara, i-a zis lui Holden si acesta s-a ridicat plecând, nu inainte sa îmi zâmbească.

-Ce mama dracului am pierdut?m-a intrebat Amber bagandu-si capul in dulap.

-Pai mai nimic...M-am aruncat pe el efectiv, am zis eu iar fata ei s-a întors la 180 de grade.

-Ce ai facut?Chiar asa mare e tentatia?Holden trebuie sa ajungă ca frati-su...A inceput sa se conformeze situației, a zis sora-mea amuzată.

-Nu te supăra ca iti zic..Dar daca face asa pentru ca nu il mai intereseaza de tine si se reprofileaza catre Barbara?am intrebat-o eu pe Amber.

-Nah..Si daca e asa, il fac eu sa o uite imediat, a zis ea foarte sigura pe ea.

-Cum crezi tu...Eu cred ca l-am ținut suficient pe Holden in friendzone..Cred ca o sa renunț la asta. Si cel mai bine ar fi sa faci si tu la fel, i-am zis aruncând niste haine pe pat.

-O sa ma gândesc la asta.

Am ales o pereche de blugi negri cu câteva rupturi, o bluza alba cu o geaca maronie pe deasupra, o pereche de ghete negre in picioare, si ca accesorii un fular, o pereche de ochelari si o pălărie.

Am ales o pereche de blugi negri cu câteva rupturi, o bluza alba cu o geaca maronie pe deasupra, o pereche de ghete negre in picioare, si ca accesorii un fular, o pereche de ochelari si o pălărie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Amber si-a ales o pereche de blugi albastri rupti in genunchi, o bluza in dungi cu umerii goi, o pereche de pantofi albi si pe cap o bentita rosie care se potrivea perfect in contrast cu rujul.

Amber si-a ales o pereche de blugi albastri rupti in genunchi, o bluza in dungi cu umerii goi, o pereche de pantofi albi si pe cap o bentita rosie care se potrivea perfect in contrast cu rujul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ne-am îndreptat amândouă parul si am coborât jos.

-Neata lume!i-am salutat eu si m-am trântit pe canapea după ce am luat un măr de la bucătărie. Toți coborasera cu exceptia lui Scott si Jennifer.

-Ii mai asteptam mult pe ăstia doi?a intrebat Brad cascand. Posibil ei sunt de ceva timp aici.

-Gata am venit, a zis Jenn venind alaturi de Scott cu niste fete obosite.

-Vedeți ma ce obosiți sunteti daca toata noaptea stati sa rupeti paturi?i-a intrebat Colin.

-Ce dracu zici ma tu?Cum a intrat in camera s-a întors cu curul la mine. Vezi Doamne ea e obosită, a zis Scott imitandu-i vocea lui Jenn.

-Daca mai comentezi iti promit ca nici asta-seara nu primesti nimic, l-a amenintat Jennifer.

-Nu scumpo..De data asta nu mai scapi din mâinile mele, a zis Scott încercând sa imite un leu in călduri dar i-a iesit mai degrabă un caine in călduri.

Jennifer si-a dat ochii peste cap, si noi ne-am îndreptat spre masini.

-Erica, Brad si Scott veniti cu mine, a strigat Jennifer.

-Eliot si Hayden hai cu mine, a strigat Amber.

-Eh..Se pare ca m-am pricopsit cu 2 porumbei si cu un cap de strut, am zis eu indiferenta si m-am urcat la volan.

-Cassie poți te rog sa stai in fata?Te rog, te rog, am implorat-o eu.

-Nu..Eu voi sta cu Colin in spate. Sta Holden in fata, a zis ea zâmbind si eu i-am arătat degetul mijlociu.

Holden s-a urcat langa mine si am încercat sa il evit. Asta pana când si-a pus mana pe piciorul meu, dar i-am indepartat-o rapid.

-De ce reactionezi asa?Ai uitat deja ce s-a intamplat?m-a santajat el. Urgh, de ce nu m-am gandit la asta?

-Chestia aia nu a însemnat nimic. Sa iti intre bine in cap, l-am anunțat eu.

- Am uitat ca tu nu stii sa iti asumi consecințele, a zis el ironic si eu mi-am dat ochii peste cap.

-Ti-am zis doar ca nu a însemnat nimic pentru mine..Si cred ca nici pentru tine, am zis eu indiferenta.

-Daca ai sti tu adevarul, a mormăit el intorcandu-si capul.

-Ce adevar Holden? Daca nu îmi spui, normal ca nu il stiu, i-am zis eu nervoasă.

-Te iubesc femeie!

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum