Chapter 38

280 33 18
                                    

«Θα πρέπει να πάρεις μια απόφαση.Θα έρθεις εσύ στο Ναύπλιο για να βλέπω πιο συχνα το μωρό, ή θα πρέπει να μετακομισω στην Αθήνα; » με ρωτάει και μενω αφωνη.
Ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί αυτό.

«Ασε με να το σκεφτώ λίγο καιρό σε παρακαλώ..» του ζητάω και εκείνος γνέφει

«Λοιπον,πρεπει να φύγω γιατί έχω αργήσει.Ξέρεις..φεύγω σημερα» του λέω και γουρλωνει τα ματια του

«Σημερα;Ωω..» λέει και σηκώνεται αμέσως

Με πλησιάζει και με αγκαλιάζει σφιχτά.

«Θα μας λειψεις» λέει

«Και μένα θα μου λειψετε.Ελπίζω να τα πούμε σύντομα.Καλη επιτυχία και στις εξετάσεις » του λέω και με πλησιάζει

Σκυβει στο υψος της κοιλιας μου και λεει «Να είσαι φρόνιμη μικρή.Μην κουραζεις την μαμά!Θα μου λείψεις.»

«Θα σε ενημερωνω για τυχον νέα συνέχεια.Και μας θα μας λειψεις.Πρεπει να φύγω,τα λεμε» του λέω και τον χαιρεταω

«Αντιο» ακούω να λέει καθώς απομακρύνομαι.

Περπαταω γύρω στα 5 λεπτά και έπειτα φτανω σπίτι του Βαγγέλη.
Τον πετυχαινω απέξω,να φορτώνει τα πράγματα μας στο αμάξι.

«Ετοιμη;» με ρωτάει

«Καθολου» λέω σκεφτοντας για τριακοστή φορά τα αρνητικά σχόλια που θα ακολουθήσουν σε λίγη ωρα στο διαδίκτυο.

«Ολα θα πάνε καλα μωρο μου.Είμαι εγώ εδώ.» μου λέει και μου τσιμπάει το μάγουλο.

Μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο και κάνουμε μια τριλεπτη διαδρομή ως το σπίτι της Δανάης.
Βγαινω βιαστικά απο το αμαξι και τρεχω προς την εξοπορτα.
Χτυπάω το κουδούνι και η πόρτα ανοίγει σχεδόν αμέσως.

«Καλο δρόμο αγάπη μου» «Καλα να περνααας» «Και να τρως» «Και να προσεχεις » «Τα λέμε σύντομα εε;» αρχισαν να μου λένε οι κολλητές μου λες και ήμουν κανένα δίχρονο και δεν καταλάβαινα.

«Θα μου λειψετε χαζες» λέω υστερικά και τις αγκαλιάζω όσο πιο σφιχτά μπορω.

[...]

Σε μιάμιση-δυο ώρες περιπου φτάνουμε επιτέλους Αθήνα,αφού πρωτα με έπιασε ναυτία καμια δεκαριά φορες και ξερασα στον δρόμο.

Ανοίγω προσεκτικά την πόρτα και κατευθυνομαι με τον Βαγγέλη στην κουζίνα.

«Αγαπη μου γυρισες;» ακούω την φωνη της μαμάς μου απο τον πανω όροφο

Together through the distance (On Hold)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن