Capitolul 13

177 10 1
                                    

Jennifer

Am coborât jos la insistentele lui Alice si imediat cum m-au vazut, Scott si Caleb s-au ridicat in picioare.

-Nu vrea sa vorbească cu niciunul dintre voi..a zis Alice si cei doi s-au bosumflat. Eu ma duc cu Jenn acasa. Veniti când vreti.

Ne-am urcat intr-un taxi care ne-a condus pana acasa. Alice a venit la mine in camera si am mai vorbit.

-Nu pot sa cred ca sunt asa confuză..Niciodata nu mi-a fost asa greu sa iau o decizie..Dar acum..Am zis eu supărată.

- Jenn ti-am zis ca asa e normal...Si oricum e mai bine asa decat sa iei o decizie pe moment pe care ai putea sa o regreți apoi, mi-a zis Alice si uneori ma întreb de unde are fata asta atâta experiență in acest subiect.

-Cred totusi ca il voi alege pe Scott...Si Caleb e foarte drăguț si de treabă..Dar de Scott îmi place de 10 ani, am zis eu amintindu-mi momentele de când eram mici si timizi unul cu altul.

-Eu iti mai zic un singur lucru..Fa doar ce simti tu si nu te lasa influențată de nimeni si nimic. Noapte buna, a zis Alice părăsind camera.

***

Noaptea trecuta abia daca am putut sa închid un ochi. Am vomitat aproape non stop. Nici nu am putut sa profit de faptul ca este weekend ca la 7 dimineata eram in bucătărie, preparandu-mi ceva de mâncare. Evident ca eram singura trează. Am intrat pe la fiecare in camera si le-am facut poze in timp ce dormeam. Cât timp mi se fierbeau crenvustii, am intrat pe facebook sa vad dacă e ceva nou. Spre uimirea mea, Caleb era activ si am decis sa il sun.

-Neata, am zis eu când el a răspuns.

-Um..Hei..Nici tu nu dormi?

-Nup..Mi s-a dus somnul..Voiam sa te întreb daca ai vrea sa mergem mai dupa-amiaza la o cafea ceva sa discutăm, l-am intrebat eu.

-Sigur..Pe la 3 p.m. e ok pentru tine?

-Da. Ne vedem atunci.

Am stabilit si locația si după am inchis. Mi-am mâncat crenvustii si mi-am băut cafeaua, după care am iesit sa iau putin aer. M-am asezat pe un balansoar din curte si mi-am aprins o țigară. Nu fac des asta, doar daca simt nevoia o fac. Adoram sa stau linistită si sa privesc cerul in linistea dimineții. Am auzit usa casei deschizandu-se si l-am zarit pe Scott venind spre mine.

-Ce faci aici la ora asta?m-a intrebat asezandu-se langa mine pe balansoar.

-Lipsa de somn..Vrei?l-am intrebat când am vazut ca se uita insistent catre tigara mea.

-Mda...a zis el si eu i-am înmânat pachetul.

-Hmm..Cred ca ar cam trebui sa vorbim..Si îmi pare rău ca aseara am cam spus tot ce simt, am zis eu muscandu-mi buza.

-Sa nu iti para..Cred ca nu iti imaginezi cat de tare m-am bucurat când am auzit ce ai zis, a zis el zâmbind. Nu vreau sa te presez, dar te-ai gandit pe cine vei alege?

-Da m-am gandit. Am luat o decizie. Si daca tu iti doresti o relație cu mine, eu accept, am zis eu si el a zâmbit si mai tare ca inainte.

-Vorbesti serios?a intrebat si eu am aprobat. Cum sa nu îmi doresc?mi-a zis după care m-a sarutat. A fost un sărut romantic, ca de inceput de relație.

-Dar sa stii ca la 3 p.m. merg sa ma întâlnesc cu Caleb sa discut si cu el, am zis iar el s-a încruntat putin dar si-a revenit rapid.

-E in regula. Mergem in casa sa vedem un film?m-a intrebat după ce si-a terminat tigara.

-Sigur.

-Cauta film, eu fac popcorn, a zis el.

Am pornit sistemul Home Cinema si am ales "Cum sa scapi de un tip in 10 zile?". Boxele le-am dat la un sonor decent ca sa nu ii trezim pe restul. Pe tot parcursul filmului am facut câteva poze, si am ras cu lacrimi la câteva faze din film. Când am terminat filmul, in jurul orei 10, au inceput sa coboare fiecare treptat.

-Ce faceti dragilor?ne-a intrebat Erica ranjind.

-Ne uitaram si noi la un film si chestii, am zis eu iar ea si-a dat ochii peste cap.

-Cred ca stii foarte bine la ce se refera, mi-a zis Alice.

-Of Doamne barfitoarelor...Da suntem împreună, a zis Scott zâmbind si toate fetele au aplaudat.

-Si Caleb?a intrebat Brad fara sa isi dea seama.

-Azi merg sa discut cu el, am zis eu.

-Amber..Ei au facut primul pas. Ce zici de noi?o intreaba Hayden.

-Zic ca noi nu vom face niciodata acest pas, a zis ea.

-Nu mai suport femeie...Ce vrei sa fac?Te scot la film?La o cina romantică?Într-o vacanta exotică?Zi-mi ce vrei, a zis Hayden exasperat.

-Puiuț..Daca vrei sa fim împreună cred ca ar cam trebui sa stii ce metode trebuie sa folosesti ca sa ma cuceresti, i-a zis Amber zâmbind siret.

-Dati-mi un pistol sa ma impusc in cap va rog mult, a zis Hayden si toata lumea radea de show.

-După chestia asta nici ca mai am curaj sa incerc, zice Holden speriat privind-o pe Alice cu subînțeles.

-Te înțeleg frate, i-a zis Brad batandu-l pe umăr.

-Ce sa zic..Sunt singurul norocos, a zis Colin amuzat.

-Alo,alo frate...Nu ma uita te rog frumos, ii zice Scott.

-Da ma bine...Mai laudati-va voi putin, zice Holden dandu-si ochii peste cap.

-Soro îmi place...Ii bagasi pe toți in sperieti, spune Alice bătând palma cu sora sa.

-Ba comandati si voi o pizza ca mi-e foame rau, m-am plâns eu simtindu-mi stomacul plângând.

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum