Jennifer
După un prânz bine-meritat cu prietenii mei, am observat ca se făcuse 1 p.m. si era cazul sa urc sa ma pregătesc. Pentru inceput, am renuntat la pijama pentru a face un dus. M-am relaxat sub apa calda, dar apoi m-am privit in oglindă. Am vazut ca am cam luat proporții si mi-au trecut prin cap toate momentele in care am vomitat. Mi-am zis ca trebuie neaparat sa îmi fac timp sa merg la un doctor. Sa nu am Doamne fereste gastrita sau cine stie ce boala. Mi-am înfășurat un prosop in jurul taliei, si m-am dus catre dulap pentru a alege ceva potrivit de îmbrăcat.
Am ales un pulover gri gros destul de lung, in comparatie cu fusta albă foarte scurtă si in picioare o pereche de New Balance gri. Parul mi l-am prins intr-o coadă de cal si la machiaj am optat pentru ceva natural. Ceasul era 2:30 p.m. si am decis sa cobor.
-Eu plec. Ne vedem mai târziu, le-am zis eu iar ei m-au salutat. Scott s-a ridicat si m-a îmbrățișat.
-Ai grija. Te iubesc. Pa-pa, mi-a zis el sarutandu-ma pe frunte si apoi pe buze.
-Si eu te iubesc.
M-am dus catre cafeneaua unde aveam sa ne întâlnim, si l-am zarit pe Caleb la o masa înăuntru.
-Buna Caleb, l-am salutat eu zâmbind si asezandu-ma langa el.
-Hei Jenn, a zis el privindu-ma.
-Am întârziat?am intrebat eu putin speriată. El avea deja o cafea comandată.
-A, nu, stai linistită. Eu am ajuns mai devreme ca nu aveam ce face, a zis iar eu m-am linistit putin.
-O cafea cu lapte te rog, am zis când fata a venit sa îmi ia comanda.
-Si despre ce ai vrut sa vorbim?ma intreaba el.
-Pai..Sper ca nu te vei supăra pe mine..Esti un băiat foarte de treabă si drăguț si m-am inteles foarte ok cu tine...
-Dar l-ai ales pe Scott, a zis el in locul meu si eu l-am privit uimită. Ma asteptam. Si e in regula. Am inteles ca va cunoasteti de mult si chestii..Eu te plac..Dar vreau ca tu sa fii fericita..Si mai vreau sa stii ca eu voi fi oricand acolo pentru tine in caz ca vei avea nevoie, mi-a zis el zâmbind sincer si dulce.
-Wow nu mă asteptam..Chiar m-ai surprins...Placut..Si iti multumesc. Cu siguranță mi-as dori sa rămânem in relații ok, ca niste prieteni, am precizat eu.
-Desigur. Apropo sa ii saluți pe toți din partea mea si felicitări pentru tine si Scott, a zis el iar eu am multumit. A si am trimis pe cineva sa va aducă masinile acasa.
-Mulțumim mult!Nu trebuia sa va deranjați!Am zis eu.
Am mai discutat apoi chestii despre fiecare si ne-am cunoscut mai bine. După o ora si jumatate am decis ca ar cam fi timpul sa merg acasa.
-Imi pare foarte bine ca am vorbit. Ne vedem la scoala, am zis si l-am îmbrățișat prieteneste.
-Si eu ma bucur ca am discutat. Pa-pa, a zis el si ne-am îndepărtat.
Mi-am pus castile in urechi pe drumul la întoarcere pentru a nu ma plictisi. Am zărit pe partea dreapta a străzii o clinică si mi-am adus aminte de problemele mele cu vomitatul. Am intrat înăuntru.
-Buna ziua!As vrea sa îmi fac o programare pentru ecografie, am zis eu catre fata satena de la recepția clinicii.
-Buna..Primul loc liber il avem....miercuri la ora 14:00, mi-a zis ea zâmbind după ce a verificat ceva pe calculator.
-E perfect atunci, am zis eu. La revedere!
-La revedere!mi-a zis ea zâmbind prietenește.
Mi-am continuat drumul spre casa, norocul meu ca nu era foarte lung. Am intrat in casa, fix in mijlocul unei bătăi cu perne. Am încercat sa trec nevăzută prin harmalaia din living...Dar cum speranța moare ultima, am simtit cum o pernă ma loveste din plin in fata, iar obrazul meu s-a întors spre dreapta. Odată cu prezența mea, toata agitația s-a oprit, atenția fiind captată catre mine.
-Nu ai facut asta, am zis eu amenințător catre Scott când mi-am dat seama ca el a aruncat perna.
-Oh ba da, a zis el si imediat am aruncat geanta jos si am sărit peste canapea la propriu.
-Stop!Pana Jenn nu isi ia o pereche de colanti sau ceva facem pauza, a zis Scott si eu mi-am dat ochii peste cap.
Bine nemernicule, bine...
Am urcat in camera mea luandu-mi o pereche de pantaloni scurți albastri, un maieu negru mulat fara sutien, niste botosi de casa, iar parul mi l-am prins intr-un coc dezordonat.
-Nu am precizat ca te duci sus ca sa te îmbraci?ma intreaba Scott când ma vede.
-Ai zis sa merg sa ma schimb..Si plus ca sunt îmbrăcată dragul meu, i-am zis aratandu-i corpul meu in jos.
-Bine vezi tu, mi-a zis si m-a aruncat pe canapea si el peste mine. A inceput sa ma gadile pe burta, unde stia ca nu pot rezista. Începusem sa spun tot ce îmi venea la gura, si toți ma priveau socati de înjurăturile care probabil nu aveau nici un sens.
-In-ce-tea-za te rog, am silabisit eu dar el nici de-al dracu nu se oprea. La un moment dat s-a oprit din gadilat, dar a inceput sa ma sărute.
-Iiiu luati-va o cameră, a zis Eliot vrând sa para dezgustat.
-Eu nu ma misc de aici. Daca nu va convine, plecați voi. E simplu, a zis Scott si după a continuat cu saruturile.
-Eu ma simt ciudat sa se holbeze toata lumea. Asa ca ori urci sus, ori nu mai primesti nimic, l-am amenintat eu si a sărit imediat de pe canapea, urcând scările in galop.
-Speram sa ii fie lene si sa nu meargă, am zis eu si toți au ras. Il iubesc pe Scott, dar chiar sunt obosită.
Asa ca am urcat in camera, m-am trântit in pat si m-am întors cu spatele la el.
-Hei hei, ce faci?m-a intrebat Scott.
Oh, nu. L-am ignorat pretinzând ca dorm.
CITEȘTI
Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editare
FanfictionAcesta este al doilea volum al cartii "Dragoste Intamplatoare". Noi prieteni,noi aventuri,o noua generație de prieteni.Cei trei frați Styles împreună cu prietenii lor din copilărie,se afla in ultimul an de liceu,respectiv clasa a 9-a.Sunt o familie...