Capitolul 54

103 8 5
                                    

Jennifer

-Iubito ce vrei sa gătesc?m-a întrebat Scott. De data aceasta, eu stăteam cu Annelise pentru ca el pregătea prin casa pentru ca venea Tyler in scurt timp.

-Doamne Scott. E doar Tyler. Vom comanda o pizza si gata. Nu te mai stresa, i-am zis eu in timp ce ma jucam cu fetita mea. Cu cat crestea mai mult, cu atat era mai dragalasa si jucăușă.

-Bine iubito, cum crezi tu, a zis el si s-a intors in sufragerie pentru a mai face putina curătenie.

Eu m-am ridicat din pat si am cautat niste hainute sa o îmbrac pe Annelise. La noi in casa, era interzis de cald asa ca am imbracat-o cu o rochiță foarte draguta albastru inchis, o pereche de pantofiori maronii si o bentita pe cap. Era atat de draguta si grasuta incat îmi venea să o mănânc. Am luat-o in brate si am facut un selfie pe care l-am postat pe snapchat. L-am văzut pe Scott stand in pragul usii cu un zâmbet enorm pe fata.

A venit si ne-a îmbrătisat strâns, iar apoi a sunat soneria. Am luat-o pe Annelise in brate si am mers toti 3 catre usa de la intrare.

Am deschis si i-am intampinat înăuntru pe Tyler, alaturi de o domnisoara foarte frumoasă si atrăgătoare. M-am gândit că este iubita lui, dar imi spusese ieri ca ea locuieste in Florida.

-Hei Jenn...Scuze că e neanuntat dar Emma mi-a facut o surpriza si a venit la mine, a zis el zambind. Emma, logodnica mea, Jennifer verisoara mea.

-Iar ei sunt Scott si Annelise. Logodnicul meu si fetita noastra.

Cei doi porumbei s-au uitat admirativ catre fetita si ea gangurea non stop.
Eu inca o sorbeam din priviri pe Emma, deoarece era una din cele mai frumoase fete pe care le văzusem in ultima perioadă. Eh, varul meu, norocos la fete ca intotdeauna.

Am adus niste boluri umplute cu chips-uri si alune si le-am asezat pe masa din sufragerie. Cei doi tinerei păreau fascinați de fetita mea, cu care se jucau încontinuu.

-Cred ca nu mai e mult si va vine randul, am zis facandu-le cu ochiul.

-Mai asteptam, mai asteptam. Eu as vrea nunta inainte de copil dar vedem, a zis Emma.

-Draga mea, si eu am zis la fel. Si ia uite-ma, mai fericita ca niciodată, i-am spus si toti din incapere mi-au zâmbit.

-Facem, dar noi facem gemeni, a zis Tyler foarte hotarat.

-Oo baiete, dar esti pus pe fapte nu gluma, i-a zis Scott bătându-l pe umăr.

Restul serii am petrecut-o intr-o atmosfera foarte plăcută, si trebuie sa recunosc ca Tyler si logodnica sa sunt o companie extraordinara. După ce Emma ne-a mai povestit cate ceva despre facultatea din Florida si noi am culcat-o pe Annelise, ne-am apucat de un maraton de filme, cei doi plecând acasa pe la 5 dimineata. Eu cu Scott am mai strâns putin si ne-am dus la culcare.

****

Am tresărit speriată in pat cand am auzit telefonul sunând. L-am injurat in gând pe cel care ma apela si care mi-a trezit fetita. Mi-am retras cuvintele cand am vazut ca apelantul este mama, desi inca eram nervoasă.

-Da mama, am răspuns eu putin nervoasă.

-Ce faci?

-Dormeam, zic si eu, la 7 dimineata, i-am răspuns eu ironic.

-Hai ridica-te mai repede si in 10 minute sa fiti gata ca trecem sa va luam. Am programat-o pe Annelise la vaccin si dupa mergem la plimbare, mi-a zis ea foarte calma.

-Poate ma anuntai si pe mine de aseara mama, am zis dandu-mi ochii peste cap.

-Da da scuze. Hai pregatiti-va, a zis si a inchis.

-Scott iubire trebuie sa fim gata în 10 minute. Aparent mergem cu Annelise la vaccin si dupa la o plimbare sau ceva de genu, am zis incepand deja sa ma îmbrac.

-Ok hai ca ma ocup eu de cea mica. Tu fa-ti treaba, a zis el la fel de obosit ca mine.

Dacă nu ne vedeam cu ai mei din joi in pasti si daca nu as sti cat de mult ii bucura pe ei o intalnire de genu, i-as fi refuzat politicos. Dar probabil mama va plange si mai bine fac un efort.

Mi-am aruncat pe mine o camasa de blugi, o pereche de blugi albi si in picioare o pereche de new balance albastri. Mi-am prins parul intr-o coada impletita si m-am machiat natural. Am asteptat sa fie gata Scott si Annelise si apoi am coborât unde ne asteptau patintii mei.

-Mama data viitoare poate iti aduci aminte sa ma anunti si pe mine când avem vreo chestie din asta, am zis dându mi ochii peste cap.

-Am spus ca nu o sa se mai intample. Am uitat, asta e.

-Ma rog, ce mai fac restul? Am intrebat ca sa fac conversatie.

-Suntem cu totii foarte bine. Ne gândeam sa mergem intr-o zi la restaurant ca nu am mai fost demult toti, a raspuns tata.

Am mai vorbit alte lucruri nesemnificative pana ce am ajuns la clinica unde facuse mama programarea.

Mi s-a rupt sufletul când mi-am auzit prinţesa cum plânge in timpul vaccinului, dar stiam ca este totusi pentru binele ei.

Dupa ce am terminat acolo, am plecat la mall toti 5. Desi avea 40 si ceva de ani, mama inca avea un stil vestimentar foarte tineresc si era la curent cu tot ce se poarta. Pana si parul si-l vopsise in ombre. Ma mandresc cu asa mama.

Heiiii
Vreau sa imi cer milioane de scuze pentru aceasta pauza mult prea lunga.Au fost simularile si dupa ce am terminat cu ele, am luat o mica pauza de la scris.Vreau sa va anunţ ca urmatorul capitolul va fi epilogul pentru ca momentan vreau sa ma axez pe invatat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 24, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum