Capitolul 44

84 8 0
                                    

Harry

-Hai Niall frate. Mai cu talent, am urlat eu la prietenul meu care acum stătea cu capul pe bar.

-Nu mai pot ba. Am băut o grămadă. Nu stiu cum tu mai rezisti, a zis el si de-abia l-am auzit.

-Sincer nici eu nu stiu. Bai alo. Baieti, voi ce dracu faceti?Ne distrăm sau stam ca bosorogii?

Zayn, Louis, Liam si Nick s-au strambat la mine putin dupa care mi-au făcut un semn subtil spre copiii si soțiile noastre.

Jennifer si Scott intrau în pământ de rusine iar Alison si Perrie ne-au aruncat o privire îngrozitoare.

-Nu vreau sa fiu nesimțit. Dar ce e în neregulă cu ce facem noi?Adica vrem doar sa ne distrăm, am zis eu așezându-ma putin langa restul grupului.

-Ei bine problema e ca lumea din clubul ăsta are pe undeva la 20 de ani si mai este si ca toata atentia este catre voi cand nu ar trebui să fie asa, a zis Jennifer nervoasă.

-Scumpo, imi pare rau. Dar nu cred ca exista vreo persoana in acest club care sa isi fi dat seama ca am aproape 40 de ani. Fiecare e aici cu treaba lui, dar decat sa stai toata seara pe acest scaun, mai bine stau eu, am zis eu desi nu îmi doream deloc acest lucru.

-Of Doamne. Stiti ce, hai sa incercam sa dansăm cu toții si vedem cum e, a propus Jennifer. Asta e fata mea!

********

-Vezi bai Jenn, si tu nu voiai sa dansezi, a zis Louis împiedicandu-se in mers.

-Aoleuuu, nu va mai luati doar de mine. Nimeni nu vrusese sa danseze. Ok, a fost o seara smechera, dacă asta e ceea ce vreti sa auziti, a zis fata mea care cred că era in cea mai buna stare dintre noi toti. Asta pentru că sarcina nu ii permite sa bea prea mult.

-Nu stiu de voi dar eu nu prea văd pe unde sau pe ce calc, a zis Jess râzând ca o proastă urmata de celelalte fete.

-Mama se pare ca te mostenesc la ce fac atunci când sunt beata, a zis Cassie dand palma cu ma-sa.

-Hai fetelor mai avem putin pana la hotel. Mai rezistati putin, am zis eu ironic dar evident ca trebuia sa imi sara cineva în cap.

-Ce imi place ca te comporti ca un erou dar probabil esti cel mai beat dintre noi, a zis Megan si m-am strambat evident la ea.

-Of, dacă o exista moment in viata asta a mea cand nu vei interveni tu ca musca in lapte.

-Nu prea cred Harold. Nu scapi asa usor de mine, a zis ea zambind malefic.

-Astia nici cand sunt beți nu încetează, a zis Rose sprijindu-se pe brațele unuia dintre băieții ei.

-Ce vorbesti iubito, cand sunt in starea asta fac si mai rau, a zis Liam.

*****

-Noaptea asta a fost.. dementiala, am zis eu trantindu-ma pe patul moale si comod din hotel.

-Da, chiar a fost. Si tu ai fost destul de dragut si înțelegător cu Jennifer..intr-un final, a zis Al in timp ce se demachia.

-Si, merit si eu o răsplată?am intrebat-o eu ranjind pervers(ca intotdeauna).

-O Doamne, nu. Ai avut suficienți ani la dispozitie sa profiti de corpul meu. Acum, am imbatranit, nu mai arat nici asa de bine, nu te pot satisface.

Am izbucnit intr-un ras ironic din care nu ma puteam opri.

-Tu te auzi ce spui?Arati si te comporti ca o persoana de 20 de ani si tu ma iei cu batranetea?E cea mai mare prostie pe care am auzit-o. Dar dacă nu vrei tu din motivele tale, este in regula, am zis si m-am intors pe o parte adormind rapid.

****

Jennifer

Am incercat sa ma ridic din pat, dar aveam o presiune puternica pe corpul meu. Mda, corpul lui Scott stătea bine mersi pe mine, storcindu-ma.

Am reusit intr-un final sa il dau jos de pe mine si sa il mut în partea lui de pat, el mormaind cateva cuvinte neînțelese si adormind la loc.

Mi-am luat telefonul mobil de pe noptieră, si imediat mi-a vibrat neîncetat in mana. Apeluri peste apeluri si mesaje la fel, in total o suta si ceva. Se pare ca ma sunase cam toata lumea. Intr-un final am apelat-o pe Alice sa vad ce mare scofală este.

-Alo?a răspuns ea pe un ton nervos.

-Ce dracu e cu cele 100 de apeluri?am întrebat frecandu-ma la ochi.

-Dadu Domnu sa răspunzi. Tu văzusi cat e ceasul?m-a întrebat si am îndepărtat telefonul ca sa vad 3 dupa amiaza?Cum am dormit atat?

-Aa, acum văzui, am zis eu putin stanjenita.

-Ai idee cam cât am incercat sa va trezim?Baturam o ora non stop la usa dar voi dormeati non stop. Nu stiu cum să iti spun dar in 10 minute MAXIM trebuie sa fiti jos sa mai ajungem si noi azi la plaja, a zis ea si a inchis imediat.

Mi-am dat ochii peste cap, dar asa cum a zis in 10 minute am fost la receptie.

-Ba ce dracu e toata chestia asta?Am venit în concediu, nu la program. Trebuia sa plecati si veneam noi mai tarziu, a zis Scott nervos.

-Sa fiti siguri ca data viitoare asa vom proceda, a zis Amber nervoasă.

-Stiti ce, copilul meu are nevoie de somn, am zis eu sperând sa fie o scuza plauzibilă.

-Si puturosenia asta blonda ce scuza are?a întrebat Hayden iar iubitul meu i-a arătat degetul mijlociu.

-Gata, nu va mai luati de el. In 4-5 luni el nu prea o sa mai doarmă noaptea. Asa ca acum trebuie să recupereze noptile care vor fi nedormite. Nu-i asa Scott?l-a întrebat mama.

-Desigur mama-soacra, a zis el zambind catre ea, apoi catre mine.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum