Capitolul 10

194 11 0
                                    

Jennifer

Am condus pana acasa, încercând din răsputeri sa ii conving ca sunt in regula. M-am dus in camera mea si mi-a iesit in ochi cântarul. M-am asezat pe el si....Wtf?!Când m-am ingrasat 2 kg?Of eu clar trebuie sa o iau mai usor cu mâncarea. Ca tot veni vorba de mancare, mi-e foame. Dar nu, nu trebuie sa mănânc.

Am băgat capul in dulap căutând tinuta perfecta. Nu, nu pot face asta singura.

-Amber, Alice, Erica si Cassie toate la mine in camera acum cu tot ce vă trebuie pentru petrecere, am tipat eu si in 10 secunde toate au fost la mine in camera. Nu ma pot pregăti singură. Ne pregătim toate aici, am continuat eu când le-am vazut fetele confuze.

-Eu ma duc sa ma spăl pe cap. Cine mai vrea?ne intreaba Erica dand drumul la apa in cada mea enormă.

-Eu, am raspuns toate la unison. Ne-am aruncat hainele pe jos si pe pat si ne-am băgat in cada toate 5.

Am dat radio-ul la maxim si toate am inceput sa cântăm melodia Work from home, in timp ce ne aplicăm samponul pe par.

-Ce dracu e gălăgia asta?Vai de viata mea, a zis Colin intrand in camera mea urmat de toți băieții.

Am scăpat dusul din mana, si m-am acoperit cu mâinile atat cat am putut la fel ca fetele. Băieții aveau niste priviri socate dar perverse.

-Ce morții vostri stați si va uitati?Si cum intrați in camera unei fete fara sa bateti la usa. Sunteți, niste nenorociti, asta sunteti, a tipat Amber la ei dar in loc sa facă ce li s-a spus, au stat in continuare sa ne privească.

-Bai voi nu mai auziti bine?Afara imediat, am urlat eu cât m-au ținut plămânii

-Ho nebuno. Noi am batut la usa dar sunteti prea atente la muzica ca sa auziți si ce se intampla in jurul vostru, spune Scott amuzat si după băieții se îndepărtează usor.

-Bai cred ca îmi retrag cuvintele. Femeile din familia noastra sunt...Zici ca sunt vedete porno, zice Eliot si toți băieții pufnesc in ras.

-Doamne asta e nebun, zice Cassie traumatizată.

-In sfarsit, zicem toate după ce băieții au plecat din camera.

După o ora am terminat cu baia si după ne-am uscat fiecare pe par.

-Asa fata. Hai sa vedem in ce te îmbrăcăm, a zis Erica ganditaore privindu-mi dulapul. Asta e, a zis intinzandu-mi mai multe articole vestimentare.

-Te ador. Esti cea mai tare, am zis eu imbratisand-o.

Ne-am ocupat apoi de par si de machiaj pana când am fost gata la acest capitol.

-Eu zic sa ne îmbrăcăm ca acolo putem sa mergem la ce ora vrem, propune Alice si fiecare se îmbracă.

Eu nu am purtat ceva prea sofisticat,dar totusi destul de sexy. O fusta negru cu alb care abia îmi trecea de fund, un top gri, o pereche de sosete albe, lungi si o pereche de pantofi nude.

 O fusta negru cu alb care abia îmi trecea de fund, un top gri, o pereche de sosete albe, lungi si o pereche de pantofi nude

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum