Capitolul 43

100 7 0
                                    

Erica

-Si cum a fost ziua voastră?l-am intrebat eu pe Brad dupa ce am iesit din dus.

-Eh, ok. Am fost la o scurta plimbare prin împrejurimi si dupa la sala. Pe tine nu te mai intreb ca imi dau seama dupa cele 200 de plase de cumpărături.

-Ce vrei, asta e relaxarea noastra, a femeilor, am zis eu iar el si-a dat ochii peste cap.

-Asta inseamna ca tu te relaxezi aproape zilnic, a zis el râzând.

-Oh mai taci, i-am zis aruncând in el cu prosopul de pe mine.

Mi-a străbătut tot corpul cu privirea cu nerusinare timp de câteva secunde bune.

-Mi-am cumparat o rochie si o sa o port acum, l-am informat eu desi stiam ca putin ii pasa lui aceste detalii.

Am luat pe mine rochia de un verde mai inchis si am aranjat decolteul pe sâni.

-Iubito eu inteleg ca tu ai sani dar nu trebuie sa stie tot clubul asta, a bombanit el nervos.

-Eu in locul tau m-as mandri cu o iubita asa frumoasa ca mine, am zis admirandu-ma in oglinda.

-Crede-ma ca o fac, a zis el privindu-ma fara încetare.

-Atunci taci draci din gura si treci si imracata-te, am urlat eu la el.

A bombanit ceva inteles doar de el dar dupa a facut ce i-am zis.

Jennifer

M-am privit in oglinda pentru a mia oara, dar era ceva ce nu imi placea.

-Ce e iubito? M-a intrebat Scott venind in spatele meu.

-Nu stiu...Ma fac din ce in ce mai grasa si nimic nu mai arata bine pe mine. E si ciudat. Eu grasana sa merg pe undeva cu tine, o bunaciune pe care o vor toate fetele.

-Doamne tu te auzi ce spui? Sarcina asta e un lucru superb. Si crede-ma, felul in care rochia asta ti se aseaza pe fund si pe sani ii face pe bărbati sa nu le pese ca esti gravidă, mi-a soptit el la ureche intr-un mod senzual care ma înnebuneşte. Asa ca lasa-ma cu prostiile si hai sa ne distram.

 Asa ca lasa-ma cu prostiile si hai sa ne distram

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Mare distractie cu tata pe aici. Ce dracu l-o fi apucat?

-Nu stiu ce sa zic. Ca orice tata vrea sa-

-O nu nu. Nu incepe cu chestiile astea. Tu nu vei fi asa cu fata noastra!

-O ba da.

-Ba nu.

-Eu zic sa nu ma enervezi, am zis eu deja nervoasă.

-Fac asta doar pentru fetita noastra. Altfel mi-ar fi placut sa te mai tachinez putin, a zis Scott scoțând limba la mine.

-Ai vorbit cu Emma?l-am intrebat eu in timp ce ne aflam in lift.

-Da. Mi-a trimis locația si a zis ca a făcut rezervare. Si cică vine astăzi cel mai smecher DJ de prin zona.

Am coborât jos unde eram toți, cu exceptia lui Louis, Jade si Zayn.

-Eu zic sa ne asezam undeva. Stiti bine ca Jade si Louis trebuie sa testeze patul oriunde se duc, a zis Jess dandu-si ochii peste cap.

-Chiar puteam sa traiesc fara sa stiu asta dar ok, a zis Erica dezgustata.

-Aoleu si dobitocul ala trebuie sa stea sa isi dea cu 3 tone de fixativ in cap, a zis tata făcând referire la Zayn.

-Alo, oaie, spre deosebire de tine, sotul meu stie sa foloseasca un pieptan si parul lui are o forma, a zis Megan ironică si deja stiam ce urmează.

-Tu sa nu te iei de parul meu vulpita. Parul meu cucereste femeile, a zis tata mândru.

-Daaa, esti atat de sarmant si cuceritor încât-

-Gata!Am tipat eu, Amber si Alice la unison.

In câteva secunde au iesit pe usa liftului o Jade ciufulita si un Niall....un Niall.

-Am întârziat?a intrebat blondul privindu-ne pe fiecare in parte.

-Din fericire nu sunteti ultimii. El e ultimul, a zis Liam arătând catre Zayn care alerga acum spre noi.

-Ba scuza-ti-ma dar mi s-a terminat tubul de fixativ si a trebuit sa caut la fiecare camera o persoana disponibilă sa îmi împrumute. M-am certat cu vreo 3 babe si 2 mosi, dar pana la urma am gasit o cucoană care mi-a oferit putin din tubul ei, a zis Zayn de parca ne interesa.

-Mda...Interesant. Acum hai sa mergem ca ne asteapta nepoata-mea, a zis Perrie si toți am urmat-o in afara hotelului.

***

Câteva minute mai tarziu, am gasit locul unde ne-a zis Emma sa ne întâlnim. Cred ca era unul dintre cele mai fitoase din oras, pentru ca era o coada care se întindea pana in capătul străzii. Emma ne-a facut cu mana si s-a apropiat de noi însoțită de un băiat superb.

-Buna lumee, a zis Emma salutand întregul grup. Eu sunt Emma, iar el este viitorul meu sot, Alex, a zis ea prezentandu-l pe brunetul cu ochi albastri de langa ea.

I-am multumit lui Dumnezeu ca aveam rezervare si ca nu trebuia sa îmi petrec jumatate din seara doar stand la coadă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

I-am multumit lui Dumnezeu ca aveam rezervare si ca nu trebuia sa îmi petrec jumatate din seara doar stand la coadă. Am fost dusi intr-un colt al clubului imens, unde aveam o masa si niste canapele.

-Uite Harry...Imi aduce aminte de tinereturile noastre, a zis Niall.Zic ca ar fi cazul sa ne distrăm asa cum o făceam pe vremuri.

O,nu.Ne veti face de ras.Tata,nu face asta.

-Sigur frate. Hai sa le dăm clasa tinerilor ăstia, a zis tata bătând palma cu blondul.

-O, nu...Asta nu se intampla, am zis punandu-mi rusinata mana la ochi cand tata si Niall au inceput sa danseze.

-Tot ce pot spune e ca va fi o noapte al dracului de lunga, mi-a soptit Scott la ureche.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum