«Εσυ Βαγγέλη δεν μας ειπες.Είσαι ερωτευμένος; » ρωτάει εξεταστικα η παρουσιάστρια και εκείνος την κοιτάζει αμηχανος.
Εε Βαγγέλη;
Είσαι ερωτευμένος;«Κοιταξε να δεις..ο έρωτας είναι κάτι μεγαλο και πρέπει να είσαι σίγουρος πριν κάνεις κάποιο βήμα στην ζωή σου.Οποτε όχι,δεν είμαι ερωτευμένος.» λέει και μένω να κοιτάζω την τηλεόραση
Άλλο να πει στην τηλεοραση οτι δεν είναι ερωτευμένος για να κρυφτεί,και άλλο να πει οτι ο έρωτας είναι κάτι μεγαλο και πρέπει να είσαι σιγουρος πριν κάνεις κάποιο βήμα στην ζωή σου!
Έχει διαφορά.Και τι θέλει να πει με αυτό τέλος πάντων;
Οτι αυτό που νιώθει για μένα δεν είναι έρωτας;
Και τοτε τι είναι;Κλείνω θυμωμένη την τηλεόραση και ανοίγω την ντουλάπα.
Βρισκω ενα σύνολο και το φοραω βιαστικά και κάθομαι στο κρεβάτι υπομονετικά.Αν δεν είναι ερωτευμένος μαζί μου και απλα νιώθει αγάπη για μένα;
Δεν παει άλλο, αυτά θα τα ξεκαθαρησουμε απόψε!Σε λίγο λαμβάνω μήνυμα απο τον Βαγγέλη και με ενημερώνει οτι βρίσκεται απέξω απο το σπίτι μου.
Κατεβαίνω όσο πιο γρήγορα μπορώ τις σκάλες και ενημερωνω τους γονείς μου οτι θα βγω με την Εύα.
Κλείνω πίσω μου την πόρτα χωρίς να τους αφήσω να φέρουν αντίρρηση!Μπαίνω στο αμάξι και εκείνος πλησιαζει για να με φιλήσει και αυτόματα γυριζω το κεφάλι μου στο παράθυρο.
Όχι Κακουριωτη,δεν θα περάσει το δικο σου!
Νιώθω τα μάτια του να με κοιτάζουν ανήσυχα και τοποθετεί το κλειδί στην μίζα του αυτοκινήτου.
Βάζει μπρος και σε όλη την διαδρομή δεν βγάζουμε λεξη.
Φτάνουμε σε ενα γνωστό μέρος για μένα μετα απο μισή ωρα περίπου και καθόμαστε στο γνωστό παγκάκι.Είναι το παγκάκι που καθομασταν στο πρωτο ραντεβού,απέναντι απο την θάλασσα.
«Θυμασαι τοτε που..» παει να πει και τον διακοπτω
«Θυμαμαι.» λέω υψώνοντας λίγο την φωνη μου
«Θα μου πεις τι εχεις γαμωτο;»ρωταει θυμωμένος
«Θα πρεπε ηδη να ξέρεις!»απανταω εξίσου θυμωμένη και σταυρωνω τα χέρια μου μπροστά απο το στήθος μου.
Θυμός εσύ, θυμός και γω!
«Ποιος άντρας μπορεσε να καταλάβει τι σκέφτεται μια γυναίκα,για να καταλάβω εγώ;» λέει και γελάει λίγο
YOU ARE READING
Together through the distance (On Hold)
FanfictionΑναστασία: 16 χρονών, Ναυπλιο. Εσωστρεφής και ευαίσθητη. Αντιμετωπίζει ψυχολογικό bullying στο σχολείο. Οι γονείς της είναι απόμακροι απο εκείνη καθώς είναι μοναχοπαίδι και της κάνουν την ζωή δύσκολη, με το να της καταστρέφουν τα όνειρα. Είναι noise...