Capitolul 5

216 11 0
                                    

Jennifer

-Avem o veste super pentru voi!Mai ales pentru tine Cassie, i-a zis Nick iar aceasta a privit confuza in jurul ei.

-Aoleu, deja mi-e frica, a zis aceasta terifiata.

-Stim cu toții ca Jess e pasionată de muzica încă de mica...Si....Este profesoara voastră de muzica anul acesta. Si dirigintă ăstora de a 12-a, a zis mama si toți ne priveau unul pe altul si aveam o fata gen:"Ne-am dus dracu anul asta".

-Mama iti bați joc de mine?Vrei sa îmi ruinezi viața si nu stii cum?a zis Cassie exasperata si toți adulții radeau de reactiile noastre.

-Tu sa taci!a zis Holden. E diriginta noastra si cea mai buna prietena a mamei din liceu. Mai zi ceva!

-Cu ocazia asta va vom stii orice miscare, a zis Louis aratandu-si dintii perfect albi, si am vazut pe buzele Ericai niste cuvinte nu prea frumoase la adresa tatalui ei.

- Stiti ceva?Eu chiar cred ca noi trebuie sa avem o discutie ca vecini de casa si asta trebuie sa fie doar intre noi. Asa ca, pa, a zis Colin si i-a împins efectiv afara din casa noastra.

-Ba ăstia s-au tâmpit de tot?a intrebat Brad si toți l-am aprobat.

-Ba, nu stiu, dar viața noastra e ruinata, a zis Alice cu capul in pământ.

-Credeti ca daca o innebunim pe mama o sa plece?intreaba Cassie.

-Eu cred ca se face mai a dracu, a zis Hayden gânditor.

-Mda, si eu zic la fel, mi-am dat si eu cu parerea.

-Deci concluzia e ca nu exista o concluzie, a zis Scott si din pacate cu toții am fost de acord cu el.

-Incercam sa trecem peste, a spus Amber si am încercat sa facem asta.

-Bai poimâine începem scoala. Nu credeti ca avem nevoie de niste lucruri noi?propune Eliot.

-Da bravo!Sunați la 3 taxiuri, a zis Erica si eu am urcat sus sa ma schimb.

Mi-am luat in graba o pereche de pantaloni scurți de blugi si un maieu rosu si in picioare niste sandale argintii. Parul mi l-am prins intr-o coadă fiindcă arata ca dracu de noaptea trecuta si de machiaj nu am mai avut timp.

Toata lumea era jos si eu am încuiat usa si ne-am urcat fiecare in taxiuri. Eu eram in taxi cu Scott, Hayden si Holden.

-Stai bine iubito?m-a intrebat Scott râzând.

-Nu ti-o lua in cap iubire, am zis eu amuzată. Stii ca e doar de ochii lumii si ca ne-am salvat pielea amândurora.

-Crezi ca făceau urat daca aflau ca suntem prieteni cu beneficii?a intrebat el iar eu am izbucnit in ras.

-Pff nu, deloc, am zis eu ironică. Mamele un infarct si tatii probabil ne duceau la o scoală de corecție, am spus eu avand grija sa nu audă fratii mei. Desi sunt mai mici ca mine, întotdeauna au fost protectori la fel ca tata si ar fi fost in stare sa castreze orice băiat care ma supăra. Dar cum toata lumea stia ca sunt sora nebunilor Styles, nu prea se atingea nimeni de mine.

Drumul a fost linistit in rest, fara prea multe discutii. Am ajuns in sfarsit la mall, si ne-am dus întâi la hipermarket. Am stabilit sa ne despărțim, astfel încât noi fetele am mers împreună, si băieții la fel. Am luat mai multe cosuri de cumpărături, si am stabilit ca plăteste una si ne facem socotelile după. A fost o adevarata călătorie printre rafturi. Ne-am luat fiecare cate un ghiozdan nou, sau mai bine zis o geanta. De asemenea, multe caiete, carti, pixuri si multe alte rechizite pe care stiam ca nu le vom folosi decat de câteva ori si aproape ca erau nefolositoare. Toata lumea se uita ciudat la noi, probabil se gandeau cum isi permit niste adolescente ca noi atâtea lucruri. Hmmm..M-am obisnuit cu oamenii curiosi.

Ne-am asezat doar un sfert de produse pe bandă, iar Erica a rămas in spate pentru a pune mai multe obiecte când se eliberează, pe parcurs. Femeia de la casa părea sa aibă in jur de 40-45 de ani. Ne arunca o privire dubioasă pe sub ochelari, si după moaca mi se părea ca ii e frica sa nu cumva sa luam plasele si sa fugim cu ele pentru ca nu ni le vom permite.

-520 de euro, a zis ea după ce a scanat toate produsele si le-am asezat in foarte multe pungi inapoi in cos.

I-am întins cardul, si pot sa zic ca era destul de mirată când tranzacția s-a terminat cu succes. Am luat cosul si la o mica distanta de noi, i-am zărit pe băieți iesind de la o alta casa. Si eu aveau cosul aproape plin, dar pot sa jur ca desi sunt 6 si noi 5, tot noi am cheltuit mai mult.

-Cat ati plătit?a intrebat Amber parca citintundu-mi gândurile.

-Vreo 350, a zis Hayden ca si cum era o suma foarte mica.

-Ma gândeam eu, am zis si am continuat sa împing cosul pana la iesirea din supermarket.

-Fetelor...Haideți sa mai facem câteva cumpărături. Ce ziceți?a intrebat Alice stiind ca asta ii enerva foarte tare pe băieți.

-O, nu. Ce dracu ati putea sa mai luati?intreaba Eliot vizibil nervos.

-Si cate am putea...Începe scoala..Avem nevoie de haine noi...Asezati-va pe o bancuta si va promit ca nu o sa dureze mai mult de...3 ore, a continuat Cassie si noi am plecat râzând lasandu-i pe băieți cu niste fete mortale de catelus plouat.

-Tu chiar vrei sa le golim conturile părinților din prima zi, nu?m-am adresat eu lui Cassie iar ea mi-a zâmbit amuzată.

-Stii bine ca ne trimit bani super des. Asa ca, ce am de pierdut?Luam tot ce se poate, a zis ea si toate am inceput sa râdem.

După aproximativ 2 ore de cumpărături, ne-am întors fiecare cu multe plase fie de îmbrăcăminte, pantofi sau bijuterii. Băieții stăteau cu spatele la noi, dar printr-un fel de telepatie s-au ridicat când noi ne-am apropiat de ei. Moment in care noi am pufnit puternic in ras si tot mall-ul se uita la noi.

Hei,hei!Va multumesc mult ca citiți!Apreciez asta,si v-as ruga sa lăsați un vot si o părere daca va place.Va pup 💚

Together Forever (Vol 2-Dragoste Intamplatoare)-in curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum